![]() |
Wat wil je op dit moment het liefst? #27
Hier is de vorige.
Buiten dat ik weer terug naar E. wil, wil ik ook op kamers gaan en weg uit de stress thuis. |
Eigenlijk wil ik gewoon mijn vriendje, en engels kennen, en niet meer zoveel last hebben van stress, en dat naar school gaan een keer makkelijker werd, en beter zijn. Oh, en dat die ene vriendin weer 'normaal' doet.
|
Gewoon mijn lied kunnen zingen tijdens de repetities ,dat over incest gaat, zonder dat ik moet huilen
|
Huilen, huilen, huilen en een heel lief vriendje bij mij.
|
Naar een goede vriendin van mij toe en haar steun geven. Want ze heeft gisteren flink ruzie gehad met d'r vriend (waarom weet ik niet) en nu voelt ze zich heel rot.
|
heel veel huilen en dan slapen voor een paar weken
|
Een hondje krijgen....
|
Een goede vriendin van mij een stevige knuffel geven.
|
grmbl, nee hoor. |
ik wil een beetje rust in mn hoofd. Eventueel mn ex nog n keer doen enzo :o
|
Ik wil dat er mensen van mijn werkgroep naar school komen, zodat we eens eindelijk fatsoenlijk kunnen werken met z'n allen. Mja, de enige die er normaal altijd is, buiten mij, die ligt nu thuis ziek in bed.
|
Nummer 1:een vriendje,, lekker samen op de bank filmpje, samen dansen op een lekker nummer. Op nummer 2 staat minder huiswerk.
|
Citaat:
|
Dat alles weer wordt zoals 't was met mijn vrienden.
Dat ik weet of ik met mijn opleiding wil stoppen of niet. Dat het morgen gezellig wordt als ik uitga en ik niet verdrietig word door herinneringen en me op mijn gemak voel. Dat het zondag is, want vriendje!<3 Hij is lief en leuk! |
Citaat:
|
Dat alles weer normaal was. Dat last minutes naar de andere kant van de wereld niet bestonden.
|
Citaat:
|
Dat ik een leuke, mooie kamer had met toffe huisgenoten. Maar ik weet niet of ik dat het líefste wil. Misschien ben ik ook wel emotioneel een 14-jarige :p
|
Van die koppijn af:(
|
Mijn tentamen van binnen en buiten kennen, een 9 halen, mijn vriendje gewoon hier vanavond en dat die vriendin weer wat meer toenadering zoekt. Dankje!
|
Citaat:
|
Ik wil drummen (ga ik zometeen doen. <3)
Ik wil weten wat hij allemaal uitvreet met andere meiden. Niet omdat ik hem wil, maar dat zou aangeven dat we volwassen zijn (of iig doen alsof) en weer normaal kunnen doen Die ene vriendin een knuffel geven en haar achterlijke vriendje een mep geven Die andere vriendin meppen en roepen dat ze normaal moet gaan doen Een betere bestevriendin zijn En last but not least; Hem, hier, nu. |
*streep door vorige stuk heenzet, behalve stukje over familie van stiefmoeder* Ik heb net even flink mijn hart bij d'r gelucht. En dat helpt behoorlijk merk ik. En het enige wat ik nu wil, is dit gevoel houden, gewoon een heel vredig en opgelucht gevoel, alsof een last van mijn schouders afvalt en dan strakjes met Blackfield en Spinvis in slaap vallen. |
Ik wil de zomer en muziek luisteren terwijl ik kijk naar de bomen die bewegen door de wind die hard waait, ook al is het zomer. En ik wil klaar zijn met school en aan mijn studie beginnen zonder er enige moeite mee te hebben, en nieuwe mensen ontmoeten. Mijn allerbeste vriendin doodknuffelen omdat ze zo top is en mijn andere vriendin haar ouders verrot schelden omdat ze het gezin uit elkaar laten vallen!
|
ik wil dat hij hier is, ik wil dat ik mn tentamen morgen haal en die van woensdag ook, ik wil dat die herkansingen niet op mn verjaardag zijn en ik wil een kamer!
|
een fatsoenlijke toekomst.
|
Even afleiding hebben.
|
ik wil duidelijkheid..slapen.. zomer..warmte.. ..eten.. enn..douchen
en natuurlijk wereldvrede:bloos: Edit: onee toch niet..want dan heb ik geen baan meer |
Morgen mijn rijbewijs halen. En een lekkere knuffel/massage van mijn vriendje vanavond om lekker ontspannen in slaap te vallen, maar dat zit er helaas niet in vrees ik.
|
Goede examens hebben, fijne skivakantie erna...
|
Ben&Jerry's Fossil Fuel.<3333_O_
En vriendje en heel veel lekker eten.<3 |
Citaat:
Stommerd :p:o |
Citaat:
|
Ik wil dat het maandag de 21e is. Dan is stage helemaal afgelopen en heb ik vrij.
En ik wil dan zoveel mogelijk bij haar zijn en in haar armen wegzinken en samen slapen en douchen en film kijken en gek doen en en en en. <3 :bloos: |
Citaat:
|
Ik wil eens eindelijk een keer een relatie. En ik wil geen contact meer met de familie van mijn stiefmoeders kant, omdat dat kutmensen zijn.
|
Ik wil hem. Hier. Nu.
|
Oja en mijn kop tegen de muur rammen
|
Ik wil huilen.
|
Weer thuis wonen, 200 km verderop
|
Dat ze zegt waar ze zich al vier jaar voor schaamt. Ik ben allang blij dat ze weet dat ze het tegen mij mag vertellen, wat het ook is.
|
- Goede cijfers halen voor mijn Tentamen.
|
t word es tijd dat ik ophou met huilen dag in dag uit.
|
ik wil zo vlug mogelijk gaan verhuizen naar zoeterwoude, 20 km verderop.
omdat ik daar werk en dit huis veel mankementen heeft en veels te duur is. |
ik wil een bepaald iemand heel erg knuffelen.
omdat ie 't vaak moeilijk heeft en door z'n autisme erg angstig is. en mijn moeite om hem te laten wennen aan mij en mij te vertrouwen nu eindelijk wordt beloond. |
Geen gezeik aan mn kop.
|
Hemhemhemhem.
Oprecht wil ik liever dat dan naar Nederland, ik ben al op de helft maar het is dan toch eindelijk zo <3 |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Chips en nootjes en chocola. :bloos: Niet goed voor me, maar wel duisentlekker. <3
|
Ik wil niets :) Alles is perfect :bloos:
Edit: ik wil de date van gisteren overdoen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |