![]() |
Wacom Bamboo
http://www.pclaunches.com/entry_imag...com_bamboo.jpg
Ik denk erover na deze te kopen. Iemand ervaring hiermee? Of met een ander merk/type? Het tablet is voor mij vooral bedoeld als vervanging van de muis tijdens computergebruik niet-zijnde tekenen, photoshoppen enz. |
Ik heb ervaring met de Wacom Volito (ook low-budget-versie); best wel handige plankjes (zeker met de nieuwe drivers van Wacom). Ermee muizen doe ik niet echt (mij zat er ook een Wacommuis bij, maar een gewone blijft voor mij handiger), maar er zijn genoeg mensen die een Wacom gebruiken als vervanging van hun muis om RSI wat tegen te werken; en dat blijkt toch te werken.
|
Ik heb een Wacom Graphire4 A6 formaat. Ook meer voor de lol. Ik teken er af en toe wat mee en gebruik m ook als muis. Werkt erg relaxed als je er een beetje aan gewend bent (y)
|
/me heeft een Graphire4 en is erg tevreden.
Twee collega's van me zijn ook erg tevreden over hun Bamboos. Wacom is gewoon goed spul. |
Citaat:
|
Dat is een Wacom Volito (1 of 2, ik weet het niet). Ik heb een Wacom Volito 1 (hij ziet er hetzelfde uit, behalve dat mijn penhoudertje zwart is). Ik ben er tevreden over, sinds de nieuwe drivers van Wacom, daarvoor was hij iets te beperkt naar mijn zin.
Maar de Volito moet je dus zien als de voorloper van de Bamboo; zeker niet slecht dus :) |
ik heb ook een graphire, meer dan tevreden. de natuurlijke houding van een pen werkt veel relaxter dan de RSI houding van een muis. veel minder druk op je polsen, en als je er eenmaal aan gewend bent dan ga je als een tierelier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |