Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   miss you boy! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1656112)

meisj_14 21-12-2007 08:35

miss you boy!

hoi ,
ik heb een probleem!
telkens als ik naar me vriendje wil gaan , zorgt mijn mam dat ik niet kan ! of zegt ze na de examens en dan zegt ze na kerstmis ofzo en als het dan zover is mag ik plots niet :mad:! ze vind altijd wel iets!
dus moet ik altijd stiekem afspreken!
maar het probleem is : the distance :(
ik mis hem zo erg ! t'heeft ook een sleur op ons :(
ik kan er alleen graken met de bus.. maar dan is het nog een héél eind lopen :(
kben het zo beu hé!
heeft iemand tips ?
zodat ik me allerliefste terug kan vastnemen? :'(
en praten met mijn moeder helpt niet! -O-
alvast bedankt :(

)Vampje( 21-12-2007 09:25

De enige logische optie, gezien je leeftijd, lijkt mij om er mee te kappen.
Als je moeder het je verbiedt, en je kan niet met haar praten, dan houdt het gewoon op.

Of je vriendje moet naar jou toe komen, zodat jullie ergens bij jou in de buurt kunnen afspreken.

meisj_14 21-12-2007 12:06

nja :( kappen doe ik nie! dan maar andere optie proberen :(

)Vampje( 21-12-2007 12:13

Citaat:

meisj_14 schreef: (Bericht 26669680)
nja :( kappen doe ik nie! dan maar andere optie proberen :(

Beetje vreemd dat je zelf nog niet op dat idee bent gekomen...
Maar goed, ik zou zeggen: probeer het, en mocht het niet werken...tja, dan zul je er toch mee moeten kappen. Wat wil je anders doen? Ik zie weinig opties..
Succes in ieder geval!

Kazet Nagorra 21-12-2007 12:25

Citaat:

)Vampje( schreef: (Bericht 26668934)
Of je vriendje moet naar jou toe komen, zodat jullie ergens bij jou in de buurt kunnen afspreken.

Nala 21-12-2007 13:04

Ik weet niet hoe lang jullie al wat hebben. Maar vaak zijn moeders nog een beetje voorzichtig en dat is best logisch.
Als hij nou vaker naar jou komt, kan zij hem ook wat beter leren kennen en kan ze wennen aan het idee.

AzN 21-12-2007 18:45

Mag je ook niet met 'n groepje (vrienden, vriendinnen én je vriendje) iets leuks gaan doen? Of desnoods met familieleden van jouw of zijn kant erbij, dan kun je er meteen 'n compleet familietripje van maken! :D

Je kunt ook de moeder van je vriend met jouw moeder laten praten, misschien dat zij haar kan overtuigen? Vraag anders 'ns of hij 'n keertje bij jullie mag komen eten?

meisj_14 21-12-2007 19:14

Citaat:

AzN schreef: (Bericht 26671743)
Mag je ook niet met 'n groepje (vrienden, vriendinnen én je vriendje) iets leuks gaan doen? Of desnoods met familieleden van jouw of zijn kant erbij, dan kun je er meteen 'n compleet familietripje van maken! :D

Je kunt ook de moeder van je vriend met jouw moeder laten praten, misschien dat zij haar kan overtuigen? Vraag anders 'ns of hij 'n keertje bij jullie mag komen eten?

haha nej , kwil gewoon eens met hem alleen kunnen zijn :(
en voor me vriendinnen is het ook nie leuk dat ze moeten meegaan en dan weinig aandacht krijgen :n me moeder is gewoon ouderwets :( kmag nooit niks :(

Buster 21-12-2007 19:20

Hoe oud is je vriendje?

AzN 21-12-2007 19:57

Tuurlijk wil je liever alleen zijn met je vriend, maar je kunt je aan de andere kant toch ook wel voorstellen dat je moeder er moeite mee heeft om haar 14-jarige dochter alleen te laten met haar eerste vriendje? 't Helpt echt als ze je vriend eerst beter leert kennen!

En doe vooral niets stiekem, want de waarheid komt toch boven tafel of je krijgt er later zelf spijt van. Geloof me :bloos:.

Pruts0r 21-12-2007 20:40

Laat jouw moeder gewoon eens met zijn moeder praten. Of laat hem komen, samen met zijn moeder... Dat helpt echt wel hoor.

Secret Agent 21-12-2007 21:00

Citaat:

AzN schreef: (Bericht 26671743)

Dat.

En @ AzN: Ik moet altijd lachen als ik jouw sig zie, in combinatie met zowat alles wat je post vind ik het gewoon heel grappig. :o

AzN 22-12-2007 04:17

Citaat:

Secret Agent schreef: (Bericht 26672385)
En @ AzN: Ik moet altijd lachen als ik jouw sig zie, in combinatie met zowat alles wat je post vind ik het gewoon heel grappig. :o

Geestig hè :D, maar of 't het geloofwaardigheidsgehalte van m'n posts verhoogt... :n.

Secret Agent 22-12-2007 08:36

Citaat:

AzN schreef: (Bericht 26674120)
Geestig hè :D, maar of 't het geloofwaardigheidsgehalte van m'n posts verhoogt... :n.

Tuurlijk wel! Positive thinking!

Magican 22-12-2007 12:30

Ik ben ook wel benieuwd naar de leeftijd van het vriendje van de TS

Malossi 23-12-2007 14:01

Komop zeg, je bent 14, beter kijk je wat minder zwijmelfilms!

Volk 23-12-2007 16:44

hoe lang zijn jullie al samen? En heeft je moeder hem al echt ontmoet?

meisj_14 27-12-2007 18:29

16 ,, ong maandj en nee..

Poggy 27-12-2007 19:22

Dan snap ik je moeder prima. Nodig hem maar eens uit bij je thuis om kennis te maken met je moeder, dat doet vaak wonderen.

Nona 28-12-2007 11:44

Ja, je kunt niet van je moeder verwachten dat ze er helemaal gerust op is als jullie alleen maar samen willen zijn, zonder mensen erbij. Accepteer gewoon dat je hem ook aan je ouders en vrienden voor zult moeten stellen, en dat je dan ook gezellig kunt doen tegen anderen in plaats van alleen maar tegen hem. Die momenten alleen komen echt wel, maar laat je moeder eerst aan het idee wennen. Je afzonderen met je vriendje zal je in ieder geval niet helpen.

June bug 29-12-2007 21:40

Citaat:

AzN schreef: (Bericht 26672056)
Tuurlijk wil je liever alleen zijn met je vriend, maar je kunt je aan de andere kant toch ook wel voorstellen dat je moeder er moeite mee heeft om haar 14-jarige dochter alleen te laten met haar eerste vriendje?

Best begrijpelijk ja. Ik vind het alleen raar dat haar moeder haar dan iedere keer zegt dat ze er bijv. na kerst heen mag, en het dan weer intrekt. Zo verheugt de TS zich iedere keer en wordt dan weer teleurgesteld. Beter zou zijn als de moeder van de TS gewoon zei: ik wil het niet hebben, of, ik vind het goed maar alleen als... etc.
En @ TS: waarom zou je niet met je moeder erover kunnen praten? Je kunt toch eerlijk zeggen dat je het niet fijn vindt zoals het nu gaat en samen naar een compromis zoeken waar jullie allebei tevreden mee zijn? Als je je volwassen opstelt maak je daar al meer kans mee denk ik.

crazy88 30-12-2007 01:43

Ja ik heb zoiets ook al gezien. Mijn broertje is 16 en heeft met een meisje van 14. Die moeder verzint ook steeds dingen maar als ze zeggen dat ze alleen vrienden zijn dan mogen ze ineens bij elkaar slapen???:S
vreemd maargoed. Ja ik denk dat je hem moet uitnodigen naar jou toe en dat je moeder en hij elkaar moeten leren kennen. Is het echt serieus tussen jullie? Want jij zegt dat je er met de bus heen moet, maar dat is toch geen ramp of moet je echt uren in de bus zitten?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.