![]() |
Coca Cola Happy Factory Film
Ja, het is zo. Coca Cola gaat een film maken over de wezentjes in de colaautomaat.
Nou mijn vraag, wat verwachten jullie. |
omg die zijn zo cute, ik heb er zo'n blikken bord van :D
|
No way dat die beestjes dat vrijwillig doen.
|
Citaat:
|
Ja, is het echt een film? Ik had namelijk een stukje gezien van 3/4 minuten en het leek er op dat dat 'm gewoon was. Het zag er in elk geval niet uit als een reclame en het leek ook niet op een trailer want het vertelde gewoon een vrij samenhangend verhaal met een 'plot' en een duidelijk einde.
Er schijnen reclames over te zijn geweest maar ik heb geen tv-aansluiting dus dat mis ik allemaal. En het internet geeft gelijk dat langere filmpje. HMMMM. |
Spannend, spannend.
|
De eerste reclame vond ik geweldig, de ultieme kinderfantasie. Maar de filmreclame (n)
|
w00t is dit de toekomst?
betalen om naar een 1,5 uur durende reclame van cocacola te kijken? |
Wezentjes in de cola-automaat? Het moet toch niet gekker worden.
|
Citaat:
Ontopic: Een film. Hmmmmmm. Nee. |
Citaat:
Citaat:
Maar goed, moreel/ideologisch gezien is het allemaal een beetje dubieus, ja. Cinematografisch gezien verwacht ik er ook niet veel van. Maar sensatiewaarde heeft het wel, als 'ie uit is dan wil ik 'm denk ik best downloaden. |
Het lijkt me niets.
|
Volgens mij wordt het vergelijkbaar met de Pixar Shorts. Eerste release in bioscopen 31 januari, vanaf 18 februari op tv. Lijkt me wel grappig, Coca Cola heeft wel hele mooie reclames en ze zijn volgens mij prima in staat een leuke short te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had het als voorstukje in de bios gezien, we hadden allebei zoiets van WTF???!
Maar ik heb het gevoel dat ze ons misschien nog verassen... zoals Wild Wizard al zei: ze maken mooie reclames en zijn waarschijnlijk dan ook in staat tot een hele film. Ik zou er niet extra voor naar de bios gaan, ik wacht wel tot die op tv verschijnt... |
Ik ben niet zo een animatiefan, Maar ik denk dat Coca Cola genoeg geld kan besteden om hiervan iets leuks te maken.
|
Ik snap niet hoe je zoiets kut kan lijken als je het vergelijkt met andere reclames. Ik zie liever die beestjes dan 'last train' kerel(N)
|
Ik heb gehoord dat het helemaal geen film is of wordt. Gewoon een nep-trailer, bedoeld als reclame.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik maar denken dat het een grap van Coca Cola was.:|
|
Zag de trailer weer in de bios.
Lijkt me wel leuk hoor, zag er beter uit dan een pixar film |
volgens mij is dat geen trailer die je in de bios ziet, maar de complete film
|
Gister kwam in de bios eerst de trailer en even daarna de hele coca cola 'film'.
18 februari zou het ook op tv komen volgens een tv-spotje. |
we shall c
|
Citaat:
|
tof gedaan (Y) vond het juist wel wat hebben. en slim trouwens, want je ziet eerst die trailer en dan gaan mensen er over nadenken van 'komt er nou wel of geen film?' en dat is wat coca cola graag wil.
|
Hoe lang duurt ie?
Ik denk dat coca cola een goede zet had genomen als ze werkelijk met een bioscoopfilm waren aangekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enigste wat coca cola wil, is dat jij hun cola koopt :) |
Ik vind ze irritant. Ik heb die reclames in Turkije tot treurens toe gezien in de bioscoop, en die beesten zijn lui, laf en lelijk!
|
Citaat:
|
blijkbaar was het in een reclameblok van Ugly Betty op tv. was dat de enige keer :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |