![]() |
Minst leuke plek om het te doen?
Naar aanleiding van deze topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=159255 Laat eens je fantasie spelen (of beschrijf een eigen ervaring :eek: ) en kom op met die horrorverhalen! ;) :D |
[Hukkie hier]
Op droog en hard gras met steentjes d'r tussen :o |
Citaat:
|
Albert Heijn, zaterdagmiddag, 3 uur.
|
Minst leuke plek? Op een lelijk, saai, stinkend wijf. :o
|
Glasbak.
|
Op een kamer waar de deur niet op slot kan en je ouders nogal de neiging hebben om af en toe eens te komen kijken.....
Of 's nachts in een bed dat héél erg kraakt en je broertje ligt op de kamer ernaast (dun gipsen wandje ertussen) en je ouders 1 verdieping lager... En volgens mij noemde er iemand in dat andere topic een kerkhof, maar nee dat lijkt me nix (n). En nee ik ben niet origineel dat weet ik :p |
Kippenhok. Met haan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in een auto.. zo krap je kan je niet vervoeren..
|
Vind beetje spanning niet erg... dus in een kamertje met krakend bed of in een tentje op een overvolle camping vind ik niet erg :D
Maar het lijkt me minder leuk op een pijnlijke plaats, ongemakkelijk of klein (wc bijvoorbeeld, of ergens waar steentjes/zand ligt dat zo gaat kruipen zeg maar :o ) |
Citaat:
Citaat:
denk ik |
Bejaardetehuis :p (Probeer hem dan maar eens omhoog te krijgen ;))
|
Citaat:
|
In de koelcel van een slachterij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op een spijkerbed misschien? :p
|
Mesthoop.
|
Midden in de jungle tussen al die grote smerige gore vieze enge gevaarlijke insecten ofzo...
|
op 't bed van je ouders :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een "dood" bosje met lage begroeiing waar nogal wat muggen en horzels rond zwerven is niet grappig. Vooal niet als je na afloop tijdens het muggen en horzel beten tellen bij 28 ophoudt met tellen omdat je tot morgenochtend door kan blijven gaan met tellen.
|
Citaat:
En verder? ik weet het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
turkse gevangeniscel => met 90 man op een stukje van 6 bij 6m ofzow
[edit] bedenk me net als ik daar zat met 89 lekkere vrouwen het ZEER aangenaam zou kunnen zijn.... [edit] |
bij een bushokje naast r'dam centraal
( loerende junkies en pooiers) |
Bij de hoeren.
Of ergens op de openbare weg. |
Tjah ze hebben het hier over glasbak, koelcel, albert heijn, kippenhok, auto...
Is dat juist niet ubergeil om het in een koelcel te doen met vlees d'r in? Ik vind dat wel wat bruuts hebben... |
modderbad, schuurt zo lekker. Auw..
|
Tussen de brandnetels, dat is pas echt een hel....... :eek:
[edit]En bovendien niet zo vergezocht als sommige voorbeelden hierboven ;) :D[/edit] |
Citaat:
*is vroeger wel eens met korte broek in een heel bos van brandnetels belandt* :( Echt me hele lichaam jeukte, niet normaal :D |
Citaat:
|
Voor wie de film mallrats kent: "like the back of a volkswagen?"
|
Of op de barbeque, moehoehahaha :D
|
nou ik vind begraafplaatsen wel leuk!!
maaruh het ergste wat ik heb meegemaakt was de badkamervloer......zo koud :D had van iemand gehoord dat die het op een strijkplank had gedaan en ze waren er afgepleurd,dus dat lijkt me ook nix |
euhm i kkan er zo gene bedenken, maar die brandnetels lijkt me zowat verschrikkelijk! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar die's nog niet gebruikt als speelpaleis. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is er mis met het bed van je ouders?
heb ik meer ruimte dan in me eigen bed. :confused: |
Citaat:
|
Op computer Bereau :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |