![]() |
Cabaret met de feestdagen
Ja hallo,
Het viel me opeens op dat er de afgelopen week best veel cabaret op tv is geweest. Youp van 't Hek, Javier Guzman, Jan Jaap v.d. Wal, Guido Weijers ( :bloos: ) Lebbis, Claudia de Breij, etc. Welke was de beste van de afgelopen 2 weken? |
Weijers was voorspelbaar, Van Der Wal had net zo goed zijn zeepkistje mee kunnen nemen en De Breij en
Van 't Hek was wel sterk. Maar ja, dat is hij bijna altijd wel. |
Jan Jaap v.d Wal vond ik helemaal niets. Claudia de Breij vind ik sowieso al geweldig dus ik was bevooroordeeld. En Youp van 't hek was gewoon leuk.
De rest heb ik niet gezien. |
v.d. Wal was in het middenstuk grappig, maar aan het begin en eind veel te veel aan het preken. Langdradige verhalen over dat motto "waarheid of beleid" (dat sowieso al niet lekker loopt), en iets te politiek allemaal. De grappendichtheid was te laag en het ging stroefjes, volgens mij was hij het op momenten echt kwijt. Youp was als gewoonlijk vooral flauwe moppen aan het vertellen, waar af en toe een goede grap tussen zat. Maar hij komt er mee weg. Weijers heb ik maar een stukje van gezien maar het leek wel alsof het niveau dit keer zowaar wat hoger was. Verder heb ik het laatste half uur van Lebbis gezien, die ik onverwacht grappig vond.
|
Ik heb Javier Guzman gezien en die vond ik erg grappig. Jan Jaap van der Wal vond ik heel scherp. Nee, het was niet overal grappig, maar dat was volgens mij ook niet zijn intentie. Hij kan heel goed observeren en weet de vinger op de zere plek te leggen zonder grof te worden.
|
Jan Jaap vd Wal vond ik aan het begin niet leuk, daarna wel, maar geen meesterwerk. Youp van 't Hek is gewoon goed. Weijers vind ik echt niks aan, De Breij gaat wel. Guzman heb ik nog nooit echt gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Op het moment dat je je shows laat vervallen in humorloos sociaal commentaar, ben je gewoon verkeerd bezig. |
Citaat:
Ik vond het einde in ieder geval erg leuk, met het bloemenmeisje. JanJaap was best leuk, maar zijn flauwe grappen moeten wel in DWHN blijven. Zo lang achter elkaar is wat té. Claudia de Breij vond ik super. |
Citaat:
Jan Jaap had een paar goede dingen, maar verder vond ik het een lange monoloog die te politiek en niet leuk genoeg was. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij stonden overigens met het voltallige personeel mee te kijken naar het einde. Het is extra grappig als je iemand in jouw blouse daar ziet staan. |
Citaat:
trouewns, de 1e van die 2x dat ik er was gooide ze de microfoon nog. Ving ze 'm niet :D(y) |
Citaat:
En inderdaad heel dom dat mensen nog niet snappen dat er 'toevallig' een microfoon lag, dat Youp 'toevallig' een liedje had voor d'r en dat zei 'toevallig' ook kon zingen en dat ze 'toevallig' nog tekst op Youps liedje wist :D Maar ik heb me kostelijk vermaakt om de reacties van dat soort mensen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |