![]() |
Goede kleding voor jongens?
Meisjes,
kunnen jullie aangeven wat goed in de smaak valt qua kleding en wat dus echt een gilletje 'nee' waard is? :bloos: |
we kunnen hier heel veel leuke dingen opnoemen, maar als het niet bij je past ziet het er alsnog achterlijk uit. ik denk dat in het algemeen H&M en jack&jones spul wel oke wordt bevonden. ohja een dikke nee is kettingen.
|
Citaat:
en van die kettingen, dat had ik al wel begrepen :D |
|
Lijkt me duidelijk: skinny jeans.
|
Citaat:
|
wat is dat nou weer voor bullshit dat kettingen niet kunnen? wat voor kettingen niet? van die kettingen aan je broek?
|
Nee, ze bedoelen kettingen om je nek.
Ik vind dat overigens wel sexy. Verder doet bij mij een spijkerbroek met een zwart t-shirt het altijd wel goed. Of een zwarte trui/hemd. En lelijke oude schoenen (als in: versleten cowboybootssss :bloos: ) Wat ik persoonlijk een nono vind, zijn mannen in strakke shirtjes (behalve als je Peter Steele heet), roze, paars, van die gaye gestreepte sjaals en uiteraard polo- shirts. Maar ik denk niet dat ik representatief ben voor de meerderheid. |
Stop je joggingbroek zover mogelijk in je witte sokken (y).
|
|
Citaat:
heeft er iemand misschien een site of zo die jongensmode bijhoudt?; die vind je bijna nooit! |
dit subforum houdt de jongensmode op de voet bij.
|
Citaat:
|
in your face!
|
-O-
|
jongensmode.. echt, je draagt toch wat je zelf mooi vind? als je mode volgt dan kun je OOK je eigen ogen eens opendoen, op straat kijken wat anderen dragen of inspiratie opdoen door naar een kledingzaak te gaan, zoek eens een leven man, je kunt niet alles op een forum vinden.
Totaal aantal berichten: 46 (46 berichten per dag) dit vind ik dan wel weer een heldenstatus waard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar als je de hele dag achter je computer zit, dan maakt het toch niet uit wat voor kleren je aan hebt?
|
Haha, in yo face SimonP. :D
|
Jack and Jones!
|
aids and ebola!
|
Bert And Ernie!
|
Citaat:
|
Dat hangt helemaal van je persoonlijkheid en uiterlijk af.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die zaak zit nl in bijna elke winkelstraat, dus loop er gewoon eens langs en kijk wat volgens de winkels 'hip' is ipv het ons te vragen en het meteen af te keuren. |
dat zal ik zekers doen, maar aangezien het weekend was...
|
....en koopzondag....
|
Beetj baggy spijkerbroek en shits/ hoodies met leuke printjes en opdrukken. Maar dat vind ik leuk, dus sjah.
|
Citaat:
|
rockers zijn hip!
kledij van jumper - > fout <- |
meisj_14, hoe zien rockers en jumpers er uit? :bloos:
|
Citaat:
Jumpers, altijd springtouw op zak. |
dankjewel voor deze wijze uitleg, Skincorps.
|
Ik denk dat dit topic geen verdere goede toekomst tegemoet gaat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |