![]() |
Kan je seks hebben als een meisje ongesteld is??
Dat is dus mijn vraag :bloos:
|
Ja, je krijgt er alleen een vieze piemel van. ;)
De vraag is vooral of jij en zij dat willen. |
Citaat:
mij houdt het iig niet tegen, en mijn vriend ook niet. gewoon gauw ff gaan wassen achteraf. |
oh, en een handdoekje eronder leggen :p
|
Natuurlijk kan dat, er komt alleen vaak wat extra rotzooi van.
|
Grappig dat er nog geen clowns zijn geweest die stoer het albekende spreekwoord hebben verkondigd.
|
magican is geband
|
De koning der inkoppers.
|
Citaat:
|
Zoals al gezegd is; je wordt alleen wat viezer :)
|
Ja, het kan, leg er een handdoekje onder als je je bed schoon wil houden. En ze kan wel zwanger worden, ook al is ze ongesteld, dus gebruik wel een voorbehoedsmiddel.
|
Er is altijd wel een meisje ongesteld.
|
alles kan
|
Citaat:
|
Citaat:
"een echte ridder..." |
bloed moet
|
ik vind het maar een glibberige bedoening, dus liever niet, maarja als je geil bent moet je toch iets nietwaar?
onder de douche is een goede oplossing! |
Geen probleem, maar dude, eerst vraag je advies over wanneer je een meisje kunt kussen en nu gaat het opeens over bezoedelde seks!
De jeugd van tegenwoordig! |
persoonlijk vind ik het niet echt prettig. Ik kan er dan ook niet van genieten omdat ik me niet prettig voel. Ik wil alleen maar slapen als ik ongesteld ben :D
|
Citaat:
Geef het dan! |
Citaat:
|
Ik vind het vies. Mij niet gezien dus.
|
Citaat:
|
Als je heel graag wilt maar niet van bloed houdt: er bestaan een soort sponsachtige tampons waarmee je vlekkeloze seks kunt hebben, zijn alleen wel vrij duur.
|
Je kan ook een softcup gebruiken, werkt prima.
http://www.softcup.nl/pictures/cup1.jpg |
Persoonlijk vind ik die dingen vreselijk, ze lekken (als in zitten scheef) en onmogelijk eruit te halen zonder dat de hele wc/badkamer onder het bloed zit. En lekker zitten ze ook al niet
|
Ja dat kan.
Of het lekker is hangt er vanaf wat jij en zij vinden. Mij maakt het eigenlijk nix uit, mijn vriend ook niet. |
Kende een jongen met de bijnaam vampier, ging me dan toch weer iets te ver -_-'
|
Hier ken ik nog een leuk gedichtje over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk kan dat, tis alleen niet zo frisjes!XD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind het echt gewoon vies om te doen als ze ongesteld is en doe het dan ook echt niet. |
Citaat:
haha, een bloedneus en ongesteldheid vergelijken. Wás het maar gewoon bloed wat eruit kwam... |
Tja, was even een voorbeeld, misschien zijn mijn vergelijkingen niet altijd super :)
In ieder geval wilde ik even zeggen dat ik het gewoon te ranzig voor woorden vind, en als ze ongesteld is kan je toch wel een paar dagen wachten? De meeste vrouwen willen het dan zelf ook niet trouwens.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik steek ook doorgaans niet mijn tong, vinger of lul in de neus van mijn vriendin bij het zoenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of misschien een stukje onzekerheid: als vrouwen zich vies voelen komt het er niet zo snel van. Nu wil een verfrissende douche veel helpen, maar toen ik nog maar pas seksueel actief was vond ik dat zelfs niet genoeg. Vrij onnodig natuurlijk, maar het kan voorkomen. |
Citaat:
against all ods eh (y) |
ik vond het zelf niet bepaald geweldig, mjah, alles voor het meisje he ;)
|
als ze aan de pil ofzo is, is onder de douche een aanrader als ze ongesteld is. Dan wordt het in de eerste plaats al niet zo vies overal en je kunt meteen alles schoonspoelen. (y)
|
ik doe het niet dan,
Gewoon niet om de hygiëne enzo.. want dat kun je zo weg vegen met iets enzo.. maar als ik ongesteld ben sta ik daar echt niet op te wachten.. nee.. dan zou ik er echt niet van kunnen genieten.. maar ik weet dat dat voor elke vrouw heel verschillend is. |
tuurlijk, een echte schipper bevaart ook de rode zee, en vind je het goor gebruik egwoon een cd'tje
|
kan wel.
maar ik zou het nooit doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |