![]() |
Suggestie avatar grootte
Er zijn avatars waar je soms nauwelijks kan zien wat ze voor stellen.
Dus kunnen jullie er niet 125 x 125 of 150 x 150 van maken? Dan zijn ze al een stuk duidelijker. Er is ruimte genoeg in het grijze gedeelte. |
Nee.
|
Als je de avatar groter gaat maken, dan worden posts ook 'langer', ook als staat er nauwelijks iets in. Dus daarom is deze grootte zo fijn; het maakt posts van maar een regel niet onnodig lang. Ik denk dat deze grootte het goed overzichtelijk houdt :)
|
Ik ben het eens met andijvie. Grote avatars zijn heel irritant, straks krijgen we ook nog plaatjes in onderschrift en dan is het helemaal rampzalig :o
|
|
Dat maakt een post toch al heel veel groter en zodra je daar 50 posts van hebt, wordt het hinderlijk.
|
Misschien dan alleen een stukje in de breedte? Grijs zat.
|
ik ben het een keer met rd eens! :eek:
een ava van 80x100 is vaak ook gebruikelijk... als je bij photobucket resized naar avatargrootte kom je ook op zoiets uit (75x100 weet ik het) [edit] een beetje de breedte in kan dus best |
Als je niet goed kunt zien wat het is, kies je maar een ander plaatje.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik vind het wel best zo. |
Ik ben tegen.
|
Ik ook, ik vind op andere fora juist die grote(re) avatars vervelend.
|
Hell no, dan komen zometeen weer nerds die plaatjes in hun sig willen :(
|
Citaat:
|
Voor wat betreft S.com ben ik het wel met je eens. Maar het ging me meer om de toon van je opmerking ;)
|
100 x 125? of 100 x 120
|
ik vind deze grootte wel oke. ik vind alles best als er maar geen plaatjes in de signatures komen!!!
|
Had je ook kunnen quoten....
|
Nooo! Avatars zijn groot genoeg!
|
Ik denk dat dit formaat volstaat. Avatars zijn überhaupt bedoeld voor kleine simpele plaatjes, en niet voor hele films of uitgebreide foto's.
|
tegen
|
Dit is goed genoeg.
|
het is zo'n beetje 20 tegen 3 denk ik. houden zo!
|
21 tegen 3, nu. ;)
Ik vind avatars zo wel lief eigenlijk. En ik vind het wel een uitdaging om een leuke avatar te verzinnen die zo klein is. Maar ik ben een beetje raar. :o |
Ik ben ook geen voorstander van vergroten, dus dat maakt 22 tegen 3!
Verder is alles wat ik zou kunnen zeggen om dit te onderbouwen al gezegd. |
laten we stoppen met deze discussie.
@forumbazen: verloren zaak hoop ik? |
Duizend bij duizend, dat is mooi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1348664
Gaat dus niet gebeuren, lees het topic eens door. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |