![]() |
Naar welke nieuwe albums kijk jij uit met je snuit?
Dit topic was er al eens, en met de titel was niets mis dus die mag best gehandhaafd worden. Vertel het ome Jorge.
Ik kijk zelf vooral uit naar deze: http://www.antonyandthejohnsons.com/...-harpdec07.jpg Maar: "Antony and the Johnsons' record "The Crying Light" will be released in Autumn 2008". Even wachten dus nog. :( Ook kijk ik uit naar de nieuwe van About en van Portishead, en vind ik dat Sufjan Stevens en Broken Social Scene ook wel weer eens met iets nieuws mogen komen. En wat vind jij? |
Uffie komt deze lente met haar volledige album en dat zie ik wel zitten.
|
De nieuwe van Taproot.
|
subway art music van de audio bullys
|
broken social scene heeft net een nieuwe ;)
verder kijk ik uit naar de nieuwe a sil mount zion, xiu xiu, deerhoof, evangelista, mono en nog wel meer denk ik. |
Nieuwe Saigon, alleen dat zal wel weer een hoop 'moraalgeridder' zijn.
|
De nieuwe Cult Of Luna.
|
Citaat:
Oh ik kijk ook uit naar de nieuwe Mars Volta en Zoot Woman en waarschijnlijk nog veel meer. |
Vooral naar de nieuwe Secret Chiefs 3: Book of Angels.
|
De nieuwe Avantasia, de EP's klinken op zich best lekker, al dan niet extreem toegankelijk.
En uiteraard de nieuwe Ayreon, beestige sterrencast deze keer weer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Bluetech
- Ott - Portishead - Antony and the johnsons - James Holden |
De nieuwe van Kaizers Orchestra. :)
|
Citaat:
|
The Mars Volta
|
'Made in the dark' van Hot Chip die begin volgende maand uitkomt. Geweldige band!
|
Citaat:
Ik wacht op de nieuwe Mars Volta, zal niet meer zo lang duren, hopelijk gaat het weer wat meer richting het eerste album |
O, ik ben ook wel benieuwd naar Antony and the Johnsons, maar ze moeten niet die foto op de een of andere manier in de hoes gaan verwerken.
|
Citaat:
|
ik neuk graag mieren da widde ge ;)
|
Quaristice van Autechre.
|
Nieuwe In Flames, benieuwd of ze de nieuwe trend voortzetten of een beetje teruggaan naar het oude werk.
Nieuwe Meshuggah, 1 nummer gehoord en die was bruut als een malle. |
Citaat:
de lelijke cover is iig een feit! |
Citaat:
|
autechre vooral
|
Citaat:
|
de nieuwe van frans
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
_O_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet nieuw, maar ik kijk uit naar de rerelease van Lightbulb Sun van Porcupine Tree. Ik ga dus echt geen 90 eu voor een cd betalen (N).
|
ik hoop ook op een nieuwe van kashiwa daisuke
|
Nieuwe van Tower of power, Pestilence, Cynic en de nieuwe van Meshuggah natuurlijk.
|
Citaat:
|
Nieuw materiaal van the Flashbulb zie ik ook wel zitten.
|
Nieuwe Cynic? Ik loop achter, zie ik.
Ik kijk ook wel uit naar de nieuwe Orphaned Land. |
http://www.roadrunnerrecords.com/bla...wsitemID=88671
Roadrunner zegt van wel, hehe. Iemand enig idee of Les claypool/ Primus nog iets van plan is? |
Portishead sowieso, Meshuggah ook erg benieuwd naar.
|
Citaat:
|
ovrigens komt er ook een nieuwe Pestilence!
|
Wie zit er dan nog in de band dan? Mamelli is nu bezig met C-187 (wellicht verkeerde cijfers/volgorde). Moet overigens wel zeggen dat die schijf me bagger tegenviel toen ik hem bij de platenboer luisterde. Foeilelijke metalcore zang en de muziek was ook niet bijster boeiend.
Cynic mag overigens gerust komen, Evolutionairy Sleeper klonk live zeer geil. (y) |
C-187 zou gaan touren ja, maar ik dacht ergens te lezen dat de tour niet meer door zou gaan.
|
Citaat:
|
nieuwe Mogwai
nieuwe Cardiacs nieuwe Silver Mt Zion ben benieuwd. |
Citaat:
die is gelekt |
Citaat:
|
als het goed is einde zomer/begin herfst.
tenminste, volgens hun website... en ik heb de silver mt zion liek gevonden. nog niet geluisterd. |
waar is de sil mt leak???
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |