![]() |
Klein vraagje over kapotte pil
Had net in een wietzakje 2 pillen gedaan, en die in mijn portemonnee. Maar nu is er 1 van die pillen gebroken, helemaal in poeder.
Kan ik daar nog iets mee? Door een glas cola gooien? Opsnuiven? |
Of wacht kan ik geen bommetje gooien?
|
je kan t idd in een bommetje doen
in je drinken is niet zo slim, want dat kan erg slecht zijn voor je tanden |
Citaat:
Ik zou gewoon voor in je drinken gaan. Is slecht voor je tanden, maar voor 1x maakt dat niet uit. Je kunt het snuiven, maar dat gaat je neus absoluut niet leuk vinden. Dat bindmiddel enzo is best agressief. |
Oke...dan gooi ik wel een bommetje. :o als het ervan komt...speed. jezus wat een spul, omg. teringrommel, ik doe het nooit meer. me neus is naarde klote wtf :p argh :p
|
haha vrijdag weer een dag ;)
beter heb je geen last gehad van bloedneuzen ofzo, die zijn nooit zo charmant :P |
van bloedneuzen helemaal geen last gehad, alleen me neus is verrot (a)
saaa....teringzooi, verdomme :p net thuis, fiets kwijt enzo, bezopen, strak van de pep. aan die pillen ben ik niet eens meer toe gekomen maar het is nog een week kerstvakantie :o maar i kweet nu iig wat ik er nog mee kan |
Citaat:
|
nou ja heb ook ooit zulke zooi gekocht, dat ik daarvan een bloedneus kreeg. Sindsdien had ik altijd mijn vaste contact. Bij mij scheelde het ook of ik alcohol had gedronken of niet.
|
Citaat:
|
In je drinken gooien :)
|
Ik heb wel eens 1.5 gram coke op een avond gesnoven en daarnaast veel bier gedronken. Toen ik de volgende dag wakker werd zat mijn hele bed onder het bloed (n)
|
ja maar coke is ook gewoon kut :p veel te duur, na een half uurtje is het weg en dan heb je veel te veel zin in een nieuw lijntje
|
Ik heb uit pure verveling maar al dat poeder door mn cola geflikkerd. :o Ik wil gewoon ff weten hoe het nou zit met die pillen...ik zie wel hoe het valt. Ik voel me prima (m'n vriendin is net 2 dagen bij me geweest ;p), heb vandaag gewoon goed gegeten en geslapen en ik zit hier lekker chill op mijn eigen kamer dus ik zie wel hoe het valt.
Die cola word er niet lekkerder op btw :p |
hmm...ruim 2 uur later en het gevoel is alweer weg. wat een rotpillen (n) halfuurtje/3 kwartier nadat ik die cola opgedronken had voelde ik het, maar het kwam niet verder dan de eerste effecten van een echt goede xtcpil. zeg maar de effecten net voordat die inslaat, dat je hoofd een beetje licht word enzo. ik heb nu wel een beetje het 'mellow gevoel', een beetje suf, loom, langzaam, moe gevoel.
Iig, ik denk dat er wel mdma in zat maar gewoon in een lage dosering. ik ging er verder niet van trippen ofzo |
ook niet achter de pc doen man! gewoon 2 pillen in je mik en de stad in met je aars! :P
|
Citaat:
ergens eind december heb ik ze gekocht, en een maat van me had er diezelfde nacht nog eentje genomen. toen ik al thuis was smste hij dat het trippillen waren. maar dat was allemaal vaag enzo, hij is gewoon samen met een andere vriend om 5 uur ofz naar huis gefietst. maargoed, voor de zekerheid dacht ik, dan neem ik er thuis eentje, als het foutgaat heb ik hier alles bij de hand en als het wel goed is dan heb ik ook een leuke avond. keihard down gaan in de stad en 10 km naar huis moeten lopen/fietsen/whatever is ook niet zo fijn. ;) |
Ik heb een masterlijk plan: Kan je niet een kauwgompje helemaal wijd en plat maken, daar je poeder in mikken en dan weer beetje dichtmaken en dan doorslikken?
|
dan beter een vloeitje
|
Citaat:
|
"masterlijk plan" :D wtf
Poeder in een (lang) vloeitje wikkelen en dan tot n klein propje frommelen werkt over het algemeen prima. Ook n manier om zonder vloeistof je pil te kunnen innemen omdat de zooi als je t goed doet geen contact met je smaakorgaan heeft. |
Citaat:
|
mij lijkt in zo'n geval oplossen het beste, liefst een zo groot mogelijke verdunning... wat er dan nog aan je tanden komt is echt minimaal
|
Daarom juist n bommetje maken.
Bommetje lijkt me trouwens effectiever/sneller werken dan een pil an sich, daar t tzelfde sjpul is maar dan met een grotere oppervlakte. |
mja een vloeitje lost snel op en poedervorm wordt sneller opgenomen
|
denk dat in een capsule stoppen of een bommetje het "beste" is.
ik heb uit "de wilde jaren" 1 gebroken kies overgehouden. |
Ja nu is dat ding allang op hoor ;)
Kaakspierpijn ftw. |
Mja, tis blijkbaar de dag van de nutteloze papegaaienups ;)
|
mkay, de pil is al op ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |