![]() |
hoe weetje wanneer je kan zoenen??
Klinkt misschien raar maaar hoe weetje nou of je een meisje kan gaan zoenen ofniet.. wat gaat er vooraf gebeure ??
want ik was laatst in de disco met een meisje aan het danse en ik vond haar heel leuk want ik kende haar ook. en onze gezichte waren heel dicht bijelkaar ik gaf haar ook van die kleine kusjes op haar wangen, teminste ik weet niet of ze het heeft gevoelt maar uiteindelijk is er niks van gekome:'( hebbe jullie misschien tips ofso |
gewoon bekken!
|
Makkelijk gezegd dan gedaan :rolleyes:
Misschien wil zij helemaal nie zoennee en wat gaat er dan gebeure als je zeg maar al haar probeert te zoenen, sta je wel voor paal..:bloos: |
Dan wijst ze je vast wel discreet af, als ze je al zo ver heeft laten komen. Het is zoenen/afgewezen worden of helemaal niets.
|
Je doet je hoofd schuin en brengt je mond op ongeveer drie centimeter afstand van de hare. Als ze dan niet reageert, pech gehad. Better luck next time. Lijkt me niet zo moeilijk.
|
vinger onder dr kin, in dr ogen kijken, langzaam naderen. hoppa
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon jou hoofd vlak bij haar hoofd!
Heel moeilijk is het niet hoor en ze gaan vaak niet met je dansen en alles als ze niet willen zoenen :p |
Citaat:
dat vinden die meiden leuk maar je moet het uiteraard wel met een spreekwoordelijke knipoog doen ja |
Citaat:
|
moet je gaan staan knipoge tijdens het danse:P?:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
krijg je dit... :rolleyes: |
Citaat:
|
Je kunt het toch ook gewoon vragen?
"Zullen we zoenen?" - "Ok!" *zoent* |
Citaat:
Je kan ook bv eerst je wang tegen de hare leggen tijdens het dansen. Als ze dan contact houd in plaats van haar hoofd terug te trekken, langzaam doorschuiven (wel uitkijken als je stoppels hebt!) naar haar lippen. |
Citaat:
|
Citaat:
stevig dr bovenarmen pakken en naar je toe drukken idd, esthetisch wel mooi maar volgens mij niet echt gemakkelijk voor haar |
zodra ze dr hoofd een tikkeltje draait, en misschien haar mond een stukje opendoet; snoeihard swaffelen! pafpafpaf!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een serenade spelen om vervolgens een gedicht aan haar op te dragen.
|
Inderdaad; vergeet nooit je akkoestische gitaar mee te nemen naar discotheken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze 10 bier op heeft kan je altijd zoenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit eigenlijk wel een geniaal en lachwekkend topic, sorry ts. :D:D
Ja heb je nee kun je krijgen. Probeer de tips van't weekend eens uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En een graflucht uit je mond.
|
Ik heb geen zin om 't hele topic door te bladeren, maar heb 't zelfde probleem een beetje. Ik weet nooit wanneer 't een goed moment is om te zoenen. Een voorbeeld;
Een paar weken terug was er een jongen bij me, nee geen relatie, gewoon friends. Leuke dag gehad en al, maar een paar dagen geleden zei hij op een leuke manier dat hij het jammer vond dat ik hem niet zoende. Kansen genoeg gehad enzo, maar zoiets lukt me nooit whaha! Ik klap al heel snel dicht, omdat ik onzeker ben en alles dusja. Hoe kan ik 't het beste aanpakken, zonder nerveus of bang te zijn dat ik dichtklap? x |
^ Het kan ook aan die jongen hebben gelegen; dat hij gewoon niet duidelijk was.
|
Citaat:
|
Dat probleem heb ik ook hoor, heb ook verscheidende situaties gehad waarop ik een meisje had kunnen zoenen maar toch niet gedaan. En dat is vooral de laatste tijd, daarvoor ging het altijd wel goed..gaat wel weer over denk ik.
|
met haar oren haar mond open trekken en je tong naar binnensteken :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het klinkt misschien stom maar je moet het gewoon vragen!
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Voordat je het vraagt moet je natuurlijk wel het idee hebben dat je hem/haar kan zoenen.... "Zou je mij willen zoenen?" Antwoord: "Ja/Misschien?"------Zoenen maar! Antwoord: "Nee!"--------"Niet dat ik het zou willen hoor,maar het leek alsof je iets aan het proberen was." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |