![]() |
[TK] Merkkleding, Sieraden, Riemen, Cd's etc.
Voor de Kleding, Sieraden & Riemen:
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/dolcevita00/ Cd's: Woman 2 (RTL 4) Bieden Hitzone 18 Bieden Westlife - Unbreakable vol.1 (The Greatest Hits) Bieden The Best of Megahits 2003 DubbelCD Bieden KidsWorld 2 1999 Bieden Hitzone 12 Bieden Westlife - Word Of Our Own Bieden Party Party Meezingers dubbelcd Bieden Vengaboys Greatest hits part 1 Bieden Cool Hits For Kids Bieden Hitzone 3 Bieden Gareth Gates What My Heart Wants To Say Bieden Back Street Boys - Back Street Boys Bieden Hitzone The Best of 1999 DubbelCD Bieden Hitzone 17 Bieden |
Volgens mij is jeansmaat 28 maat 36, niet 38. :o
|
Citaat:
valt de broek ook errug klein :p |
sorry, foutje is maat 36, maar hij is voor mij te groot. heb normaal 38, en de taillewijdte staat erbij, dus vergelijkbaar met een andere broek ;)
|
upje...
|
niemand.. :(
|
Als je meer dan tien foto's wilt plaatsen, doe het dan door middel van een link of thumbnail. Een thumbnail kan je bijvoorbeeld erg gemakkelijk maken op www.imageshack.us. Topic's met meer dan tien foto's worden gesloten.
Bovendien duurt jouw topic heel erg lang om te laden vanwege de grote foto's. Ik klik dit topic zelf de hele tijd weg vanwege de lange laadtijd (vandaar ook deze late reactie). Misschien een tip ;) |
ga er wat aan doen.. thanks voor de tip, zet de links er wel alleen neer.
|
hoeveel wil je voor die puma's?
|
20 euro excl?
|
Citaat:
|
7 1/2 is de ameriakaanse maat
|
up!! ik heb alles nog kom op mensen..
|
denk dat de meeste mensen 60 euro voor een tweedehands spijkerbroek teveel vinden :o
|
hij is niet tweedehands, splinternieuw met kaartjes. alleen aangehad om te passen
|
Jep, jammer. Ik had 40euro geboden maar dat gaat mooi niet door.
|
Zelfde hier, 50 euro was ook niet genoeg
Het zijn en blijven 2e hands spijkerbroeken, aangezien Infusion niet zelf een winkel is. En dan mogen er nog 100 prijskaartjes aanzitten, tweedehands is tweedehands. En dan is 60 euro voor een spijkerbroek gewoon veel geld. |
50 excl. verzenden gaat hij weg. voor echt niet minder
|
nou Anneka, aan jou de eer ;)
|
ik heb inmiddels al genoeg andere kleren gekocht :p
|
up
|
van de vrachtwagen gevallen?:D
|
nee niet van de vrachtwagen gevallen, gekocht maar te groot voor mij en bonnetje kwijt ;) uppp
|
uppp
|
uppp
|
topic mag weg!!!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |