![]() |
erecties
dit is een vraag voor de mannen op het forum:
hoeveel erecties heb jij op een dag?? |
N00dles zegt: de héle dag lang!!!
|
Tussen de 1 en de 10 denk ik, meestal richting de 1. Wel een stuk minder vaak dan 6 of 7 jaar geleden in ieder geval :p
|
Dat hou ik echt niet bij, bovendien is dat erg prikkel-afhankelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee hoor, het is puur uit nieuwschirigheid: ik had er over met een vriend van mij en hij zij dat-ie ongeveer om de 20-25 minuten een erectie had, en dat de oorzaak daarvan niet per sé een seksuele prikkel hoefde te zijn...dus ik vroeg me af o dat veel of normaal was... |
Hij probeert je te vertellen dattie je geil vind.
|
Denk een stuk of 5 keer minimaal dat ik het overdag meemaak zegmaar. Soms als ik ergens aan denk en ik zit bijv. in de klas kan ik ook een harde krijg. Erg vervelend, moet je het weer gaan verbloemen door je jas de hele tijd voor je broek te houden :D
|
Citaat:
pfff sick of is ie 13? denk dat k gek zou worden als je daar zoveel last van hebt. |
Prikkelafhankelijk én afhankelijk van of er in de buurt geürineerd kan worden. Meestal 2 à 3 keer..?
|
afhankelijk van of er in de buurt geürineerd kan worden. :confused::confused::confused:
|
zonder sex op een dag eigenlijk nooit, heel zelden alleen de welbekende ochtenderectie
|
Citaat:
|
volgens mij had het meer gewoon te maken met het verslappen van je spieren in je slaap. Met als gevolg een grotere bloedtoevoer naar je zwellichamen.
Lijkt mij nou niet bepaald iets te maken met het volzitten van je blaas. Je krijgt overdag toch ook geen stijve als je nodig naar de wc moet. |
Overdag voelt het ook weleens zo. Niet vaak, ik geef het toe. :p Anyway, ik heb het ook maar van een godsdienstleraar van vroeger. Jouw idee klinkt ook goed.
|
godsdienstleraar, daar heb je het al ;)
|
`k zal een week voor je gaan turven ;)
|
Pfff, geen idee, ik tel nooit alles :p
Maargoed, een poging dan: denk tussen de 4 en 10 x |
2.1 exact
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwellichamen moeten met regelmaat goed doorbloed te worden. Bij de meeste mannen doet het lichaam dit ongeveer 7 keer per dag. Meestal op momenten dat het bloed nergens anders nodig is, of als er opwinding optreedt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn vriend heeft dat elke ochtend, een ochtend lul zoals dat zo charmant genoemd word.
Hij zegt zelf dat het komt omdat hij dan naar de WC moet. :p |
Das toeval :) Ik heb het gister nog ff opgezocht. Per nacht heeft een man ongeveer 5 erecties van een half uur die in de REM-slaap optreden, om de doorbloeding te stimuleren (zoals "Kitten' 85" al zei). Dat hij dat elke ochtend heeft betekent dus in feite dat hij in de REM-slaap wakker wordt.
|
dat is gewoon een ochtenderectie :o
|
zeg ik dan dat dat niet zo is... ik zeg alleen hoe dat veroorzaakt wordt
|
en ik zeg alleen dat het een ochtenderectie heet
|
Ik zie in dit topic al 2 personen die een erectie van elkaar krijgen.
|
Citaat:
|
ow ja sorry maar t was niet zo bedoeld:'(-O-:'(-O-
|
we praten het vanavond onder het genot van een erectie wel uit (Y)
|
Minstens eentje (de ODO dus), ik gok gemiddeld een drietal; maar ook best vaak een tien à twintig indien opgewonden.
|
Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=sFBOQz...eature=related |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt aan de hoeveelheid domme topics/replies op dit forum.
|
Stelletje kleuters. Ik denk eigenlijk maar dat jullie allemaal gebanned moeten worden. (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |