![]() |
The Kite Runner
The Kite Runner
http://www.universalpictures.nl/bios.../kite/quad.jpg Naar de bestseller van Khaled Hosseini. Over de film: Citaat:
Wie gaat er heen, lijkt het je wat? En voor wie al geweest is, hoe vond je het? ----------------------------------------------------------------------- Ik ben gister geweest, vond het een mooie film. Zou er zelf eigenlijk nooit heen zijn gegaan, maar het was een uitje met m'n werk. Toch wel bijzonder om Afghanistan eens zo te zien, vooral de invloed van de Taliban. En wel bizar om te beseffen dat twee jongens vanwege een scène naar Amerika hebben moeten verhuizen. De film wordt dan wel erg werkelijkheid -O- |
Ik heb'm op DVD, ben heel benieuwd moet 'm nog kijken.. :)
|
Ik vond het boek niet zo eigenlijk, ben benieuwd of de film wat minder langdradig is.
|
Prima film, afgelopen zaterdag in de bios gezien. De Taliban in Afghanistan worden wel afgeschilderd als een stelletje beesten, daar word je niet vrolijk van.
|
Citaat:
Ik heb de film vandaag gezien, boek niet gelezen, maar vond 'm erg goed (y). Lang maar niet vervelend en alle hoofdpersonages waren extreem likeable,
Spoiler
|
Mooie film! Die vliegerscenes vond ik gaaf.
En ik heb het boek niet gelezen maar ze schijnen daar wel een hoop uit weggelaten te hebben, langdradig was het in ieder geval niet. |
Superfilm. Echt een topper.
Ik vond hem zelfs beter/indrukwekkender dan het boek (en dat heb ik nog nooit gehad). Misschien omdat ik moeilijk door het boek heen kwam. Nu heb ik echter wel weer de neiging hem opnieuw te lezen. |
Ik vond 'm prachtig. Elk beeld had betekenis. Droef maar toch positief.
Ik weet niet of ik het boek nog ga lezen nu. Ik lees vrij veel, vind bijna altijd het boek beter dan de film die ervan gemaakt is, maar ik ben in dit geval bang dat het boek gaat tegenvallen?!? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |