Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zoenen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1661644)

Iza 13-01-2008 13:00

Zoenen

Ik vroeg me af hoe iedereen hier zoent? Ik zoende tot voor kort eigenlijk altijd gewoon rustig lekker rondjes draaien en beetje met elkaars tongen spelen, maar nu is er een jongen en die zoent heel anders. Het is wel lekker, maar niet wat ik gewend ben hij zoent zegmaar beetje erin en eruit en zachtjes op elkaars lippen bijten dat soort dingen, maar zijn tong voel ik nauwelijks! Zoenen er hier meer mensen zo? En wat heb jij liever? Ik ben benieuwd;)

Louis Armstrong 13-01-2008 13:11

gewoon, wat je lekker vind.
en anders moet je hem trainen

Rob 13-01-2008 13:46

Ligt aan mijn bui en aan hoe speels / opgewonden ik ben. Maar ik ben in ieder geval geen wasmachine.

x-spekkie-x 13-01-2008 13:58

Hoe moet je nu uitleggen hoe je zoent?
Laat ik het houden op speels :) Elkaar plagen en uitdagen, zachtjes op elkaars lip bijten, met je handen door zijn haar woelen en zachtjes zijn hoofd een kant op duwen. En als je erg geil bent, dan is het bovenstaande, maar dan tien keer ruiger :o

stout! 13-01-2008 15:06

Citaat:

Rob schreef: (Bericht 26813089)
Maar ik ben in ieder geval geen wasmachine.

Dat zegt iedereen van zichzelf :D

Qimm 13-01-2008 15:13

Afwisselend, tong, lippen, kusjes, sabbelen, hard zoenen zacht zoenen al naar gelang de behoefte en de state of mind.

iedereen vindt uiteraard dat ze fantastisch zoenen natuurlijk

Rob 13-01-2008 15:17

Citaat:

stout! schreef: (Bericht 26813684)
Dat zegt iedereen van zichzelf :D

:D Dat kreeg ik ook maar te horen, hoor. xD

Citaat:

Ik vind absoluut niet dat ik fantastisch zoen, eigenlijk. Daar laat ik anderen maar over oordelen. :p

Sidhe 13-01-2008 16:07

Citaat:

Rob schreef: (Bericht 26813735)
Ik vind absoluut niet dat ik fantastisch zoen, eigenlijk. Daar laat ik anderen maar over oordelen. :p

Precies, maar ach, ik heb nog geen klachten gehad dus het zal ook wel niet afgrijselijk zijn ;x

En ja hoe de fuck leg je dat uit. Zie Spekkie en Qimm (y)

Quis 13-01-2008 16:15

Citaat:

Sidhe schreef: (Bericht 26813965)
Precies, maar ach, ik heb nog geen klachten gehad dus het zal ook wel niet afgrijselijk zijn ;x

Dat. En een keer zelfs complimenten maar toen was ik zo ver heen dat ik niet weet of ik nuchter na kan doen wat ik toen uithaalde.:D

En @ TS: beetje moeilijk uit te leggen lijkt me? Afwisseling doet t m bij mij, niet echt een voorkeur voor een ''stijl'' of zo, als je daar al over kunt spreken.

Freyja 13-01-2008 16:17

Wisselt... Ik hou wel van een beetje rondjes draaien, maar het moet niet continu. Beetje afwisselen, bijten, kusjes geven, handen overal heen, hmm zoenen is leuk ... ik dwaal af :p

Ik vind trouwens niet dat ik fantastisch zoen, ik heb geen idee. Maar ik denk dat mensen gewoon op een bepaalde manier zoenen en als het dan matcht, is het lekker. Heb wel eens gezoend met iemand die ik vreselijk vond, maar een vriendin juist wel lekker. Oh en je gaat op elkaar ingespeeld raken als je vaker zoent, dan wordt het vrijwel altijd lekker(der).

x-spekkie-x 13-01-2008 17:02

Citaat:

Thoughtful schreef: (Bericht 26814145)
Als ik dat bij mijn vriend zou doen zou hij boos worden :D

:D herkenbaar!
Vooral lekker als de man in kwestie geen gel/wax/etc in zijn haar heeft :bloos:

Smokin' 13-01-2008 17:48

Ik corrigeer slecht zoenende meisjes af en toe..als het echt te erg is..alsof je met een St.Bernhard zoent.. ze voelen zich dan ernstig beledigd. Dat rondjes draaien ben ik niet echt van.. Ik 'hap' meer..heb er geen andere benaming voor.

Nienna* 13-01-2008 18:15

Citaat:

Thoughtful schreef: (Bericht 26814145)
Als ik dat bij mijn vriend zou doen zou hij boos worden :D

Mijn ex waste expres vaak zijn haren voordat hij 's avonds naar me toe kwam, kon ik lekker woelen :D
Door haren woelen <3333

En ach, ik weet niet hoe ik zoen. Het ligt echt enorm aan de match. Ik heb ooit met een jongen gezoend met wie het zó enorm goed klikte... dat was goddelijk <3. Jammer dat het zo'n klootzak bleek te zijn, want dat mis ik nog steeds.

Secret Agent 13-01-2008 18:32

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 26813715)
Afwisselend, tong, lippen, kusjes, sabbelen, hard zoenen zacht zoenen al naar gelang de behoefte en de state of mind.

Citaat:

x-spekkie-x schreef: (Bericht 26813171)
Hoe moet je nu uitleggen hoe je zoent?
Laat ik het houden op speels :) Elkaar plagen en uitdagen, zachtjes op elkaars lip bijten, met je handen door zijn haar woelen en zachtjes zijn hoofd een kant op duwen. En als je erg geil bent, dan is het bovenstaande, maar dan tien keer ruiger :o

(Y)

metallica 13-01-2008 20:39

Citaat:

x-spekkie-x schreef: (Bericht 26814359)
Vooral lekker als de man in kwestie geen gel/wax/etc in zijn haar heeft :bloos:

Dat maakt t nou net leuker :evil:

x-spekkie-x 14-01-2008 08:53

Citaat:

metallica schreef: (Bericht 26816105)
Dat maakt t nou net leuker :evil:

Daar krijg je van die vieze handen van :(

vosje16 14-01-2008 10:54

Hangt af van onze stemming. Soms heel kleine zachte kusjes waar amper tong bij komt kijken. Soms gewoon rondjes draaien. Soms gek doen en echt likken zoals een hond :p Soms zo ver mogelijk een tong in elkaars mond te duwen. Soms wat bijten, zuigen,...Echt heel gevarieerd dus.

metallica 14-01-2008 13:10

Citaat:

x-spekkie-x schreef: (Bericht 26818843)
Daar krijg je van die vieze handen van :(

Ahzo, ik had van die gel die hard wordt in gedachten :) Maar het is nog leuk wanner ze tegensputteren, omdat hun haar anders helemaal verfromfraaid is :D

Muchacha 14-01-2008 14:35

Je kust pas goed als de ander op dezelfde manier zoent. Ik denk dat verschillen dan liggen in het veel tong gebruiken of meer voor het lipwerk gaan. Ik ben meer voor het lipwerk en een zachte tong.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.