![]() |
Visgeur
Hoi
Dit is misschien een beetje een rare vraag, maar goed. Men zegt wel eens dat een vagina naar vis ruikt en als er iets is wat ik niet lust, is het vis. Betekent dat dat beffen niet iets voor mij is, want dat lijkt me namelijk wel heel opwindend? |
Ik lust ook geen vis, maar ik vind..hmm moet ik dit nou zeggen... :o
Het is echt totaal iets anders hoor, laten we het daar maar op houden :D |
Ik weet niet of het om de 'smaak' op dat moment gaat :confused: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geil! daar smaakt het naar. serieus, ik kan echt geen andere omschrijving bedenken, er is geen naam voor die smaak, daarom noem ik het maar gewoon geil, kan er ook niks anders van maken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verwacht eigenlijk, als je aan de uitvoerende kant zit, dat het niet zo erg lekker is qua 'smaak' .. maar dat je het puur doet om de ander op te winden, wat natuurlijk ook weer uitwerkingen heeft op jezelf :)
Dus dat het opwinden zelf zo leuk is, dat de 'smaak' weinig uitmaakt :) |
Dit is nou precies de reden dat ik homo ben :eek: vislucht...het zal je maar overkomen :o :eek:
|
Citaat:
|
Nee joh tuurlijk nie, homo ben je, of je bent het niet, dat heeft verder nix met rotte-vis-lucht-vagina's te maken :p godver het lukt me vandaag gewoon niet om serieus te zijn :o sorry, anyway you got the point I guess
|
Citaat:
|
Citaat:
iemand maakte me ooit wijs dat t naar een kalktablet smaakt, maar toen ik dat kalktablet opat, zei ie dat dat een grapje was:D |
Citaat:
|
wat een gelul allemaal zeg. ik heb echt nog NOOIT een meisje gebeft dat naar vis smaakte of rook. als je dat zit te beweren heb je OF een heel vies meisje gelikt dat zich al een week niet gewassen had...OF nog nooit een meisje gebeft en zit je gewoon verhaaltjes te verzinnen. beffen ruikt en smaakt NIET naar vis. het heeft hooguit een beetje een zweterig soort geil luchtje en een zoute smaak, that's all. en of je dat lekker vind is een kwestie van smaak maar vis is het zeker niet. vis vind ik heel erg smerig...maar van een lekker potje likken ben ik niet vies hoor. :p
|
Citaat:
hahahahaha LOL! :D Jij voelde je zeker ook niet de slimste op dat moment!?! |
Vis? Op onze school hing een roddel dat een kut van iemand naar haring rook haha :)
Maar neej denk als je gewoon een normaal schoon meisje heb ze echt NIET naar vis ruikt/smaakt. en dat je het super lekker vind |
De reuk hangt ervan af wat dat meisje gebruikt om te masturberen! ;) , een haring bijvoorbeeld. Maare, nee, kdenk nie dat een vagina bij een reuk naar vislucht hoort te ruiken of ruikt.
|
Mijn liefje zegt dat het ruikt naar plataangeur (juist ja: de bomen) :confused: :D
|
Die geur valt denk ik heel veel mee als ze zig goed wast. :)
En vis smaak heeft het in iedergeval nooit :D |
Citaat:
On-topic: het stinkt niet en tis heerlijk. Punt. |
Nou ik had eens sex met een meisjuh dat uhh niet echt een frisse geur had daarzo beneden. En de geur had niet veel weg van verotte vis.
Maar dat komt volgens mij alleen voor bij meiden die zich daar niet goed verzorgen, en het hoeft niet persee naar vis te ruiken hoor (want dat zit volgens mij ook meer tussen de oren, zal bij mij ook wel zo geweest zijn), maar het kan ook een ander sterk onprettig geurtjuh hebben. Jah en als iets eenmaal niet lekker ruikt dan smaakt het ook totaal niet lekker meer. Maar dat laatste heeft iedereen wel op de basisschool geleerd. Maar je kunt ook gewoon een wasknijper op je neus zettuh dan ruik juh niks meer en dan gaan beffen, dan proef je geen 'vieze' smaak meer :D Er zijn toch ook meiden die daar zowiezo altijd last van hebben, van die nare geurtjuhs daar beneden, ondanks dat ze zich daar goed verzorgen? Dacht dat ik zoiets ooit eens had gehoord |
Dat rotte vis-verhaal is meer om de slecht verzorgde vrouw belachelijk te maken en omdat het ook zo'n penetrante lucht is :rolleyes:
|
|
Citaat:
Maar goed, ik vatte je te serieus op .. mijn gevoel voor humor laat me soms in de steek :) |
Citaat:
nou nou das me wat hoor ligt er aan hoor bij 't ene meiske is 't als gebakken vis en bij 't ander als rauwe vis en bij weer 'n ander als bedorven vis dus keuze genoeg :rolleyes: :rolleyes: |
Fish heads, fish heads, roly poly fish heads, fish heads, fish heads, eat them up, yam..
:D |
whaaaaahahaha ik lig echt krom. Een vagina stinkt helemaal niet naar vis, tenminste als ie een beetje wordt schoongehouden. En bij beffen proef je ook geen vis hoor :D
|
Citaat:
|
Maar dan nog prefereer ik de gebakken vis lucht :D
|
Vislucht? Mijn vent vindt van niet. Idd zoals gezegd, meer gewoon geil...
|
jullie zijn gewoon in de war vissen ruiken naar vis
|
De vagina van een zeemeermin ruikt naar vis... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha, mensen die dat zeggen over vagina's hebben duidelijk nog nooit een vis, laat staan een rotte vis geroken, een vagina ruikt lekker namelijk. een vis niet, ja een levende vis mischien wel, maar die ruikt ook niet zo veel. een dode wel weer dan. dwaalt af ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
*knikt heeeel heftig met haar hoofd* heb jij dan nog nooit die film Ariel De Kleine Zeemeermin gezien? |
Citaat:
|
Vislucht ?
Sorry hoor, ik heb nog nooit een luchtje geroken dus laat staan een vislucht! Als je het gewoon goed schoon houd valt dat ook wel mee, alhoewel je er wel aanleg voor kan hebben. *Ruikt gelukkig niet* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zeggen we allemaal Misschien omdat er iets in zit? Wij zeggen toch ook niet dat alle lullen stinken? Als je het goed bijhoudt hoeft er niets te stinken |
ik wil niet weten hoe die vis dan bereid word :eek:
|
Citaat:
|
eej,
dat een vagina naar 'vis ruikt' is een mannen-fabel... en bijdeweg... als je je, net zoals de meeste mensen, minimaal 1x per dag doucht, dan hangt er echt geen verdacht luchtje... het kan hooguit naar vaginaal vocht smaken, wat op zich niet naar Breezer-Lemon smaakt nee (duh!). Echt vies is ut niet- moet misschien ff-uh wennen, maar das dan ook alles... ik denk dat een mannelijk geslachts-deel veel meer stinkt als je 'm een paar dagen niet wast.... (what can i say? i've been there) ok peeps keep on :p -in' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |