Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Visgeur (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=165595)

Contra 22-07-2002 19:37

Visgeur

Hoi

Dit is misschien een beetje een rare vraag, maar goed.
Men zegt wel eens dat een vagina naar vis ruikt en als er iets is wat ik niet lust, is het vis. Betekent dat dat beffen niet iets voor mij is, want dat lijkt me namelijk wel heel opwindend?

Alicia Silverstone 22-07-2002 19:42

Ik lust ook geen vis, maar ik vind..hmm moet ik dit nou zeggen... :o
Het is echt totaal iets anders hoor, laten we het daar maar op houden :D

Lethalis 22-07-2002 19:53

Ik weet niet of het om de 'smaak' op dat moment gaat :confused: :D

Alicia Silverstone 22-07-2002 19:58

Citaat:

******** schreef:
Ik weet niet of het om de 'smaak' op dat moment gaat :confused: :D
Het smaakt gelukkig niet naar vis ofzo :)

Lethalis 22-07-2002 20:01

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
Het smaakt gelukkig niet naar vis ofzo :)
Naar wat wel eigenlijk? :p

youriw 22-07-2002 20:04

geil! daar smaakt het naar. serieus, ik kan echt geen andere omschrijving bedenken, er is geen naam voor die smaak, daarom noem ik het maar gewoon geil, kan er ook niks anders van maken

kastdeur 22-07-2002 20:07

Citaat:

Contra schreef:
Hoi

Men zegt wel eens dat een vagina naar vis ruikt en als er iets is wat ik niet lust, is het vis. Betekent dat dat beffen niet iets voor mij is, want dat lijkt me namelijk wel heel opwindend?

muhahaha:p nah dat is niet zo...normaal, als het allemaal schoon is enzow ruikt het niet ergens naar...maar het kan soms een beetje ruiken, naar jah...misschien wle wat youriw zegt:geil. een geurtje wat niet echt te omschrijven is, maar absoluut niet naar vis ruikt:)

Lethalis 22-07-2002 20:08

Citaat:

youriw schreef:
geil! daar smaakt het naar. serieus, ik kan echt geen andere omschrijving bedenken, er is geen naam voor die smaak, daarom noem ik het maar gewoon geil, kan er ook niks anders van maken
Hmm .. een geile smaak .. ok :D

Lethalis 22-07-2002 20:12

Ik verwacht eigenlijk, als je aan de uitvoerende kant zit, dat het niet zo erg lekker is qua 'smaak' .. maar dat je het puur doet om de ander op te winden, wat natuurlijk ook weer uitwerkingen heeft op jezelf :)

Dus dat het opwinden zelf zo leuk is, dat de 'smaak' weinig uitmaakt :)

Feestbeest nummer 1 22-07-2002 20:18

Dit is nou precies de reden dat ik homo ben :eek: vislucht...het zal je maar overkomen :o :eek:

Lethalis 22-07-2002 20:19

Citaat:

Feestbeest nummer 1 schreef:
Dit is nou precies de reden dat ik homo ben :eek: vislucht...het zal je maar overkomen :o :eek:
Is dat de enigste reden? :confused:

Feestbeest nummer 1 22-07-2002 20:21

Nee joh tuurlijk nie, homo ben je, of je bent het niet, dat heeft verder nix met rotte-vis-lucht-vagina's te maken :p godver het lukt me vandaag gewoon niet om serieus te zijn :o sorry, anyway you got the point I guess

Lethalis 22-07-2002 20:22

Citaat:

Nee joh tuurlijk nie, homo ben je, of je bent het niet, dat heeft verder nix met rotte-vis-lucht-vagina's te maken :p godver het lukt me vandaag gewoon niet om serieus te zijn :o sorry, anyway you got the point I guess
Wat zit je dan te emmeren over vislucht?

muckymouse 22-07-2002 20:24

Citaat:

******** schreef:
Naar wat wel eigenlijk? :p

iemand maakte me ooit wijs dat t naar een kalktablet smaakt, maar toen ik dat kalktablet opat, zei ie dat dat een grapje was:D

Feestbeest nummer 1 22-07-2002 20:28

Citaat:

******** schreef:
Wat zit je dan te emmeren over vislucht?
Daar gaat het hele topic over :rolleyes: over naar vis-ruikende vagina's, en om effe on-topic te blijven dat lijkt me inderdaad 10x niks om iemand te moeten beffen die naar vis ruikt, het enige dat er dan nog op zit is het diegene op een zo subtiel mogelijke manier zeggen, of de hele onderneming afblazen!

Kennedy 22-07-2002 20:50

wat een gelul allemaal zeg. ik heb echt nog NOOIT een meisje gebeft dat naar vis smaakte of rook. als je dat zit te beweren heb je OF een heel vies meisje gelikt dat zich al een week niet gewassen had...OF nog nooit een meisje gebeft en zit je gewoon verhaaltjes te verzinnen. beffen ruikt en smaakt NIET naar vis. het heeft hooguit een beetje een zweterig soort geil luchtje en een zoute smaak, that's all. en of je dat lekker vind is een kwestie van smaak maar vis is het zeker niet. vis vind ik heel erg smerig...maar van een lekker potje likken ben ik niet vies hoor. :p

GeNeVa 22-07-2002 20:51

Citaat:

muckymouse schreef:

iemand maakte me ooit wijs dat t naar een kalktablet smaakt, maar toen ik dat kalktablet opat, zei ie dat dat een grapje was:D

hahahahaha LOL! :D

Jij voelde je zeker ook niet de slimste op dat moment!?!

ZHAzha 22-07-2002 21:01

Vis? Op onze school hing een roddel dat een kut van iemand naar haring rook haha :)

Maar neej denk als je gewoon een normaal schoon meisje heb ze echt NIET naar vis ruikt/smaakt.
en dat je het super lekker vind

Schmokey 22-07-2002 22:01

De reuk hangt ervan af wat dat meisje gebruikt om te masturberen! ;) , een haring bijvoorbeeld. Maare, nee, kdenk nie dat een vagina bij een reuk naar vislucht hoort te ruiken of ruikt.

~Sjeherazade~ 22-07-2002 22:04

Mijn liefje zegt dat het ruikt naar plataangeur (juist ja: de bomen) :confused: :D

LM 22-07-2002 23:14

Die geur valt denk ik heel veel mee als ze zig goed wast. :)
En vis smaak heeft het in iedergeval nooit :D

'I'he Prophet 23-07-2002 01:18

Citaat:

Paperz schreef:
de geur mag misschien bij sommige dames onaangenaam zijn maar als men 't goed fris houdt is er niks tegen de smaak...

tegen de geur is er iig dit:
http://www.pussysnorkel.com/facts.htm
biedt ook nog eens de mogelijk om 't langer vol te houden mocht je neus erin verdwijnen

tegen de smaak bestaan er ook dingen als beflapjes of gewoon een stukje folie (maar deze middelen raad ik niet aan, gewoon even doorbijten (niet letterlijk))

off-topic: NWN avatar....(y) :D

On-topic: het stinkt niet en tis heerlijk. Punt.

3307 23-07-2002 07:06

Nou ik had eens sex met een meisjuh dat uhh niet echt een frisse geur had daarzo beneden. En de geur had niet veel weg van verotte vis.
Maar dat komt volgens mij alleen voor bij meiden die zich daar niet goed verzorgen, en het hoeft niet persee naar vis te ruiken hoor (want dat zit volgens mij ook meer tussen de oren, zal bij mij ook wel zo geweest zijn), maar het kan ook een ander sterk onprettig geurtjuh hebben.
Jah en als iets eenmaal niet lekker ruikt dan smaakt het ook totaal niet lekker meer. Maar dat laatste heeft iedereen wel op de basisschool geleerd.
Maar je kunt ook gewoon een wasknijper op je neus zettuh dan ruik juh niks meer en dan gaan beffen, dan proef je geen 'vieze' smaak meer :D

Er zijn toch ook meiden die daar zowiezo altijd last van hebben, van die nare geurtjuhs daar beneden, ondanks dat ze zich daar goed verzorgen? Dacht dat ik zoiets ooit eens had gehoord

Captain 23-07-2002 09:47

Dat rotte vis-verhaal is meer om de slecht verzorgde vrouw belachelijk te maken en omdat het ook zo'n penetrante lucht is :rolleyes:

Lethalis 23-07-2002 10:07

Citaat:

Paperz schreef:
*pussysnorkel*
http://www.pussysnorkel.com/images/jadenew.jpg

ROFL :d

Lethalis 23-07-2002 10:10

Citaat:

Daar gaat het hele topic over :rolleyes:
Het enigste wat ik ermee zeggen wou, is simpelweg dat ik het stom vind dat jij het als 'reden' weergeeft om homo te worden; lijkt wel een soort reclame ofzo :rolleyes:

Maar goed, ik vatte je te serieus op .. mijn gevoel voor humor laat me soms in de steek :)

SuperS 23-07-2002 13:14

Citaat:

Contra schreef:
Hoi

nou nou das me wat hoor
ligt er aan hoor bij 't ene meiske is 't als gebakken vis
en bij 't ander als rauwe vis
en bij weer 'n ander als bedorven vis
dus keuze genoeg :rolleyes: :rolleyes:

DarkCat 23-07-2002 13:16

Fish heads, fish heads, roly poly fish heads, fish heads, fish heads, eat them up, yam..

:D

jnieuwelaar 23-07-2002 16:19

whaaaaahahaha ik lig echt krom. Een vagina stinkt helemaal niet naar vis, tenminste als ie een beetje wordt schoongehouden. En bij beffen proef je ook geen vis hoor :D

Feestbeest nummer 1 23-07-2002 18:30

Citaat:

******** schreef:
Het enigste wat ik ermee zeggen wou, is simpelweg dat ik het stom vind dat jij het als 'reden' weergeeft om homo te worden; lijkt wel een soort reclame ofzo :rolleyes:

Maar goed, ik vatte je te serieus op .. mijn gevoel voor humor laat me soms in de steek :)

Ja, zoals ik al zei...ik kon gister gewoon niet serieus zijn :D

jnieuwelaar 23-07-2002 19:11

Maar dan nog prefereer ik de gebakken vis lucht :D

AngelLena 23-07-2002 19:40

Vislucht? Mijn vent vindt van niet. Idd zoals gezegd, meer gewoon geil...

mantsje int kwa 23-07-2002 20:19

jullie zijn gewoon in de war vissen ruiken naar vis

[^#ComeClose#'} 24-07-2002 15:07

De vagina van een zeemeermin ruikt naar vis... :rolleyes:

Uneksia 24-07-2002 15:25

Citaat:

[^#ComeClose#'} schreef:
*gaat zich gelijk afvragen hoe zeemeerminnen zich voortplanten. nog nooit een zeemeermin met een vagina gezien*

Zlatan tha man 24-07-2002 16:19

Citaat:

Uneksia schreef:

*gaat zich gelijk afvragen hoe zeemeerminnen zich voortplanten. nog nooit een zeemeermin met een vagina gezien*

:D :D :D

[^#ComeClose#'} 24-07-2002 17:48

Citaat:

Uneksia schreef:

Ooit al een zeemeermin gezien dan?

Desp 24-07-2002 17:48

Citaat:

[^#ComeClose#'} schreef:

*ligt dubbel*

Built to last 24-07-2002 20:53

hahaha, mensen die dat zeggen over vagina's hebben duidelijk nog nooit een vis, laat staan een rotte vis geroken, een vagina ruikt lekker namelijk. een vis niet, ja een levende vis mischien wel, maar die ruikt ook niet zo veel. een dode wel weer dan. dwaalt af ofzo

TheNookie 26-07-2002 09:12

Citaat:

vislucht...het zal je maar overkomen :o :eek:
strondlucht.....das nog erger.... :D

Uneksia 26-07-2002 10:27

Citaat:

[^#ComeClose#'} schreef:

*knikt heeeel heftig met haar hoofd*
heb jij dan nog nooit die film Ariel De Kleine Zeemeermin gezien?

~Sjeherazade~ 26-07-2002 12:46

Citaat:

[^#ComeClose#'} schreef:
*bekijkt avatar* ik heb zelfs geen vagina..ik ben aseksueel !! Maar ik ruik wel naar vis.

Somebody Special 29-07-2002 11:01

Vislucht ?

Sorry hoor, ik heb nog nooit een luchtje geroken dus laat staan een vislucht!
Als je het gewoon goed schoon houd valt dat ook wel mee, alhoewel je er wel aanleg voor kan hebben.
*Ruikt gelukkig niet*

TefnachT 29-07-2002 11:52

Citaat:

somebody special schreef:
Vislucht ?

Sorry hoor, ik heb nog nooit een luchtje geroken dus laat staan een vislucht!
Als je het gewoon goed schoon houd valt dat ook wel mee, alhoewel je er wel aanleg voor kan hebben.
*Ruikt gelukkig niet*

jaja dat zeggen ze allemaal

Somebody Special 29-07-2002 21:54

Citaat:

TefnachT schreef:

Je bent nog niet de moeite waard om aandacht aan te besteden :rolleyes:

TefnachT 29-07-2002 22:38

Citaat:

somebody special schreef:
Je bent nog niet de moeite waard om aandacht aan te besteden :rolleyes:
te laat vrees ik.....

S/-\nne 30-07-2002 12:13

Citaat:

TefnachT schreef:

Inderdaad

Dat zeggen we allemaal
Misschien omdat er iets in zit?

Wij zeggen toch ook niet dat alle lullen stinken?
Als je het goed bijhoudt hoeft er niets te stinken

Stevill 30-07-2002 14:58

ik wil niet weten hoe die vis dan bereid word :eek:

[^#ComeClose#'} 30-07-2002 16:37

Citaat:

Uneksia schreef:

*knikt heeeel heftig met haar hoofd*
heb jij dan nog nooit die film Ariel De Kleine Zeemeermin gezien?

Tekenfilmfiguurtjes zijn spijtig genoeg niet echt. :(

OrangeWedge 30-07-2002 16:49

eej,

dat een vagina naar 'vis ruikt' is een mannen-fabel...

en bijdeweg... als je je, net zoals de meeste mensen, minimaal 1x per dag doucht, dan hangt er echt geen verdacht luchtje...

het kan hooguit naar vaginaal vocht smaken, wat op zich niet naar Breezer-Lemon smaakt nee (duh!).
Echt vies is ut niet- moet misschien ff-uh wennen, maar das dan ook alles...
ik denk dat een mannelijk geslachts-deel veel meer stinkt als je 'm een paar dagen niet wast.... (what can i say? i've been there)

ok peeps keep on :p -in'

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.