![]() |
Op welke film (2008) zit je het meest te wachten?
Van de aangekondigde films die volgens IMDb in 2008 in Nederland uitkomen, waar kun je echt niet op wachten?
Een greep uit de verwachte films (op volgorde van release in NL, en mijn prive-' daar-moet-ik-naartoe-lijst'): Cloverfield Alvin and the Chipmunks The Mist Sweeney Todd Jumper The Eye Iron Man Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull The Incredible Hulk The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian Hancock The Dark Knight The Mummy: Tomb Of The Dragon Emperor The X-Files 2 (Untitled sequel) Wanted Hellboy II: The Golden Army Valkyrie Harry Potter and the Half-Blood Prince Bond 22 Jurassic Park IV Saw V Mijn topfilms: 1) The Dark Knight 2) Cloverfield 3) The X-Files 2 *O* |
No Country for old men
There will be blood sweeney todd Indy 4 The man from london 10.0000 bc Funny Games remake the dark knight bond 22 the day the earth stood still remake |
indy 4
bond 22 sex and the city the movie vooralsnog |
SATC en Harry Potter
|
Welke film zou rooster posten:confused:
Citaat:
|
The Dark knight,
duh |
Sweeney Todd
Jumper The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian Harry Potter and the Half-Blood Prince *O* Sex and the City Shrek ook dacht ik? Volgens mij kwam The waterhorse ook ergens dit jaar? Die lijkt me ook leuk :D |
Be kind, rewind lijkt me wel gaaf
Cloverfield, want de preview op de website zien er erg goed uit Sweeney Todd, want Tim Buron dus dat móet haast wel weer een fijne film worden |
1: X-files 2
2: Sweeney Todd 3: 007 4: Funny Games 5: Iron Man 6: There will be blood 7: Hellboy II: the Golden army 8: The Changeling 9: Adoration 10: The Happening |
Ben wel benieuwd naar;
- Sweeney Todd. - Valkyrie. |
Oh en natuurlijk:
Gake no ue no Ponyo The Dark Knight The Incredible Hulk Wall-E L: Change The World El Orfanato |
There will be blood
Funny games (remake) Rambo The poughkeepsie tapes Friday the 13th (remake) Teeth Motherless Brooklyn Indiana jones 10.000 BC Sex and the city the movie |
|
1. Juno (net gezien, viel me enigzins tegen, maar toch een geweldig leuke film)
2. The Dark Knight 3. Sweeney Todd 4. Be Kind Rewind 5. Gone Baby Gone (inmiddels gezien, zeker de moeite waard) 6. Youth without Youth 7. Southland Tales (jaja, de eerste viewing was een rukfilm, volgens Empire is de tweede cut een stuk beter) 8. No Country For Old Men (inmiddels gezien, fucking vet.) 9. Man in the Chair 10. There Will Be Blood |
The Orphanage
There Will Be Blood Hellboy 2 Cloverfield Indy 4 Jumper X-files 2 The Dark Knight verder heb ik juno/no country for old men/he was a quiet man gedownload dus die moet ik snel maar kijken. |
Nog een paar interessante films:
Revolutionary Road The Monkey King (ja, zelfs de acteurs denken dat het een kutfilm wordt, maar toch) A Little Game Iron Fist (alleen voor comic nerds) Ant-Man (alleen voor comic nerds) Red Cliff The Good, the Bad, and the Weird (ik weet nog niets van deze film, maar Ji-Woon Kim...) En ik had gehoopt dat Meg dit jaar eindelijk zou verschijnen, maar het project heeft nog niet eens een studio :( |
- Bovenal Sweeney Todd, want Burton, Depp, Bonham Carter en noem maar op.
- Cloverfield ben ik benieuwd naar, al lijkt ie me vrij standaard (zomaar een voorgevoel). - The Dark Knight, al vond ik Batman Begins tegenvallen. - Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. Harrison Ford als oude Indy, yay. - Valkyrie lijkt me ook wel interessant, maar waarom doet Tom Cruise mee? De rest van dat rijtje uit de beginpost hoef ik niet per se te zien. En dan zijn er ws. ook nog films waar ik nog niet van weet. |
The Dark Knight en Indy 4 lijken me ook wel aardig. En No country for old men natuurlijk!!!
Van alle andere films die hier genoemd zijn is de kans dat ik ze ga zien minimaal. |
Niet zo vreemd dat het meer en deel vervolgen is, maar denk toch dat dat niet de besten van 2008 zullen worden.
En eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer in een jonny depp film:o |
Cloverfield
Sex and the City Movie Narnia: Prince Caspian Sweeney Todd Verder heb ik me er nog niet zo erg in verdiept eigenlijk :) |
There Will Be Blood
I'm not there Funny Games (hoewel ik liever iets nieuws van Haneke gezien had) Juno Teeth (eigenlijk ook niet) The Mist Cloverfield Batman: The dark knight X-files 2 Black Swan (maar ik kijk standaard uit naar alles wat Aranofsky maakt) |
Righteous Kill
Pacino en De Niro in 1 film:) |
De enige film waar ik echt heen *moet* is Harry Potter 6. Sinds ik het las maak ik me al voorstellingen over hoe ze
Spoiler
De rest...de interessante rest komt wel :) |
Citaat:
Spoiler
Naar deel 7 kijk ik al helemaal uit! |
deel 7 zal in 2 delen komen, omdat er teveel gebeurt in het boek :)
|
Als dat echt zo zou zijn, dan hadden ze dat bij deel 5 ook wel gedaan want dat boek is nog dikker!
Persoonlijk denk ik niet dat dat gaat gebeuren.... *edit* ik heb het net gelezen inderdaad. Ze zijn er mee bezig. Zou wel erg stom zijn... dan hadden ze dat met deel 5 zeer zeker ook moeten doen :( |
Citaat:
|
Cloverfield
The Mist 10.000 BC In die volgorde |
Citaat:
Machine Girl, trouwens ook. |
Citaat:
|
Omg ja, Machine girl. Bovenaan de lijst met die film.
|
sweeney todd: burton, depp, bonnham carter, bloed, vanalles
the mist: naar mijn mening een van Kings beste verhalen, toen ik dat ooit las had ik zo'n sterke visualisatie erbij dat ik heel erg hoop dat ik mijn geestesbeelden toch op zijn minst een bietje verfilmd zie worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Drill bra en flying guillotine*O* |
Waarom praat je tegen jezelf?
|
Citaat:
|
Toevoeging:
Teeth The Mist Juno Wanted (want Angelina Jolie) En na jullie replies ook maar ff de trailer van Machine Girl bekeken. Die behoort ook zeker in mijn lijstje! :cool: |
~LYNCH~
IFFR site: Een onrechtlijnige, maar fascinerende blik in de keuken van de onvoorspelbare genialiteit van de meesterlijke cineast David Lynch - een documentaire schets over een periode van twee jaar, gemaakt rond de productie van zijn laatste film Inland Empire. |
Citaat:
|
dark knight
No country for an old men There will be blood. Sweeney Todd ga ik wel naar toe, maar zit er niet verschrikkelijk op te wachten. Alice in wonderland (2010) van burton lijkt me veel boeiender. |
Citaat:
|
Ik ben benieuwd naar TBS met Theo Maassen, die komt volgende week uit (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah ja die wil ik heel graag zien. theo maassen is denk ik de enige nederlandse acteur die zo'n rol kan hebben dus ik ben benieuwd
|
Citaat:
|
*O**O*Ik ga lekker naar Rotterdam, op 1 februari. En daar ga ik naar the man from london. *O**O* Een Tarr film in de bios kijken. Mijn leven is compleet. *O**O*
|
No country for old men, is dat die nieuwe Coen film? Dan moet ik die inderdaad ook gaan zien (Y)
|
Ik weet nóg niet wat ik van No Country moet vinden.
|
De nieuwe Streetfighter film over Chun-Li
De nieuwe Mortal Kombat, mocht het er eindelijk van komen :P Dragonball Z puur om me rot te lachen om de foutheid The A-Team |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |