![]() |
[Spoilertopic] Gossip Girl
Sinds september 2007 wordt Gossip Girl uitgezonden in Amerika. En er is nog niet eens een topic over :o
Officiële CW site. Wikipedia. Gossip Girl is een Amerikaanse dramaserie. De serie wordt gezien als de opvolger van The O.C., aangezien de serie zal gaan over een groep tieners van de bovenklasse die te maken krijgen met serieuze problemen. De serie is gebaseerd op de Gossip Girl boekenreeks van Cecily von Ziegesar. Gossip Girl vertelt het verhaal van verscheidene tieners die leven in de Upper East Side van New York City. Terwijl ze op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gaan ze om met tienerkwesties zoals seks en drugs. De serie draait om Serena van der Woodsen, Blair Waldorf en Nate Archibald en de andere belangrijke personages in hun leven. http://www.poptower.com/images/db/15...ossip-girl.jpg |
Ik heb er wel een boek van gelezen. Moest er een beetje aan wennen, niveau is niet bepaald hoog, maar aan de andere kant las het wel lekker weg.
Ben wel benieuwd naar de serie, maar zal wel even duren voordat het Nederland op tv komt (n) |
Ik vind de serie echt super. Lekker simpel.
|
Cool!
Tot nu toe heb ik alle boeken gelezen, inderdaad erg simpel. Volgens mij moest ik de laatste zelfs tussen de kinderboeken halen... Maar ze zijn wel grappig :) |
wat Poggy zegt!
|
Citaat:
|
De serie is wel imba cool :O mooie opvlger van the oc
|
Jaaa, Gossip Girl. <3
Net de nieuwe ep in m'n bezit, eventjes kijken dadelijk. (y) |
leuke serie kijk er graag naar :)
http://www.exposay.com/celebrity-pho...als-0KNKhL.jpg En dit helpt natuurlijk ook erg goed :P |
Leuke serie!! Lijkt alleen wel een beetje op The OC. Maar goed maakt niet uit, altijd vermakelijk :)
|
Citaat:
Ik was dan ook 15 toen ik begon met het lezen van die boeken |
Citaat:
|
Blair en Serena zijn ook erg schattig en leuk. Vindt Chuck ook wel wat hebben eigelijk :)
|
Ik vind Blake Lively (Serena) wel heel gaaf acteren. Haar gesprekken komen vaak heel spontaan over :)
|
Gossip Girl <3
Blair/Serena <333 Ik loop alleen wat achter met de episodes, weinig tijd om te kijken. Deze week maar ff bijkijken dan, heb ze al wel allemaal op de computer staan namelijk :) |
hoeveel afleveringen zijn er?
|
Tot nu toe 12 :)
|
Ja, en volgende week nog ééntje. Dan is 't helaas over.
Kutstaking (hoe nodig ie ook moge zijn). :( |
ik wacht nog even voor ik 12 kijk dan :o
|
Ik ben ook fan <3 Moet er een spoilertopic komen om te kunnen praten over wat er gebeurd is in de afleveringen tot nu toe?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is zeker de reden dat Ugly Betty ook nog niet verder is gegaan (n) Is die staking al afgelopen? |
nope, en die gaat ook nog wel even door vermoed ik
|
Citaat:
|
dan kan je dit topic ook gewoon niet lezen he ;)
|
Ben wel weer blij dat die moeder van Dan eindelijk weer weg is erg vervelend persoon vond ik het :) Maar ze zusje mag ook wel vaker in beeld komen :)
|
Wanneer komt deze serie richting Hollandia?
|
Citaat:
|
wanneer is die 13e aflevering er?
|
Donderdag.
|
Citaat:
Precies waar spoilertopics voor bedoeld zijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet waarom Lily nog steeds voor die eikel kan kiezen.. Oke, haar keuze dat ze niet voor Rufus kiest is nog enigzins te begrijpen gezien Serena en Dan, maar dan had ze die vader van Chuck altijd nog kunnen afwijzen, toch? :(
|
Citaat:
Zoals het nu is, vind ik het niet duidelijk of het een topic is waar je met andere kijkers van de Amerikaanse tv kunt praten over de aflevering, of je kan 'verheugen' tot het in Nederland op tv komt. |
De nieuwe aflevering was weer fijn <3.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk dat ze met de vader van Chuck trouwt, vanwege zijn geld maakt het toch een stuk makkelijker dan alleen zijn :)
|
Citaat:
idd, en t was nog best lief wat ie voor serena had gedaan dus zo erg is ie nou ook weer niet :) |
Citaat:
|
Ja inderdaad. Wat een klootzak vind ik het, ik kan hem niet uitstaan, zelfde geld voor Chuck, echt, die kan ik wel de nek omdraaien! :mad:
|
Chuck was dan wel weer extreem grappig in die scène waarin Blair ontdekte dat hij haar leuk vond, op haar feestje. :D
"Do you... like me..?!" - Define "like" "You've GOT to be kidding! I do not believe this" - How do you think I feel? I haven't slept, I feel sick, like there's something in my stomach... fluttering...! ".... Butterflies?" :D <3 |
Zojuist de nieuw aflevering gezien, echt super gewoon jammer dat dit de laatste is.
Maar gelukkig oth weer :) |
Ik vond het wel een mooie afsluiter :y.
|
Episode 13 was goed <3. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren tussen Hazel en Blair. Jammer dat het nog zo lang duurt tot de volgende aflevering...
|
Citaat:
|
Ik zit op een LJ community van ANTM en daar postte iemand het nieuwe schema van CW (een Amerikaanse omroep die Gossip Girl uitzendt).
Monday 8:00-9:00 p.m. “GOSSIP GIRL” (Beginning January 28) Mooi :cool: Maar is de staking dan al voorbij? |
nee staking is nog volop bezig zal ook nog wel tijd duren.
En gossip girl heeft deze week ze laatste aflevering uitgezonden, vanaf nu zullen ze het gaan herhalen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |