![]() |
wat wil je weten van de persoon onder je?
ik wil graag weten wat het meest beschamende is wat je ooit hebt gedaan en je nog kunt herinneren. en wat is het ergste wat je je ook niet meer kunt herinneren?
|
Wat ik me niet kan herinneren, maar waar ik wel zelf aan herinnerd wordt is dat ik 'bezig was' met iemand in een ruimte waar een aantal anderen ook waren. De herinnering is een flimpje! :bloos:
HOe was jouw kerst? |
Saai, afgezien van de gave cadeautjes :D.
Waar ben je op 31 december 2007 om 23:59 uur? |
Thuis, met mijn broer, opa, schoonzusje, oom, ouders!
|
Ik wil weten waarom PixelDansje geen nieuwe vraag stelde.
|
Citaat:
Kijk jij weleens tekenfilmpjes? |
ja, south park, as told by Ginger, spongebob etc.!
Heb jij cadeautjes gekregen voor kerst? en zo ja, wat? |
een nachtkastje een regenpak een dvd (transformers) en wat geld.
Wat heb jij allemaal gedaan op eerste kerstdag? |
eerst gewerkt, daarna naar m'n ouders en daar zalig gegeten, cadeautjes uitgepakt en daar geslapen.
wat ga je doen met oud&nieuw? |
Eerst blijf ik bij m'n ouders en maken we er traditioneel een gezellige bordspel avond van. Om een uur of 2 ga ik met een vriend naar een nieuwjaarsfeest.
Wat zijn jouw goede voornemens voor 2008? |
Ik ga niet meer te veel dingen op één dag plannen en daardoor optijd komen!!
Wat he je voor kerst gekregen? |
boek : lichamelijke oefening van Midas Dekkers
luchtje : davidoff cadeaubon van de mediamarkt Douche spul *O* Wat is het lekkerste eten dat je hebt gegeten tijdens deze kerst? en wie had dat klaargemaakt? |
We zijn gaan fonduen en dat was wel lekker. Ik heb het deels zelf klaar gemaakt, met m'n moeder.
Ben je nog grootse dingen van plan in 2008? Zo ja, wat? |
naar Israël gaan
Wat heb je als laatste gegeten? |
Chocolade
Wat ga jij deze vakantie nog allemaal doen? |
L&R meet in utrecht, en nog een damtoernooi. En natuurlijk nieuwjaar vieren:)
|
Dit topic is iets te hoog gegrepen voor dit forum :D.
Wat vind jij van de decemberfeesten? |
Sinterklaas is het leukste. Kerst mwoah. Oud en nieuw (Y)
Heb je piercings/tatoeages? Waar en wat? |
nee, ik vind dat echt vies.
zou je je kinderen naar een montessorischool sturen en waarom wel of niet? |
:') ;)
ja, dat wilde ik, maar oma niet. gezeik ;x Omdat het meer op het individu is gericht, en het is spelenderwijs leren. Heb jij in je vriendenkring mensen waarmee je op de basisschool hebt gezeten? |
nee, eigenlijk niet. soms kom ik er nog wel een paar tegen met het uitgaan, maar meer dan kennissen zijn we niet. en mensen van de middelbare school ontloop ik echt actief.
wat heb jij bereikt of gedaan of whatever waar je echt heel trots op bent en wat je het liefst van de daken zou willen schreeuwen? |
m'n moeilijkste tentamens gehaald. Maar goed er staat nog iets vrij ambitieus' op de planning voor 2008. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt.
Wat bracht 2007 voor jou? |
Echt geen flikker. Dit was echt een saai kutjaar.
Hoe was jij als puber? |
Rustig
Welke stijl forum je? |
Geel FTW!!111
Welke sport doe je? |
bankzitten en afstandsbedieningheffen eigenlijk. ow, en ik board, maar dat kan niet zo goed in de winter :(
heb je speciale muziek die je luistert als je je kut voelt? wat luister je dan? ga je dan ook heel hard meezingen enzo? |
Nee, niks bijzonders, en nee, meezingen doe ik niet.
Waarom zou ik iets willen weten van de persoon onder mij? |
omdat zoals nu, er soms hele leuke mensen onder je zitten/liggen/forummen
|
Citaat:
en het ligt eraan of ik me kut voel en daar wat aan wil gaan doen (dan wordt het dus vrolijke muziek) of dat ik gewoon in een zelfmedelijden bui zit haha, want dan heb je zelfs nog kans dat 'my immortal' weer eens uit de kast komt. wat heb je voor onzinnige dingen gedaan op 3e kerstdag? |
Werken. DVD kijken.
Welk luchtje gebruik je? (als je er een gebruikt) |
Nja, geen eigenlijk..
Hoeveel geld zit er in je portomonee? |
Meestal Karma van Lush. Of Potion, ook van Lush. Of Pleasures. Of Moonflower van the body shop.
T wisselt nogal. [edit] Iemand was eerder. Ik heb ongeveer 30 euro in m'n portemonnee Wat heb je aan? |
een pyama... wat ga je over 20 min. doen
|
roken. forummen. cola drinken. zitten. denken dat het misschien wel verstandig zou zijn om te gaan slapen.
wat is jouw eerste herinnering? |
De tafel die in brand staat, kerstmis 1989.
|
Citaat:
|
mijn vraag blijft dus staan :D
|
Citaat:
Wanneer ben jij voor het laatst op vakantie gegaan, waarheen, wat heb je gedaan en was het leuk? |
Citaat:
Welke kunststroming spreekt je het meest/minst aan? |
Modernekunst spreek me het meest aan, omdat het zo simpel lijkt maar toch moeilijk is (voor mij). Daarom vind ik dat iedereen die schildert respect moet hebben omdat het toch niet zo makkelijk is iets te verzinnen zoals bij moderne kunst.
Wat is het ergste wat je heb gedaan/gezegt tegen je ouders? |
Heel veel :bloos: Maar vooral dat ik oprecht hoop dat ik nooit op mijn moeder ga lijken :eek:! :bloos: NOu voel ik me best gemeen.
Wat is jouw favo feestdag? |
In principe oud- en/of nieuwjaarsdag, maar dit jaar niet want iedereen is weg met oud & nieuw dus ik heb nog steeds gene hippe plannen en eindig waarschijnlijk dus gewoon bij m'n ouders! :(
Wat is het verste land waar je ooit geweest bent? (en ja, dit is een grammaticaal mislukte zin, maar ach) |
Curaçao daar heb ik ook gewoond 6 jaar lang.
Wat doe je vanavond? |
Luie avond houden, vrees ik.
ER kijken, en misschien nog een film (Love actually of Pirates 3, vooral niet hoeven nadenken). En dan vroeg naar bed. Luister je de Top2000? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet? |
Nee top 2000 dan komt bijna alles erin. Dat is niks en ik heb geen tijd om naar 2000 liedjes te gaan luisteren. Alleen de nr. 2000-1990 nr. zou ik willen luisteren en dan de eerste 20.
Wat doe je met nieuwjaar? |
Zoals ieder jaar gezellig thuis met vrienden en familie genieten van de heerlijke hapjes en drankjes.
Wat weet bijna niemand over jou?! |
Hmm. Op het forum weet in ieder geval niemand welk werk ik doe. In het echte leven weet bijna iedereen die ik ken alles over mij. ;) Ohnee, dat is niet waar, de meeste van mijn medestudenten weten niet dat ik homo ben en samenwoon. :o
Wat ga je doen op oudejaarsavond? |
Citaat:
Geloof je in Flair/Viva/Yes horoscopen? |
Nee, natuurlijk niet.
Wat blijft je het meest bij van dit jaar? |
De backpackvakantie die ik samen met een hele goede vriendin door oost-europa heb gemaakt. Onvergetelijk. En gisterochtend was ook wel memorabel.
Wat is de gedachte achter je avatar? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |