![]() |
Snelst geld verdienen op minst fysiek vermoeiende manier
hallo beste forummers
ik ben een redelijk intelligent student die graag een centje meer verdiend. Hoe kan ik het snelst een centje meer verdienen door enkel na te denken, dus zonder fysiek arbeid ? Bedankt , met vriendelijke groeten, Tierry |
Leer eerst maar fatsoenlijk Nederlands.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik denk dat niemand direct 'n antwoord kan geven op jouw vraag, anders zou we (studenten) niet over 't algemeen 'arm' worden genoemd. |
callcenter
|
bijles geven?
|
Aandalen en opties.
Zit wel een risico aan. |
Citaat:
|
husselen op straat
|
Citaat:
|
Zonder diploma's, no way.
Totdat je een bachelor hebt gehaald geldt je als student praktisch als zijnde onopgeleid, hoe verwrongen en vreemd dit ook mag lijken. |
Ik ben op de TU studentassistent en ik krijg standaard voor 8 uur per week betaald. Vereiste bij ons is dat je je P hebt en 70% studievoortgang. Opzich een erg relaxt baantje, aangezien je ongeveer 11 euro per uur krijgt. Maar je werkt nooit 8 uur per week, in het begin wel, maar nu werk ik ongeveer 2-3 uur per week. Waardoor ik dus zo'n 30 euro per uur verdien(y) Bovendien word je in vakanties en tentamenperioden door betaald. Dus ik hoef nu 6 weken niet te werken en krijg gewoon betaald <3
|
mercikes voor de normale antwoorden.
Het is zo dat ik zeer analytisch/technisch en sociaal ben, wat later natuurlijk een groot voordeel gaat zijn ten opzichte van de anderen. Mijn milieu is redelijk groot en ja , de meesten zeggen dat spelen op de beurs gemakkelijk geld doet winnen. Dat is toch zo klassiek. Aan bijles dacht ik ook, maar ik ben zelf nog volop aan het studeren (laatste jaar bachelor) offtopic: En voor de mensen die denken dat spellingsregels-politie een goed betaalde job is , zou ik zeggen : get a life :eek: Al de talen-studenten die ik ken denken dat ze de wereld kunnen redden met hun taalregeltjes die ze maar al te goed kennen. Leuk gedacht, maar het verdient geen rotte cent (behalve als je werkt voor Microsoft Office's spellingchecker :D:D:D ) Taal dient voor communicatie, beste kindjes, niet om er poen mee te verdienen hahahah |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Baseer jij je hele leven op statistieken en verhalen van anderen ofzo?
Callcenter werk is super relaxed, en dat kan je elke baan maken, het ligt er maar net aan hoe je er zelf mee om gaat.. Outbound koude verkoop is misschien niet chill om te doen, maar als je dit bvb 3 maanden hebt gedaan kan je dit wel als prima referentie gebruiken om inbound werk te krijgen, mocht het niet direct lukken. |
daarbij wil jij werk, maar er niet te veel moeite voor doen en veel geld verdienen. Tja, dat willen we allemaal wel. Je mag wel een beetje moeite doen.
|
Citaat:
Als jij statistieken altijd wil wegwerpen, go ahead, maar er zit meer waarheid in dan je WIL inzien. Mijn vraag was of jullie werk weten dat intelligentie vereist... Maar ik denk niet dat ik van jullie een gepast antwoord kan krijgen, als ik zo jullie replies mag analyseren. anyway, close topic maar |
Citaat:
|
Ik ben opeens niet meer zo onder de indruk van belgische ingenieurs nu blijkt dat ze amper het spellingsvermogen van een 12 jarig kind hebben.
|
Wat koop je bovendien voor een verwaande kwast die kan uitrekenen hoeveel kracht er op beton kan staan, maar elk analytisch, redenerend en klaarblijkelijk sociaal vermogen moet ontberen? :P
|
student Burgelijke Ingenieur, meest prestigeuze studierichting, de beste ingenieurs van de wereld, bla bla bla. het getuige een laag IQ als je hier om advies gaat vragen
callcenterwerk als meest stressvolle job, ga is in de verkeerstoren staan tijdens de spits. |
daarbij, als jij dan zo goed bent, waarom kom je dan in hemelsnaam hier om advies vragen?
|
Citaat:
|
Begin 'n eigen bedrijf, als werknemer hou jij (en je werkgever) 't vast niet lang vol.
|
Dit moet haast wel een UC zijn. Zulke zelfvoldane broodmongolen bestaan niet.
|
geeft niet hoor, ik neem aan dat dit puberaal gedrag aan jullie leeftijd ligt (het gemiddelde leeftijd op deze forum is 16 trouwens)
:D Nice try, maar nu eis ik serieuze berichten te lezen, ga spammen bij Onzin (of get a life :D ) |
op AzN's bericht volgt :
Citaat:
(broodmongool :D ) |
Het ging om jou. Dat weet je dondersgoed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij noemt je geen broodmongool. Hij reageert op mijn reactie (waarvan hij dacht dat die aan jou gericht was, wat dus niet het geval is).
|
je kontje verkopen
|
Gaat al tijden nergens meer heen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |