![]() |
Vingeren tijdens douchen bij ongesteldheid
Wanneer een meisje ongesteld is word het voor de vriend wat lastiger om te vingeren, maar hoe is dit onder de douche als ze ongesteld is? Iemand ervaring mee?
|
gewoon net als normaal vingeren als je niet ongesteld bent lijkt, me je stopt van te voren een tampon in je kut en dan onder de douch ff wassen niks aan t handje
|
't wordt niet lastiger, alleen iets roder :D
onder de douche heb je daar dan idd minder last van omdat je dan onder de douche staat :p verder geen ervaring, gewoon beetje nagedacht :rolleyes: |
Citaat:
|
Rooie vingers boeien mij idd ook niet, maar ik weet niet of een meisje hier ook zo over denkt. Misschien dat t genot minder is oid bij ongesteldheid?
|
Als het alleen maar vingeren is, kan ze toch gewoon een tampon in doen... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
(kan aan mij liggen hoor) Maja, dan schaam ik mij zo'n beetje voor mijn vriend...wil nie da hij onder het bloed hangt ofzo... :confused: |
is heel persoonlijk, sommige meisjes zijn enorm geil tijdens de ongesteldheid, maar dan schamen ze er zich weer een beetje voor en willen ze niet dat een jongen aan hun zit ... beetje tegengesteld, maar wel begrijpelijk ...
|
Ik zou er dus echt geen problemen mee hebben om sex te hebben met haar wanneer ze ongesteld is en dus extra zin heeft. Dat heb ik wel voor haar over. Maar orale sex doe ik dan natuurlijk niet. Dat lijkt me ook niet zow gezond voor een jongen om dat dan allemaal binnen te krijgen.
|
Zijn de meiden die hier reageren allemaal zo erg ongesteld dat het onder de douche blijft stromen?? Ik heb daar nooit last van. Vingeren tijdens ongesteldheid is gewoon hetzelfde als normaal=heeeeel lekker :p
|
Citaat:
En jaa heb je wel gelijk in.. het lijkt me niet prettig voor een jongen dat zijn vingers onder het bloed zitteb.. |
Citaat:
Ik persoonlijk zou zoiets echt lullig vinden als hier jongens gaan zegguh van: uhh nee bah vies |
Citaat:
Maar krijgen jullie daar niet een afknapper van dan... |
Citaat:
Meiden kunnen daar toch ook niks aan doen, ofwel? Het is iets natuurlijks. Zo denk ik er dan over |
Citaat:
jaah het is heel natuurlijk.. Daar heb je ook wel gelijk in... En als het onder de douche zou moeten gebeuren ook wel want het wordt toch schoon jaah.. |
Citaat:
|
Citaat:
Jaah dat heb je ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |