![]() |
pijn na het vrijen
Normaal heb ik hier geen last van maar een paar dagen geleden , deed het zo zeer ( en ik denk da ik het weet waarom : ik was droog maar ik snap dat niet want ik was nogal opgewonden , waarom was ik droog ??? :confused: ) ja en als je droog bent dan schuurt dat hé , maar die dag kon ik niet naar toilet gaan , ik dacht eerst dat het een blaasontsteking was want ik moest precies elke second dringend plassen maar er kwam niets uit en na het plassen deed het een beetje zeer... maar dat is de dag ( zelfs de avond dan ) erachter "genezen" . wat denken jullie ?
En ook ... hoe kan ik mezelf "natter" maken want ik was opgewonden enzo maar toch ? we waren wel al een dik half uur of langer bezig :p :D :o Ik hoop dat het juist geplaatst is want jaah ik heb last met mijn lichaam .. -xxx- |
Dat het pijn deed bij het plassen kan komen door het schuren.. Je kan wat glijmiddel kopen bij Kruidvat bijvoorbeeld.. Sensilube is goed merk, dat helpt de volgende keer wel..
Succes :) |
Tsja, misschien focus je jezelf teveel op het nat worden end an wil het niet lukken, of misschien ken je je vriend nog niet zo lang.
|
Ik heb daar ongeveer ook een vraag over. Bij mij doet het geen pijn, de sex ofzo maar ik heb nu last van een blaas ontsteking.. Het doet verrekte veel pijn maar goed, ik vraag me dus af of dat kan komen van te diep naar binnen gaan. Ik vind dat namelijk veel beter als ie diep gaat zeg maar maar kan het daar door komen of is het alleen puur en alleen door bacterien?
alvast bedankt.. Rosie |
Citaat:
|
duh, heb geen sex als je droog bent. Haal anders glijmiddel, maar pas op dat je lichaam niet eraan gaat 'wennen'.
Tsja, er zijn niet echt trucjes om je natter te maken, op beffen na dan... (bij Sex staat er wel een leuk topic over). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |