![]() |
Spaans Enquete
Beste Mensen ,
Ik moet voor Spaans een enquete maken met 5 vragen. Ik zou graag willen dat iemand die goed spaans kan deze vragen voor mij kan controleren en corrigeren. Hier komen ze. ------------------------------------------------------------------------------------- 1 Cuál es tú juego de ordenador favorito. 2 Cuál es tú programa preferido. 3 Cuántas horas usted pasan en MSN por dia. o 1 hora o 2 horas o 3 horas o más de 3 horas 4 Cuántas horas usted utilizan la computadora para la escuela por dia . o 1 horas o 2 horas o 3 horas o Mas de 3 horas 5 Usted tiene una computadora portátil. o sí o no --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Alvast bedankt , Ik hoop een voorspoedig antwoord |
Ik zie 1 spelfout bij vraag 4: 1 horas --> 1 hora
Voor de rest kan ik zelf geen fouten meer bespeuren. En vergeet de ¿ ? tekens niet |
- Bij vraag 1 en 2 moet het "tu" (bezittelijk voornaamwoord = jouw) zijn ipv "tú" (persoonlijk voornaamwoord = jij) denk ik...
- Bij vraag 1 en 2 gebruik je de 2de persoon enkelvoud en bij vraag 3, 4 en 5 de beleefdheidsvorm...Niet helemaal logisch... |
en er moet een accent op día dacht ik...
|
tu
día programa de .. (specifieker zijn) usted pasa / ustedes pasan usted utiliza / ustedes utilizan Je gebruikt ordenador en computadora door elkaar. En gebruik vraagtekens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |