![]() |
Algemene tip
No questions.
Ik zie veel te veel topics waar advies wordt gegeven in de trend van: "Vraag haar!" of "Praat er met haar over!" "Vraag om duidelijkheid!". Als je nog geen vaste relatie hebt (als je er wel een hebt raad ik je zelfs aan om vragen te stellen etc.), STEL DAN GEEN VRAGEN. Thank you. (voor de mierenneukers, ik bedoel alleen de vragen mbt de relatie tussen jullie) |
Wat een butt-advies. Mededeling, mag niet, doei.
|
ik vind hem wel een goeie mededeling.
|
ik vind 't eerlijk gezegd op zich ook een goeie tip hoor.
tientallen topics gaan "ik ken sinds kort een meisje en blaaa blaaaa blaaaaaaaaaaaa!!! en hoe weet ik nou of ze me leuk vindt of niet??" ja, vraag het dus hé. mààààààr 't blijft een mededeling-topic, dus deze gaat dicht gaan hé. |
Citaat:
|
Citaat:
wéééééél vragen aan haar/hem :p |
Ok
|
nou bedankt heh
|
Citaat:
|
Mensen die dergerlijke topics openen zullen ongetwijfeld ook lame genoeg zijn om jouw tips te volgen.
|
tsja, als je al een tijdje met iemand date kan ik het me best voorstellen dat je duidelijkheid wilt. Maar te snel vragen schrikt ook af. mij zou het wegjagen!
|
Kwestie van vragen op het juiste moment dus.
En dus niet te vroeg:p;) |
Nee, kwestie van niet vragen dus. Niet je eigen willetje doordrammen.
|
Maar waar slaat dit compleet irrelevante "advies" op? Zeg het dan in een topic waarin dat soort vragen naar voren komen.
|
Ik zie het probleem niet. Mensen die advies willen, kunnen het hier krijgen, mits hun topic voldoet aan de forumregels.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |