![]() |
wie kent er nog een leuke nieuwe film die ik kan huren. er komen vandaag een paar van mn vrienden en ik wil graag een vette film kijken.
Graag een recente film aub. Ik zat te denken aan Don't say a word of training day. See ya later |
behind enemy lines :cool:
volgens mij is die net uit op video (kweet niet of die al in de videotheek ligt eigenlijk), das echt een superfilm |
Jeepers Creepers moet je gezien hebben, is pas uit op video. Of als je liever humor wilt dan is What's the worst that could happen? perfect. Liever aktie: dan raad ik je The One met Jet-Li in de hoofdrol aan...
|
Citaat:
|
training day is mega goed.. net op DVD gehaald..
Lord of the Rings is ook al te huur :cool: |
Training Day is echt een goede film. Ik zou die zeker doen!!
|
MEMENTO!!! Zeker huren, een van de beste films ooit!!! die bijna niemand heeft gezien (shame on you)...
|
Citaat:
LotR is natuurlijk goed.. BLOW von ik goed (niet zo heel recent maar oke..) Jay and Silent Bob Evil Woman Vanilla sky etc. etc... |
*wil 'Wasabi' even aanraden (=nieuwe film van Jean Reno)*
(y) |
Battle royale (y)
is een japanse film |
La Vie Sexuelle Des Belges :eek:
|
Gister 'Jay & SilentBob Strike Back' gezien, ik heb anderhalf uur in een scheur gelegen (viel zelfs nog tegen :( ) maar is toch enorm aan te raden.
Zoals hierboven al vermeld is is Blow een leuke film. Daarnaast bleek The One van JetLi juist een uitstekende comedy te zijn. En moet ik even vermelden dat ' Memento' NIET geschikt is om te kijken als je een hele zooi vrienden op bezoek krijgt. |
Citaat:
|
In Scarface (1983) wordt het woord "fuck" 206 keer gebruikt.
In Goodfellas (1990) 246 keer. In Pulp Fiction (1994) 257 keer. |
Citaat:
Cockknocker, Balllicker en BooBooKittyFuck geen enkele keer gehoord :D |
Citaat:
|
Citaat:
coole films: gossip mulholland drive (snap hem alleen niet:)) the green mile vanilla sky die zijn veelbeter dan don't say a word |
'T is al te laat, ik weet 't, maar als je er nog 1 wil huren (of 2 of 3...):
- The Lord (!!!!!) - Memento (!!) - Don't say a word (met Sean B. aka Boromir!!) Zijn allemaal superfilms |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |