![]() |
Havo
Hallo,
Anderhalf jaar geleden heb ik mijn vmbo T diploma gehaald. Door ziekte kon ik een jaar lang niet naar school. Het was sowieso de bedoeling om in september 2008 naar school te gaan, maar de laatste tijd wil ik zó graag nu al naar school.ja weet het , het klinkt stom, maar als je zo'n lange tijd thuis zit , dat gaat toch vervelen. Nu wil ik dus heel graag de Havo gaan doen. Eerst eigenlijk de Vavo, maar dan moet je 18 zijn en ik word dat pas in juli. Weet iemand of je nu nog in een schooljaar kunt vallen of dat je op school ergens (niet te ver van zeeland) kunt starten in januari ?? want ik had wel eens opleidingen gezien op het mbo dan, die startten in januari of februari. Alvast bedankt! Groetjes, mij:) |
Ik denk dat je het beste gewoon eens contact op kunt nemen met het ROC Zeeland.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga altijd supergraag naar mijn lessen latijn, die man is echt geweldig in lesgeven en het is altijd lachen daar+ik leer er 2x zoveel als bij vorige lerares (y)*O* |
Citaat:
|
Jullie nemen het topic over. Als je een topic over cijfers wilt open je er zelf een :).
|
Citaat:
|
Zoals Leonoor zegt, contact opnemen met het ROC. Er bestaat zoiets als leeftijdsdispensatie, waardoor je voor je 18de al naar het VAVO kan :).
|
Citaat:
Wou dat ik eens met plezier naar schoolging :y |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |