![]() |
Bedrijfs economie vraagje
hallo iedereen,
kan iemand van jullie deze opgave maken want ik kom er niet uit ik heb we wel een uur aan gezeten maar ik kwam niet uit Een ondernemer heeft 2 werknemers op de loonlijst staan Karel voor 16 uur per week bruto €5.10 per uur Patrick voor 32 uur per week bruto €6.90 per uur In de nieuwe COA staat dat de lonen per 1 januari zullen stijgen met 3.2 procent de vakantietoeslag is 8 procent en de premie van de sociale werknemersverzekering is 18 procent Een jaar heeft 52 weken Bereken de loonkosten personeel voor het eertse kwartal. Hoppelijk weten jullie de antwoord (en berekening) hier op Alvast bedankt Mv,g jeber |
Wat vind je hier precies zo moeilijk aan?
|
hallo
ik weet het niet hoe ik het voor de eertse kwartaal moet uitrekenen zo wou ik weten wat de antwoord was op deze opdracht en kon daarmee kijken of ik die opdracht ook goed had met de antwoord van jullie hoppelijk kunnen jullie hier de antwoord op vinden mv.g jeber |
Een kwartaal is 1/4e jaar, dus als een jaar 52 weken heeft zal een kwartaal er wel 13 hebben (52 / 4)
|
hallo,
maar weet je ook het antwoord hier op? want dat wou ik graag weten m.v.g jeber |
52 weken x (16 uur x € 5,10 + 32 uur x € 6,90) x 1,032 (inflatie) x 1,26 (vakantietoeslag en premie werknemersverzekeringen) = € 20.447,27 per jaar = € 5.111,82 per kwartaal.
Denk ik? :confused: |
dankje wel voor jullie antwoord :)
Ik ben nu weer der uit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |