![]() |
Make my day
(L) C-mon and kypski & Phete philly
Beter vertel je over de jouwe!! *O* |
wat moet ik doen in dit topic?
|
zeggen wat jouw dag maakte.
|
Niets hoeft, natuurlijk :) :) :)
|
ik denk dat mijn dag nog gemaakt moet worden. dat of het is gewoon een kutdag.
|
nog 5 uur te gaan eh.
|
Mijn dag is goed. Want de dresscode voor Cocoon NYE in Rotterdam is 'over the top'. Tenmisnte, voor de mensen die met de bus gaan vanuit Groningen. Dresscodes, die maken m'n dag al-tijd! (y)
|
ohja, ik maakte een tentamen en zit sindsdien in de beeb, dingen te regelen voor mn studievereniging en artikelen zoeken voor een paper, wat niet lukt gvd.
straks theatervoorstelling en daarna studieborrel. morgen wordt een hell want helemaal volgepland en daar hou ik niet van. pizza net, dat maakte mijn dag wel trouwens(Y) |
Citaat:
|
Ik ben bij mn ouders en morgen gaan we met zn allen op vakantie whoeoe
|
Ik heb Skincorps gemeet vandaag :eek: :).
|
school en daarna gechilled met wat vrienden WHOOW.
|
gestudeerd en een mailtje gehad dat ik een 8 voor een tentamen heb gehaald, yeah. momenteel eet ik winegums en luister ik naar the shins.
|
Forummers op mijn werk. Het moet niet gekker worden.
|
:D
|
Ik heb net 18 fouten gemaakt tijdens het groot dictee der Nederlandse taal, waar mijn vader er 19 had, dus dat was smullen. Voor de rest ben ik de ganse dag bezig geweest met een rapport over Fiji. Oh, en heb ik de honden tweemaal uitgelaten. :')
|
ik had een verontrustende 21 ( allemaal in de makkelijke woorden omgnerdz:() maar mijn broer 26 hihi
toch schaam ik me nu een beetje. |
Spoiler
|
Ik zat te werken tijdens het dictee maar ik maakte de ene typfout na de andere. Het dictee maak ik nog wel, als dat ergens online is na te kijken.
|
SPOILER TEUN! :mad:
|
hmmm, ik viel een paar keer in een zwart gat, bij Betel, Udine en tiepolo (?). en verder vooral veel afwezige koppeltekens en wat woorden aan elkaar geschreven. vond het wel een hele mooie tekst(y)
|
oh sorry nou ik doe niet aan spoilers, bovendien heb ik die woorden toch fout getypt!
|
Ik voel me net als een Harry Potter aan wie verklapt wordt wat de laatste Horcrux is voordat hij het boek heeft kunnen lezen. :(
Weet iemand of het dictee al online is/nog online komt/waar/waarom? |
Citaat:
|
net shoot m up gekeken, was lachen. nu jarig en zo slapen.
|
JEEJ! Carn is eindelijk 15!!! Van harte, knulletje!
|
Citaat:
|
dat er weer vlo (=bier) was maakte mijn dag gisteren helemaal goed
|
Gister ging ik eten bij Wagamama met vrienden en daarna naar Alles is Liefde voor 5 euro. Ik moest zelfs een paar keer lachen, vooral om het slechte acteerwerk van Paul de Leeuw. Vandaag ga ik winkelen met mijn bf en vanavond misschien schaatsen.
|
Het feit dat na morgen de tentamenterreur achter de rug is en ik 's avonds naar London vertrek stemt me vrolijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaag heb ik nog een halve dag les, maar daar heb ik geen zin in, dus ik heb lekker vakantie oleeee. heb dus heerlijk uitgeslapen, eigenlijk iets te lang want had daarstraks langs de huisartenpost moeten gaan voor een inenting, maar die doe ik morgen wel. zometeen ga ik heerlijk ontbijten en daarna richting eindhoven want heb afgesproken met metal.
|
Citaat:
|
Hard, ik neem de pindarotsjes mee!
|
ik maak ook dropkettingen met nibbits eraan!
|
Neem je zwemspullen mee, maar we vertellen niet wat we gaan doen!
|
Gefeliciteerd Paranoide en Carn! *O*
http://www.cs.duke.edu/~rodger/markus/e3-02l.gif Ik werkte gisteren tot half 10 's avonds en toen kon ik niet slapen en vanochtend moest ik om half negen beginnen dus toen heb ik me verslapen. Maar de schade viel mee. Nu ga ik dat Grote Dinges met Taal en Nederlands 'n Shit maken. |
ik had een afspraak op school en dat ging goed. nu ben ik REM aan het luisteren en dat bevalt me goed!
feli @ paranoide! |
gefeliciteerd beide!
gister gaf ik eerst cursus aan mensen waar ik telkens u tegen wil zeggen, daarna ging ik eten bij een vriendin, en daarna had ik een date die eigenlijk bijzonder leuk was. en nu heb ik VAKANTIE. |
Mijn huisbaas is weer eens op bezoek en hij is aan het stofzuigen en opruimen OMG (y)(y)!!!
Ben ondertussen bezig met een afstudeerplek te vinden :eek: en ook wat opdrachten voor school beh geen zin meer en vanavond ga ik naar Dangerous Liaisons en ik wil een jurkje aan alleen is het TERING KOUD buiten :mad: hmmm |
Citaat:
|
hee happy b-day over een jaar mag je legaal drinken :) jippiee
|
het spijt me, ik heb het topic niet gelezen maar om het goed te maken een taart
http://www.lekkeretaart.nl/images/bi...0taart%202.jpg |
ik wil wel onder haar jurkje kijken, jummie
|
anders wel in die decolletee!
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
En ik blijf erbij dat dat logisch is. |
ge-olied behioort ook nog tot de mogelijkheden
|
Citaat:
Spoiler
Ohja en ot: ik heb drie uurtjes school gehad en toen heb ik het sporten geskipt slecht slecht slecht maar ik moest kerstcadeaus kopen en een gala jurk en ik heb één cadeautje gekocht en nu moet ik de twee moeilijkste nog maar ik heb wel een jurk en hij kostte maar 12,95 en zometeen ga ik schaatsen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |