![]() |
help me
ik ben 14 en erg onzeker over sex e.d. kan iemand een paar vragen beantwoorden pleaz?
1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen) 2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? wat vind een jongen fijn als een meisje hem wil bevredigen? 3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit? :D heel graag antwoord... bedankt |
Mischien gaat mij dit niks aan maar waarom wil juh dit weten als je zelf al een jongen bent. Of ben juh homoseksueel en vraag jij juh af hoever je zomaar kan gaan bij andere jongens???
Zou wel handig wezen als je dat effe duidelijk maakt. |
ehm.. ik ben een meisje en ik heb geen idee waarom er M staat bij mn naam! ben 100% meisje... misschien omdat ik me pas net heb aangemeld?
|
Ohww ohwkey, moet je straks maar effetjes veranderen dan. :)
1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen) Yep kan wel. Gewoon beetje masseren door de broek heen. Maar het verschilt per persoon of het echt lekker is of gewoon als opwarmertjuh word beschouwd. Bij jongens die al veel ervaring hebben heeft het niet echt een effect meer als je door zijn broek een tussen zijn benen zit te voelen. Dat is bij mij tenminste. Ik zie het meer als een beetje opgeiluh voor het echte werk om het maar zo te zeggen. Maar bij jongens die nog totaal geen ervaring hebben en juh gaat bij hun tussen de benen voelen en hem bevredigen door de broek heen.. ja voor hun is zo`n ervaring iets intenser. Dat had ik vroeger namelijk Ik weet niet of dat bij iedereen zo is :confused: 2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? Jah wat bedoel je met bevredigen trouwens?? Aftrekken, pijpen, gewoon door de broek heen 'bevredigen' (masseren dus). Als jij nog niet verder wilt gaan dan alleen beetje masseren door de broek heen.... jeetjuh dit vind ik nou lastig om te antwoorden. Naja ik zeg gewoon wat IK lekker vind. Ik vind het fijn als ze de tijd neemt, wel een beetje de baas speelt op dat moment, mij plaagt. En het gevoeligste plekjuh zijn toch me tepels hoor, als ze daar haar tanden in zet of nagels oehh :o (sorry :D ) 3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit? :D Nou wat bedoel juh met deze vraag. Gewoon in de kont knijpen of echt het anale gebeuren? Ik heb met beide geen problemuh mee..denk ik.. |
thnx :)
verdere reacties zijn trouwens nog altijd welkom, weet niet of het veel verschilt per jongen... |
Citaat:
|
1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen)
Tis mij weleens gelukt maar daar wassie niej blij mee :D 2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? wat vind een jongen fijn als een meisje hem wil bevredigen?Verschilt per jongen. Sommigen vinden een beetje aaien al geweldig waar anderen persé met stofzuigkracht willen worden gepijpt. 3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit? :D Meestal wel, als hij 'au' roept moet je het wat zachter proberen. |
1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen) klaarkomen zal hij er denk ik ni van. Fijn zal hij het wel vinden denk ik. 2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? wat vind een jongen fijn als een meisje hem wil bevredigen? ik vind het fijn als zij gewoon doet wat ze wil, dat ik niet hoef te hinten/vragen ofzo... Wat ik het lekkerst vind? Dat verschilt, ik weet niet of jij het zo interessant vind, wat ik nou zo lekker vind. Aftrekken onder de douche en pijpen op de bank, dat is :cool: 3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit? :D heel graag antwoord... eh, ja. Net als bij een meisje denk ik. bedankt |
1 Denk het niej.
(Wrijven kan idd wel, maar idd als opwarmertje) 3. Neen. |
Citaat:
Of heeft dit nu te maken met wat voor broek juh aan hebt :confused: |
Duurd het dan niet veel langer als je zn lul "masseerd
|
Citaat:
Bij spijkerbroeken kan mijn vriend niet klaarkomen maar wel met een broek met van dat hele dunne stof.. :S euhm.. geen stretchstof ofzoo :D maar ander soort! |
Citaat:
Jah dan kan een meid dat mannelijk orgaan ook beter vastpakkuh en soort trek beweginguh makuh. |
het is lekkerder en schoner en frisser als je hem uittreket
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS, het grote nadeel van het bevredigen als z'n jongeheer nog in zijn broek zit, is dat het na afloop niet zo fijn voelt.... :) Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |