![]() |
The Mars Volta - The Bedlam In Goliath
Nieuwe cd van The Mars Volta komt eind deze maand uit. Ben erg benieuwd moet ik zeggen. Op YouTube staan al n paar dingetjes iig:
Wax Simularca Goliath (10 minuten lang...) Wikipediazooi: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bedlam_in_Goliath |
wel gaaf, ben door die nummer nog niet helemaal overtuigd, moet dan toch echt de rest horen. gaaf art work weer (Y)
|
erg interessant achtergrondverhaal, ik hoop dat van die ouija-ongein flink wat terug te horen is. Dat spel is me een beetje te spooky. ben benieuwd naar de cd(y) hopelijk lekt ie op mijn verjaardag lol
|
hahaha omg cedric die geopereerd moest worden omdat hij verkeerde schoenen droeg. wtf, killerpumps ofzo?
|
ah shit...cedric is echt best slecht live
|
Wax Simulacra is al een tijdje uit als eerste single en ook te downloaden bij de bekende bronnen. Ik ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. (y)
|
schijnbaar is de complete cd al gelekt, kan nog niks vinden. Is wel wat harder dan de laatste 2 albums
|
ben als een malle aan het zoeken maar vind ook niets, als ik iets vind zal ik het posten.
|
ik ben ook nog niet een linkje tot downloaden tegengekomen.
als ik er 1 vind laat ik t wel horen. |
Nou, ik ben ook op zoek, maar als ik iets vind, hou ik het lekker voor mezelf!
|
Ha!
|
Ik wacht gewoon tot ie uitkomt. Ik vind er niks aan, gedownloade nummers luisteren. En als je hem dan eenmaal in huis hebt, heb je eigenlijk niks nieuws.
Ik vind die nummers gaaf, maar hoor helaas weinig progressie te opzichte van hun eerdere werk. Maar ja. |
Citaat:
smiecht! |
Op Musicmeter kan je die 4 nummers checken trouwens: http://musicmeter.nl/album/95344
|
ik vind deloused in the comatorium nog steeds een super gaaf album, de rest doet me wat minder, iets teveel gepiel terwijl het niet echt ergens naartoe gaat denk ik. deze twee nummers rocken weer lekker, ik heb goede hoop :)
|
Citaat:
|
hij is gelekt...
btw toch best verborgen gehouden. pas 1 week van te voren gelekt. |
hij is lekker
|
Ik lees net op www.themarsvolta.nl dat als jet album koopt, je er gratis n 7" bij krijgt. Zou cool zijn als t n picturedisc is. (y)
|
Aan het downloaden (y)
|
Bezig met zoeken nog :s
|
Wat valt er te zoeken, hij is op elke torrentsite wel te downloaden!
|
klinkt wel weer vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Nevermind, downloading :) |
hmm na de eerste luisterbeurt ben ik helaas niet zo ontzettend onder de indruk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee dat weet ik maar ik koester toch meestal een beetje ijdele hoop. ik vond alles na deloused niet echt heel goed. maar ze kunnen het wel vandaar dus die ijdele hoop waarschijnlijk telkens weer.
|
ik vond amputechture weer beter te pruimen dan FTM; zaten bij FTM iets te veel irritante gepielstukjes in vond ik. Ben benieuwd naar de nieuwe, wacht wel op de tastbare uitgave.
|
Ik vind hem wel ok, niet top, maar misschien groeit hij nog op me.
|
Citaat:
|
Weet ook niet echt wat ik ervan vind, leuk dat het weer wat harder is enzo, maar was toch wel prettig dat er bij deloused wat structuur in zat en dat mis ik hier
|
|
Vrijdag aanschaffen, gratis vinyl-singletje van Wax Simulacra erbij, gratis postertje erbij, gratis grote poster voor me opzij gelegd, woot, etc. <3
|
ik ga mijn kaartje voor de 013 verkopen trek de cd erg slecht, eeuwig zonder dat de heren rodriguez geen toffe muziek meer willen maken IMHO.
|
aww:D
ik heb er nog niet naar geluisterd maar ik heb zo het idee dat ik hem niet zo tof ga vinden dus ik zet er geen druk achter.. |
Citaat:
|
wat ??
|
Ik ben er wel bij in de 013 geloof ik. (y)
|
Citaat:
|
Het is maar een matige cd vergeleken met de vorige werken. :( It's a pity.
|
Heb amputechture eigenlijk al bijna volledig gemist, vraag me af of het wel zin heeft/ik wel zin heb om naar het concert te gaan...
|
ik heb een kaartje, ben benieuwd naar die show
|
Citaat:
|
Ik ben flink fan moet ik zeggen. Eindelijk weer terug naar t oude werk enzo. (y)
|
verdimme wat een show...
3 uur lang! veel van Bedlam en ook nog een akoestisch setje |
Was erg hard. Zowel qua volume als qua show. Kekke danspasjes ook op t podium, ik trok t goed. :D
En die drummer kan ook lekker trommelen trouwens, de tering... (y) |
ja wat een maniak hahaha:D ik vond het een erg toffe show en als ik af en toe ongeduldig werd van de lange rustigere intro's/outro's was er verder genoeg te zien op het podium. balkon ftw(y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |