![]() |
Brokkelige afscheiding
Ik heb last van een brokkelige afscheiding en jeuk aan mijn vagina. Heeft iemand er een idee van wat het kan zijn? Is het sowieso een SOA of kan het ook iets anders zijn?
Ik heb met één persoon onbeschermde seks gehad, zo'n twee maand geleden, maar het is nu al zo'n 2,5 jaar geleden dat ik voor de eerste keer seks met hem had, dus zou ik het raar vinden dat ik nu pas een ziekte van hem zou overkrijgen. En hij zegt zelf dat hij geen ziektes heeft (maar hij heeft zich niet laten testen, dus misschien weet hij het gewoon niet...). En ja, ik weet dat ik ermee naar de huisarts zou moeten, maar daar wacht ik liever nog even mee. |
Klinkt eerder als een schimmelinfectie, maar het kunnen ook kenmerken van een soa zijn. Verstandigst om toch even langs de huisarts te gaan, of in ieder geval even te bellen. Schimmelinfectie ben je met zalf en/of vaginale/orale pillen zo vanaf. En als het wel een soa is, wil je dat graag op tijd weten.
|
Klinkt inderdaad als een schimmelinfectie en het beste is om daarvoor naar de huisarts te gaan.
Verder is er geen duidelijke correlatie tussen de blootstelling aan onbeschermde seks en de duur daarna van het optreden van een soa. |
Oké bedankt. Ik ben even op internet gaan lezen en het klinkt idd eerder als een schimmelinfectie.
Ik heb naar de huisarts gebeld en ga er morgenavond heen. Daar heb ik niet echt zin in, maargoed, ik heb nog minder zin om ermee rond te blijven lopen, dus. :) |
kleine kans maar dat je ook echt met je benen wijd moet hoor.
meestal alleen ff om te vragen wat t is en hoe t voelt, dan gelooft ie vast ook wel dat t gewoon een schimmel is. Succes iigeval |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |