![]() |
100% NL (geen Hardcore)
ewa,
100% NL is gewoon de dopste radiozender OOIT. Jammer dat spookradia gaat stoppe maar Bert van Lent blijft gelukkig nog met zijn nachtradio van 00.00 tot 04.00. dus ik vroeg me af wie dr allemaal luistert en misgien ook wel vriend van de show is? Latuuuur, Young_S |
Zie ik daar echt misgien staan?
|
Ik vind de .gif erger.
|
Is 1 slotje nou niet genoeg voor je?
|
fuck it, sluit ook maar, bs poging van me.
|
100%NL, daar luister ik niet naar.
|
|
toen ik klein was viel ik van de trap
|
Ik wilde hier een zeker plaatje posten maar dan moet ik weer minimaal 3 maanden zonder het forum doen.
|
........................................ ..________
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/........................................ .......”:, .....................,/........................................ ..............\, .................../........................................ ...................,} ................./........................................ ..............,:`^`..} .............../........................................ ...........,:”........./ ............../.....__................................. ........:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`..... ...../ .........../(_....”~,_........“~,_.................. ..,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,................ ....`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(..... .;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|, ./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|. .............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,........................... ......\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,.... .......................`\.............._ _ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................ _\..........._,-%.......`\. |
Nee, ik zou nog wel genoeg ballen hebben om dat te posten!
|
zo kom je nog een kuttopics tegen. omg:(
|
dopste?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |