![]() |
Honden, wat voor een ras heb je?
Welk ras hebben jullie?
Mijne is een kortbenige jack russel genaamd Binkie. Bijna 1 jaar oud...:D super schattig:) |
Een american staffordshire
En sinds een maand of 6 een mastino napoletano :) |
~LiefEngeltje~ hier ;)
een kruising chihuahua / shih-tsu nu 5 maanden oud, ze heet lobke |
Vuilnisbakkie, geen idee wat voor merken er in zitten :p
|
Vuilnisbakkie, geen idee wat voor merken er in zitten
misschien kun je de ouders achterhalen:) dan weet je het |
Cao da serra da estrela (portugese berghond) eybo van 5 jaar
New foundlander (bruin) Luna van 4 jaar New foundlanden (zwart) Simba van 8 weken Nah ja dit is bij men vriend thuis waar ik door de weeks ook woon. |
Citaat:
|
Een Australische Herder.
|
Een kruising, 3/4 Border Collie en 1/4 Whippet. :)
|
Kruising flatcoat/golden retriever (voornamelijk flatcoat), 2 jaar
Labrador (blond), 8,5 maand |
mechelse merder (y)
|
cocker spaniel, nu 12,5 jaar oud
|
ik heb persoonlijk niks, maar mijn oma en opa hebben een bull terrier en dat is een schatje.. Het is nog een pup officieel geloof ik (ze is van juni 2007) maar ze weegt al ruim 25 kg en heet Sign 'O The Times.... Maar we noemen dr gewoon Saar :p
|
Echt schattig.
Ik ben dol op honden:D Als ik ga verhuizen ga ik een 2de hond nemen, weet nog niet zeker wat voor een maar ik denk toch in de richting van een golden retriever:) |
Een appenzeller sennen van bijna 10 jaar en een jack russell van 11 weken.
|
Border Terrier :)
|
eeen duitse staande langhaar en een king charles spaniel.
|
2 Terriers
1: West Highland White Terrier (spierwit, zie zelden een wittere!) 2: Cairn Terrier (puppy) |
3 Bouviers
|
mijn ouders hebben een flat coated retriever van zeven jaar
|
Citaat:
|
Kruising Yorkshire en Maltezer. Waarschijnlijk. Walgelijk schattig.
|
We hebben veel honden gehad.
Een Friese Stabij http://www.mysites.nl/upload2/bijke/295486.jpg Die ging 2 jaar geleden dood. Een kortbenige gladharige Jack Russel, Harry, maar die had epilepsie en een waterhoofd dus die was 1 toen hij doodging. Daarna kregen we de Jack Russel terriër die we nu hebben, zijn ouders zouden beide kortbenige gladharige Jack Russels zijn maar deze is dus langharig en hoogbenig :), dus zijn moeder is zwanger geweest van een ander hondje. En we hebben nu sinds 2 jaar een zwarte labrador. |
Een kruising labrador/flatcoated retriever, hij lijkt het meest op een labrador. En vroeger hadden we chow chows (y)
|
|
Heb vroeger een duitse herder gehad, nu hebben we een vuilnisbak waar iets in terug is te vinden van een bouceron, een labrador, een herder en een rottweiler, 5,5 jaar is die nu.
|
Kruising flatcoated retriever/ bordercollie. Superhond <3
|
Citaat:
|
Een Engelse springer spaniel,
Zij is nu anderhalf, op deze foto was ze iets jonger:p http://members.lycos.nl/antje182/hpbimg/chiki2.jpg |
Ik heb drie rassen in één ;)
Moeder was een beagle, vader een rottweilerxherder. |
1e hond was een bobtail (of ze helemaal zuiver was wisten we niet, kon ons ook niet schelen)
Hond die we nu hebben is een kruising tussen een husky en een labrador of flatcoated retriever (als pup gered bij een man die ruim 60 honden verwaarloosde, moeder husky was dus zeker, vader was gokken ;)) |
Vuilnisbakje, zeker is dat er een groenendaler in zit en wss ook husky en nog wat zooi echt helemaal niet bekend. Vader was de campinghond in Spanje dus lekker vaag. Maar het is een superbeestje, slim, aanhankelijk maar een vreselijke jager. Hij is nu 6 jaar.
en een kruising mechelaar x tervurense herder wss waren die ook niet zuiver want anders hadden we wel papieren gezien. Zij is nu anderhalf. |
Alaskan Malamute x Grote Keeshond, wordt 24 Februari 2008 1 jaar, ze krijg rond haar verjaardag broertjes en zusjes erbij want haar ouders worden opnieuw vader en moeder:D!
|
Ik heb een Mechelse Herderteef van 6 en een Podencoreu van bijna 2
|
De hond van mijn oppasgezin is een zwart labrador (en heel lief!).
|
|
|
Wij hebben:
5 border collies 1 friese stabij 1 schipperke 1 shetland sheepdog |
Citaat:
|
We hebben een mixie van een Friese staby en een wetterhoun (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |