![]() |
Wintergasten
Vanavond, 20.20 uur, Nld 2.
's Lands beste journalist, Joris Luyendijk (:cool:), gaat op huisbezoek bij internationale spraakmakers, zoals Tutu en Gasparov. Vanavond is Naomi Klein aan de beurt: een andersglobalist die volgens de lezers van de tijdschriften Prospect en Foreign Policy over het belangwekkendste intellect beschikt van alle vrouwen wereldwijd. Kijken dus! http://www.vpro.nl/programma/winterg...ngen/38235712/ |
Ja, ik ben wel into Naomi Klein de laatste tijd. Voor het eerst vind ik het echt jammer dat ik geen tv heb. Hopen dat het op het net komt te staan.
|
goh dat zijn best interessante namen, hopelijk staat dat op internet idd. ik ben erg benieuwd naar Tutu.
|
Niet gekeken maar zal het eens op i-net kijken binnenkort. Het kan interessant zijn denk ik mits Luyendijk niet zo slecht intervieuwd zoals bij zomergasten. Volgens mij zijn deze gasten meer zijn 'richting'.
|
Leer het fucking woord 'interviewen' spellen, degenerate.
|
MetalliCat heeft de bokkenpruik op.
|
Citaat:
|
Haha, beetje overdreven wel ja:p. Shit, slechte dag denk ik.
Geldt natuurlijk alsnog dat het een rare fout was;). |
Ha, net dat stuk gezien met Mikey en het rijbewijs. Brian weer heerlijk pissed. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe was Luyendijk? |
Tja Luyendijk = Luyendijk. Zo geniaal is hij nou weer echt niet. Maar hij is goed genoeg om het niet 'op te fokken'. Hij was af en toe wel erg abrupt in zijn overgangen, maar ja, wat moet je met zo veel verschillende fragmenten. Ik vond het wel goed hoe hij Klein uit haar tent probeerde te lokken wat betreft haar standpunt betreffende van die protesterende linkse rakkers. Had ie wel gelijk in vond ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |