![]() |
[MSN] Wanneer kun je mensen verwijderen?
Het gaat me om de lijst onder het kopje privacy, en dan die in de tabel geblokkeerd
Daar staan zoveel mensen die ik toch al lang niet meer spreek, en nu was het mijn bedoeling om die te verwijderen zodat het lijstje wat overzichtelijker wordt. Maar nu kunnen lang niet alle personen verwijderd worden. Wat bepaald of een persoon wel of niet uit dat lijstje gehaald kan worden? |
Euhm? Dat moet je toch zelf weten wie je verwijdert? En kijk je dan zovaak in dat geblokkeerde lijstje? :confused:
|
nee, wat ze bedoeld is dat het onmogelijk is om sommige mensen uit dat lijstje te verwijderen. Maar ik snap niet waardoor het komt...
|
Hmm ja, is me ook een raadsel... :confused:
|
Ik denk dat het afhankelijk is van het feit of iemand MSN gebruikt met een MSN Passport of niet.
|
Citaat:
|
Ik snap het ook niet! :confused:
|
Het kunnen van die "botjes" zeg maar zijn of ze hebben er een programmatje voor ..
|
Het schijnt zo te zijn dat mensen die je verwijderen kunt jou niet meer in hun lijst hebben staan of jou ook verwijderd hebben. Mensen die je niet kunt verwijderen hebben je nog 'normaal' in hun lijst.
Maar of dat precies klopt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |