![]() |
Op zoek naar een FPS
Voor in de vakantie ben ik op zoek naar een leuke FPS, en dan gaat het om singleplayer. Ik zoek iets in de richting van Half Life 2, gewoon een goede singleplayer moet erin zitten, multiplayer is niet echt belangrijk. Iemand suggesties?
Call of Duty 4 leek me wel leuk, zijn er hier mensen die er meer over kunnen vertellen? De reviews zijn iig wel positief. |
Orange box? Daar zitten half Life episode 2 en Portal in, al vindt je dat misschien een beetje te kort als je alleen single-player gaat doen. Voor MP heb je dan ook nog team-fortress 2 natuurlijk :)
Dan heb je episode 1 natuurlijk ook nog nodig, misschien toch geen goed idee :) |
Orange box heb ik al, direct Portal en Episode 2 achter elkaar uitgespeeld :P (nadat ik HL2 maar eens had uitgespeeld en Episode 1 er meteen achteraan)
Trouwens in Orange Box zitten HL2 + allebei de episodes. |
Oh, dat wist ik niet, die had ik namelijk ook zelf al :) Nouja, ligt CoD4 toch wel een beetje voor de hand he? :P Misschien Gears of War? Al weet ik niet wanneer die voor de PC komt (of er zelfs al is)
|
Gears of war is er al en is zeker een aanrader (Y) Hij is alleen niet helemaal fps maar het scheelt verdomd weinig.
Crysis vind ik maar mwa. |
bioshock
|
Citaat:
|
Mass Effect. Maar ja, dat is meer een RPG.
|
Clive Barker's Jericho is een vrij spannende game, maar je moet wel een redelijk pc hebben om er goed te van kunnen genieten.
Oh en je moet tegen ranzigheid kunnen :P |
CoD4 is zeker wel een aanrader, puur voor de Single Player. Alleen persoonlijk vond ik 'm wat kortjes, alhoewel elke missie dan weer wel een hele belevenis is. Een goede videokaart + degelijk geluid is wel aan te raden om de belevenis nóg beter te maken.
Dat zou de enige 'nieuwe' game zijn die ik zou aanraden. |
CoD of course, heb hem zelf niet, maar ga hem op gamekamp spelen:o
|
Als je voor singeplayer gaat moet je zeker Bioshock hebben. Sowieso een vette game en de singleplayer replay waarde ligt lekker hoog. De ene keer zal je je meer richten op de guns, de ander op de plasmids, de ene keer de little sister redden, de andere keer niet. Dat laatste zorgt zelfs nog voor een compleet ander einde.
|
Aan de specificaties zal het niet liggen ;), hiermee speel ik Crysis op medium/high dus gaat wel lukken
Citaat:
|
Deus ex?
Al wel wat ouder maar toch. Anders misschien Marathon. |
bioshock, een leukere shooter kun je imo niet vinden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |