![]() |
Holleeder
Ik las net op www.holleeder.info dat de Nederlandse staat (wij met z'n allen dus) de advocaat van Holleeder betaalt omdat er beslag op z'n rekeningen is gelegd. Als er beslag op die rekening wordt gelegd betekent dat niet dat er dan geld op staat?
Het is toch te gek om los te lopen!! |
1) Het geld staat vast, maar is nog van Holleeder. Er is niet bewezen dat het onrechtmatig verkregen is, dus mag het ook niet geconfisceerd worden
2) Iedereen heeft recht op een goede advocaat voor de rechtzaak; asl zijn eigen ged vaststaat dient de staat hiervoor te zorgen. wat is het probleem? |
Wat Joostje zegt, maar dan zonder de typefouten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom denk je dat er beslag ligt op zijn rekening??
|
fermoeduh
|
Omdat hij, net zoals iedereen, recht op een raadsman heeft.
En nee, dat is niet te gek om los te lopen. |
omg levinun, je wilt toch niet beweren dat iedereen gelijk is voor je wet?!?!?
|
Citaat:
Waar je aan voorbij gaat is dat het vermogen dat Holleeder kan besteden wanneer er beslag is gelegd op zijn rekeningen, € 0 bedraagt, en de staat dus een advocaat voor hem moet betalen. Wat Joostje in zijn eerste post in dit topic al stelde feitelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom heeft hij dan gelijk recht op de allerduurste advocaten vraag ik me dan af... worden de kosten alsnog op hem verhaald nu hij schuldig verklaard is?
|
Wat heb ik toch een schijthekel aan die zogenaamd verongelijkte juridische non-topics.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |