![]() |
Wat is verrekende arbeidskorting?
Ik heb opeens dubbel zoveel loon gekregen als ik verwachtte...het is mijn loon van vorige week plus correctie over alle weken die ik dit jaar gewerkt heb. Als ik het extra bedrag zo vergelijk met de bedragen die op mijn laatst ontvangen loonstrookje staan zal het waarschijnlijk de verrekende arbeidskorting zijn..maar waarom betalen ze me dat nu opeens uit?
En als het dat niet is, wat kan het dan zijn? Ik zal na het weekend het uitzendbureau ook wel bellen maar misschien dat er hier iemand zit die het me uit kan leggen :bloos: |
Bij mij is het ook weleens meer, omdat ze dan ineens de vakantieuren en vakantiegeld uitbetalen :)
|
Citaat:
Maar ik dacht dat ze dat of in mei of nadat je 6 weken niet gewerkt hebt uitbetalen?:confused: |
Ik heb het ook aan het eind van het jaar gekregen, maar kan ook zo zijn omdat ik toen mn laatste werkdag had. Dus ik zou er van uit gaan dat dat het is, anders ff navragen :)
|
an het zijn dat ze nu pas je loonbelastingverklaring hebben ingevoerd en je daardoor het heoe jaar te weinig had ontvangen en ze dat nu verrekend hebben odt je niks hoeft erug te vragen aan het eind van het jaar
|
Eerste hit op google:
http://www.belastingdienst.nl/zakeli...tingen-03.html "Deze arbeidskorting wordt berekend over het loon uit tegenwoordige dienstbetrekking met uitzondering van eenmalige beloningen of beloningen die slechts eenmaal per jaar worden toegekend" Het uitzendbureau is dus gewoon niet zo rap met hun boekhouding, of kiest ervoor alles in de laatste maand te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik ben er nu eindelijk achter wat er verkeerd is gegaan.
Ik was 3 weken geleden jarig en kreeg daarom loonsverhoging, en die verhoging hebben ze per ongeluk over alle gewerkte uren van 2007 berekend. Ik heb er dus geen recht op en mag het dus niet houden :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |