![]() |
hoeveel oliebollen eet jij?
Ben wel benieuwd hoeveel oliebollen/appelflappen enz de meeste mensen eten met oud & nieuw :p
vorig jaar waren het er bij mij 2 geloof ik, maar dit jaar worden het er denk ik wel meer ;) |
Nou, een stuk of 3 max denk ik. We hebben wel hele lekkere want m'n schoonpapa maakt ze zelf.
|
Mijn vader maakt ze, dus dat zullen er wel zo'n 10 worden denk ik :)
|
mijn ouders zijn ze nu aan het bakken geloof ik
dus dat wordt vanmiddag, vanavond, morgenmiddag, avond, en nieuwjaar als ze dan nog niet op zijn ehh 5 x 2,5 ofzo ;) |
Citaat:
|
ik denk n stuk of 5, maar als er extreem veel worden gehaadl wel meer.
|
Tenminste 1 appelbeignet, 2 als er genoeg zijn.
En dan alleen nog een oliebol als ik daar dan nog zin in heb. Waarschijnlijk niet. |
Citaat:
maar ze zijn helaas nog niet gebakken, dus het worden er sowieso minder want minder tijd |
Ik heb er al 6 gehad gisteren...maar dat waren ook hele inimini oliebollen :o
|
vorige jaren at ik er minstens twintig geloof ik. Gelukkig heb ik de afgelopen tijd veel minder zin in eten.
|
Ik vind oliebollen werkelijk extreem smerig.
|
meestal word ik misselijk na 5
|
Ik heb er geen gegeten. Was misselijk :(
|
Ik heb drie appelbeignetjes (ze waren heel klein) en één oliebol op. :o
|
Citaat:
Ik heb gister in de middag mijn laatste oliebol op, tijdens de jaarwisseling gingen we aan de toastjes :bloos: |
Ik heb gisteren twee oliebollen en twee appelbeignets gegeten, misschien vandaag nog een of twee maar dan heb ik het wel weer gezien.
|
Ik heb ze zelf gebakken dit jaar en heb er 1 op, om te kijken of ik ze nog steeds zo vies vind. En ja, dat is zo. Ligt niet aan mijn bakkunsten overigens, want iedereen vond ze erg lekker.
|
Vorige week om de dag 1 ongeveer, gisteren 2 en vandaag 2. Deze week ook nog wel weer.
|
Ik heb er gisteren een stuk of 5 op.
|
Ik heb 1 zelfgebakken (door iemand anders ;)) oliebol met krenten gegeten.
|
hmm 4 of 5 Oliebollen ofsjOw..
|
Ik heb 2 oliebollen en 2 appelbeignets gegeten.
|
verdeeld over een paar dagen: 5 appelflappen en 6 oliebollen
|
Ik heb er
Edit: even duidelijker gemaakt |
op oudejaarsavond 3 oliebollen en 2 appelbeignets. Een paar dagen daarvoor ook 1 oliebol op.
|
0
|
ik heb 3 oliebollen op, en een saucijzenbroodje (, maar dat hoord er niet bij ;-P)
|
Citaat:
|
Ik heb er één gehad.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |