![]() |
Nieuwe van Nelly
Vinden jullie het wat? Nelly - Grillz
http://www.yoursounds.net/videos.php?id=488 Of zeg je: doe mij toch liever maar die oldskool rap: http://www.yoursounds.net/videos.php?id=606 |
Verkapte reclame.
Maar ik vind nelly sowieso al ebola. En je voorbeeld van oldskool rap is belachelijk. |
Ach, zeik niet vent. Probeer gewoon discussie te starten over de slechte nieuwe rap.
|
Want hier komt totally veel discussie uit voort.
Daarnaast is Nelly geen rap. |
Nou dan kijk je toch naar Brothers in arms van de Dire Straits?
http://www.yoursounds.net/videos.php?id=716 |
Citaat:
|
Het is allemaal direct van youtube gelinkt, wat is nou eigenlijk het nut van die site ;o
|
Ben jij in het dagelijks leven ook zo'n irritant ventje?
|
Zoek een leven of ga een beetje op tijd naar bed snotneus.
|
Citaat:
|
Hij heeft gelijk hoor. :D
|
En grappig dat een sletje van 17 een 21 jarige en een 23 jarige snotneuzen noemt.
|
Je hebt nog niet eens de credits om regulars af te zeiken.
|
kunnen jullie wel tegen een meisje!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijven lachen :)
Ik respecteer je leven als een trieste blocker. |
ik word hier een beetje verdrietig van.
|
Wat is een 'blocker' nu weer?
|
kijk, echte mannen, met zweterig lang haar en vadzige riffs!
|
En zo is het allemaal begonnen.
|
Marieke is een held
|
Thank you! *O*
|
|
Citaat:
|
Citaat:
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,/......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ............../.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..... .........__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\. |
Ik zal die Nelly mongool eens een reden geven om een pleister op zijn baggersmoel te dragen!
|
Hoe ga je verdrietig worden van Nelly en dan Lamb of God posten, allemaal dezelfde cheesy rotzooi.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |