![]() |
Boeken gezocht..
Zoek boeken zoals Bridget Jones Diary, Adrian Mole (de volwassen dan ;)), A Spot of Bother (van Mark Haddon).. Veel familie drama, lekker Engels, en grappig :) en het mag best wel wat inhoud hebben.
|
Dave Eggers - u zult versteld staan van onze beweeglijkheid (geen echt familie drama, gaat over 2 goed bevriende jongens) engelse titel: you shall know our velocity
Dave eggers - een hartverscheurend verhaal van duizelingwekkende genialiteit (a heartbreaking work of staggering genius) beide ontroerend, apart soort "drama" en vooral erg grappig (y). |
Van de schrijfster van Adrian Mole (Sue Townsend): Queen Camilla. Zelfde soort familiedrama's, zelfde humor.
|
Citaat:
|
Jonathan Safran Foer - Alles is verlicht
|
Citaat:
|
Oh kut, ik dacht dat het engelstalig moest zijn, niet persé Brits (er staat
alleen dat het lekker engels moet zijn en grappig, niet lekker engels grappig ;)). Eggers is iig ook Amerikaans. |
Citaat:
|
Citaat:
Voldoet aan de eisen 'veel familie drama en grappig'. Of het lekker Engels is; ik heb geen flauw idee; ik heb de vertaling van het boek. |
Ja, lekker engels. :)
|
Mike Gayle - M'n Legedraische Ex / Dertig
Ben Elton - Vruchteloos / Hardstikke beroemd Terry Pratchett & Neil Gaiman - Good Omens Allemaal erg aan te raden en vol van Britse humor(y) |
Haha, ik bedoel inderdaad Britse humor ja! Maar ik ga er eens wat van uit checken wat hier genoemd word.
|
Britse humor? Ben Elton (Y) (medeschrijver van oa Blackadder): check Chart Throb, Dead Famous of This Other Eden maar eens.
|
Up omdat ik me afvroeg of je al in een van de suggesties begonnen bent en wat je ervan vindt?
|
Roald Dahl! :)
En Incredibly Close blabla is toch vooral heel erg zielig en mooi?:o En John Irving is een Amerikaan, maar het is wel familie-achtig en grappig:) |
Citaat:
En Roald Dahl is top, vooral z'n korte verhalen, maar is toch niet helemaal wat ik bedoel. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |