![]() |
dese toppik, is vast al heel vaak geweest.. maar ik heb die dan nog nie gezien dus...
wij hebbe een: PC Gamecube N64 N64 N64 N64 (japans) DR.V64 (kapot) SNES NES Gameboy Color Sega Dreamcast Atari 2600 ja dat waren ze :) |
en wij hebbben een:
pc n64 nes nes gameboy advance |
wij hebben een:
7 aantal computers, psx ps2 gameboy gba |
2 pc's
gba ngc snes nes Atari Lynx :rolleyes: MSX :D |
Een mac en een pc....
|
PC
alles wat je nodig hebt :D (athlon 2000+, GF4 Ti 4400) |
3 pc's, een GameBoy (het oorspronkelijke model :)) en een Atari 2600.
Laatstgenoemde is overigens kapot. :) |
3 PC's, 2 laptops, een SNES, een gameboy en een N64.
|
- Gameboy (oud model), kapot :(
- PC, Pentium 200 (waar ik nu achter zit :() - PC, Ahtlon 1333, GF3 en 256 DDR RAM |
6 PC's (2 high end, 1 game, 1 oude, 2 servers)
2 Laptops Megadrive I Megadrive II GameGear Dreamcast NES SNES N64 GC GB GBC GBA PSX PSone PS2 GP32 WonderSwan |
6 PC's,
Gameboy, NES, PSX. |
Citaat:
PC, Pentium 100 Atari, 1040 ST (werkt nog wel btw ;)) |
-mac
-psx -ps2 -saturn -game boy -neogeo pocket color |
-pc
-nes -game boy |
- 8 pc's (nieuwste speeltje : P4 1.9 GHZ, 640 RIMM intern, GF4)
- 8bit NES - PS 1 - en een gameboy geloof ik. al gebruik ik alleen m'n pc's. hoef al die console's niet, daar speeld m'n broertje maar mee. |
PC & Xbox
Heb ook nog een gameboy, maar die is kaduuk. :( /edit: PC = amd 800mhz, 256mb geheugen, GeForce 4 Ti4400 :D |
PC
PC PC Snes |
2 x pc
1 x laptop (paps) (van oud naar nieuw) Atari 2600 amiga 500 (d8 ik, moet hem zoeken ergens .....) nintendo 8bit nintendo 16bit nintendo gamecube nintendo gameboy (kapot) nintendo gameboy pocket nintendo gameboy advance Playstation I Playstation II En om nou te zeggen dat ik verslaafd ben .... mhaa d8 het niet, maar mij ouders denken daar anders over ;) |
PC
PC PC PC NES SNES SNES N64 GBA XBOX XBOX XBOX XBOX (staan nu 4 ivm linked gamen :D 1tje is van mij.. maar ik heb er dus 4 atm:) GC pffffft.. hoe heet dat pocketding van sega ookalweer GAMEGEAR en nog zo'n 'computer' die je aansluit op je tv en waar je spelletjes en programma's kan laden vanaf een cassettebandje |
PC
PC PC ...en dat was het |
Citaat:
|
Citaat:
|
PSX
PS2 NGC GBA GameBoy Sega Mastersystem 3 PC's en een laptop (ook een pc... maar een ander soort :D) |
3 PC´s
NES SNES N64 Playstation Xbox gameboy gameboypocket gameboy advance tja dat was em :) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
2 pc's
(een 486 en een p3, 1 gigaherz, 256 mb ram,) en verder een ps one en een sega 8 bit dat was het dan alweeer |
Pc
Atari Lynx (jaja....) Commandore (met cassettbandjes) Rest is alweer verkocht :D |
PC (2,4 ghz)
PC (566 ghz) Playstation 2 Gameboy Advance |
Citaat:
tiepvoutje? :D |
lol 566 mhz ja ;)
|
Citaat:
megavooruitgang in de techniek :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar dan ken je weer geen normale spelletjes hierow in de winkel kope dus kocht ik nog een europese. ze stonden allebei op me kamer.. en ik dacht het is ook wel leuk om in de huiskamer benede eentje te hebbe.. zo gezegd zo gedaan. ik was al enige tijd opzoek naar het Spel Super Mario 64 en toen die laatst voor 50€ inclusief N64 te koop was dacht ik... ach dan koop ik die der ook bij <koel kleurtje trouwes meteen.. die N64> Und das war es :) |
Citaat:
|
ah de echte reden was dus dat je teveel geld over had ;)
|
Krizzzzzje is rijk, spaart veel, leent van z'n vrienden, is onwetend miljonair vanwege zijn spaarrekening met 165.3% rente (yeah, right ;)) waar vanaf z'n geboorte al 50.000 op stond of smijt gewoon met geld en zit nu zwaar in de schulden
|
Citaat:
hoe weet jij dat nou? :confused: :) |
PC
PC PC PC Laptop Gameboy Atari Lynx NES Sega 16 Bit Megadrive Playstation 1 Playstation 2 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ben je gewoon zo rijk dat je nergens spijt van kan hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
10 pcs :eek:
2 laptops 2 n64 1 gbc 2 gba 5 gb 1 gcube 1 snes 1 nes 1 ps1 1 ps2 |
parallel woont zeker @ een internaat ofzo?
|
3 pc
1 gamecube 1 n64 2 psx 1 gb pocket 1 gb colour 1 sega 1 snes ( (y) ) 1 nes |
Citaat:
Anyway (allemaal zelf gekocht) Amiga 1200 Sega 8 bit GameGear N64 Pctje |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |