![]() |
Ik wil graag een heel handig knopje erbij
Namelijk eentje waarmee je naar de eerste ongelezen post kan zonder dat je eerst het topic hoeft te openen. Dat scheelt een keer laden. Wel zo fijn!!!
*kijkt heel lief naar de mensen die knopjes kunnen maken* Please?:bloos: |
ja! gewoon een heel klein rondje voor de naam van de topicstarter ofzo. damn, dat zou handig zijn!
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1640635
Dat hebben we al eens gehad, het was geen groot succes :o |
Kun je dan niet heel stiekem van dat tekstballonnetje voor elk topic dat maken? Dan verandert er verder niks aan het uiterlijk van 't forum. Ik vindt dit eigenlijk toch wel het enige gemis sinds De Nieuwe ForumSoftware!
Lieve lieve m@rco, please??? |
Er wordt in dat topic voorgesteld om in het icoontje voor de topictitel een linkje te maken. Dat icoontje heeft nu nog geen functie. Kan dat dan niet geprobeerd worden?
|
Volgens mij bedoel je nu hetzelfde als wat ik zei, dat tekstballonnetje. Lijkt mij erg handig (maar dat is nu wel duidelijk geloof ik).
|
Maak van een van de icoontjes die er voor staan gewoon een link :)
|
Als je het op die http://forum.scholieren.com/images/s...con/thread.gif-icoontjes hebt; dan zal er geen enkel FB mee akkoord zijn (daarmee kunnen we makkelijk een topic sluiten). Het andere icoontjes, dat er net rechts van staat is natuurlijk wel een optie, lijkt me; als er natuurlijk iemand met de nodige rechten dat aanpast (zelf heb ik die rechten niet).
Alhoewel; als ik op de naam van de laatste poster klik (dus in de kolom Laatste post) dan kom ik altijd uit bij de laatste post. Voor de meeste topics waar ik kom, volstaat dat eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat wist ik ook niet haha. Als niemand het wil, oké, dan niet. Wel jammer though. Want ik gebruik deze functie bij bijna elk topic.
|
Citaat:
|
Mag het echt niet:(?
*puppy eyes* |
ik vind trouwens dat forumbazen eerst een topic moeten lezen voor ze het sluiten :P kunnen de twee knopjes dus beter omgewisseld worden ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
En lezen voor het sluiten; dat hoeft volgens mij niet altijd (als iemand tweemaal hetzelfde topic aanmaakt, als iemand reltopics maakt, als iemand gewoon topics opent over onderwerpen die strikt verboden zijn (ik denk aan warez op S&M, bepaalde onderwerpen op psychologie of seksualiteit). Of gewoon in het algemeen: elk topic heeft wel regeltjes (bij mij op exacte vakken, moeten er tags in de titel staan; direct sluiten is een drastische maar effectieve manier om die tags te forceren). Of natuurlijk als je merkt dat een topic een gigantische up krijgt (gewoon slotje via die weg). |
toch vind ik het belangrijker dat ik snel bij de eerste ongelezen reactie ben dan dat jij snel eeen topic kunt sluiten :)
|
Waar is M@rco eigenlijk heen? Wat vindt hij? of Jon!
En stiekem ben ik het met Hulk eens. |
Dan hoop ik ook dat je begrijpt dat het meer werk is om gewoon onze sluitknopje te verplaatsen naar het icoontje ernaast en dan dat knpje aan jullie functie toe te wijzen dan gewoon het knopje ernaast aan jullie functie toe te wijzen? (sjeezus, logica...)
Ik denk trouwens dat je meer effect gaat hebben als je gewoon marco een PM stuurt. Sowieso mag je van mij tegenstand verwachten als je aan mijn sluitknopje komt; tegen dat andere knopje heb ik niets tegen (vermits er volgens mij nu toch niemand daarop klikt). |
http://i78.photobucket.com/albums/j1...es/knopjes.jpg
knopje 1 is dat sluitknopje toch? maar daar gaat het helemaal niet over, als ik alles goed heb gelezen. de vraag was of van knopje 2 een knopje gemaakt kan worden om naar het eerste ongelezen bericht te gaan. of ben ik nou de enige die alles door elkaar haalt? :bloos: |
Nou, bij deze, het icoontje is nu klikbaar (alleen in de nieuwe stijl, nog niet in de gele).
Wel een klein beetje onlogisch, een apart icoontje zou beter zijn, maar ja. Dan krijgen we weer een opstand ;) |
wow!!!! ik zie dit nu pas
*gaat uittesten* [edit] woaaah marco *O* |
Dat is mega (Y)
|
Whiej! M@rco FTW!
(mag ik nog één keer zeuren? Wanneer is 't ook beschikbaar als je de gele versie gebruikt? Want die gebruik ik eigenlijk altijd!) |
Nu. ;)
|
Wow!! Jij mag blijven;).
|
Leuk, maar wat is nu het verschil tussen het nieuwe knopje en klikken op de naam in de kolom 'laatste post' ?
|
Oh, ik zie het al. Alleen een verschil als er meerdere nieuwe berichten zijn sinds je het voor het laatst hebt bekeken natuurlijk. Super (y)
|
En het icoontje is alleen klikbaar als er nieuwe berichten zijn in het topic. :o
|
*O*_O_
|
Wat Martino zegt!
|
het knopje doet het jammer genoeg alleen niet vanuit mijn gebruikersinstellingen bij geabonneerde opties geloof ik :( (verder nog steeds mega natuurlijk)
|
M@RCO for president!
Weg met Obama,Clinton en de Rest!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Evil < 3 Dit maakt het zoeken veel sneller
|
Koekje voor m@rco!
|
+koektrommel!
|
ik heb ook nog wel wat kerstkransjes :p
|
Citaat:
|
Check.
|
Ik wou er net over gaan zeuren, netjes M@rco!
|
Jeetje, wist niet eens meer van dat knopje.
|
Als je eenmaal gewend bent kun je niet meer zonder ;)
|
inderdaad :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |