Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   opdringerig tiep, houdt niet op met mij lastig vallen en aan me zitten. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1663203)

strontkind 18-01-2008 19:32

opdringerig tiep, houdt niet op met mij lastig vallen en aan me zitten.

twee weken geleden met stappen een poos op het terras zitten praten met een gozer. was erg gezellig dus telefoonnummers uitgewisseld, zodat we de week erop nog eens zouden gaan stappen.

sinds ie me nummer heeft, krijg ik continu smsjes met "lieve *mn naam* bladiebla" ik mis je enzo.

om te kotsen. :rolleyes:

op msn heb ik hem dus heel duidelijk gemaakt dat ik heb net ken en best aardig vind, maar niets met hem wil en dat hij op moet houden met het sturen van zoveel smsjes met van die "getrouwde stellen-teksten" dat ik dat zeer benauwend en vervelend vind.

nu is het dus alleen maar erger geworden. zodra ik online komt begint ie tegen me aan te lullen, heel erg irritant.
ook krijg ik minstens een keer per dag zo'n slijm smsje.
gisterenavond voor de TWEEDE keer in een msn gesprek duidelijk gemaakt dat ik m niet moet als vriendje/relatie. maar hij blijft kutten.

zal ik 'm gewoon dumpen of gewoon weer het gesprek aan gaan en hem een kans geven? op zich is het best een aardige gozer, maar ik zou er echt niets mee willen.

oja hij zit ook steeds irritant aan me als we stappen enzo.

Fayette 18-01-2008 19:39

Gewoon bot zeggen dat je hier niet van gediend bent. Klaar!

JohnnyF. 18-01-2008 19:41

Hem een kans geven - hij zit irritant aan me. :rolleyes: dat lijkt me duidelijk toch? Blokken op msn en niet meer reageren op smsjes.

zoef de haas 18-01-2008 20:23

Misschien moet je even je topics van de afgelopen maanden doorlezen over je weekendavonturen. Als je daar wat in vranderd krijg je wss ook niet meer van die types achter je aan.

Verder blovk delete en als hij belt niet opnemen. Mocht hij je niet snappen als je hem vriendelijk verteld niet van m gediend te zijn :)

Poepkind 18-01-2008 20:28

negeren, die gast lacht zich ws dood.

@zoef de haas, wat is dat toch met "omdat t kan!" waar komt dat ineens vandaan:s bij mij op de vereniging ook al.

Freyja 18-01-2008 20:38

Citaat:

Poepkind schreef: (Bericht 26855166)

@zoef de haas, wat is dat toch met "omdat t kan!" waar komt dat ineens vandaan:s bij mij op de vereniging ook al.

Als je in Nijmegen geneeskunde doet weet ik hoe dat komt :D

zoef de haas 18-01-2008 20:49

Citaat:

Poepkind schreef: (Bericht 26855166)

ongeveer een jaar geleden zeiden een huisgenote en ik dat plotseling allebei tegelijkertijd op een vraag van een andere huisgenoot, sindsdien is het mijn lijfspreuk :p

DarkSide 18-01-2008 21:32

Baksteen door de ruit pleuren, krassen op de lak van z'n auto maken, z'n kleine broertje in elkaar slaan. Kies maar uit welke je het leukst vindt.

RHCP_NAC 19-01-2008 00:59

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26855890)
Baksteen door de ruit pleuren, krassen op de lak van z'n auto maken, z'n kleine broertje in elkaar slaan. Kies maar uit welke je het leukst vindt.

:D

"Rot op domme mongool" lijkt mij ook wel werken.

Muchacha 19-01-2008 12:01

Blokken op MSN en totaaaaaal niet meer reageren op zijn sms'en, ook niet negatief, gewoon negeren. Stopt vanzelf wel.

x-spekkie-x 19-01-2008 17:13

Niet meer met hem afspreken. Zoek je aandacht ergens anders.

Magican 19-01-2008 20:30

Neuk zijn beste vriend.

N00dles 19-01-2008 22:22

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26855890)

Citaat:

Magican schreef: (Bericht 26860803)
Neuk zijn beste vriend.

zijn leukere opties dan die standaard negeeroptie.

Magican 20-01-2008 10:27

Hangt van zijn beste vriend af.

TopDrop 20-01-2008 13:08

Citaat:

strontkind schreef: (Bericht 26854535)
op zich is het best een aardige gozer, maar ik zou er echt niets mee willen.

oja hij zit ook steeds irritant aan me als we stappen enzo.

Er zijn nog best veel andere opzich best aardige gozers die je niet stalken en die niet steeds irritant aan je zitten. :o

strontkind 22-01-2008 20:44

ej dank voor de reacties!
ik heb hem inmiddels geblokt, en al een paar dagen geen irritante smsjes gehad.
vriendschap zit er ook niet in, want vriendschap is respect. en als ie aan me zit heeft ie dat niet.
toodles!

remy476 23-01-2008 14:31

Citaat:

Magican schreef: (Bericht 26860803)
Neuk zijn beste vriend.

:evil::evil:.

OT: vriendschap bestaat zeker uit werderzijds respect!

T.M 24-01-2008 12:56

Tja negeren ?
ik heb hetzelfde
Ik kryg allemaal smsjes
ik houvan je ik blijf je leuk vinden blabla..
Ik vind hem gewoon niet leuk
hoe irriitant :S

graty 24-01-2008 17:01

haaii
ik denk dat je moet proberen...hem duidelijk:Duitteleggen dat je het niet wil
als hij verdrietig doet dan moet je vragen of hij wel gewoon vrienden wil blijven
als hij nee antwoord of door gaat met lullen ...(AANSTELLERIJ):nono:moet je gewoon zeggen dat hij moet kiezen vrienden of niks
ook al is hij opzig een aardige vent vriendscap duurt langer dan liefde je moet eerst afwachten als je echt helemaal zeker weet dat je met hem wil dan pas vraag je hem...

groetzzZz en veel geluk:D

Magican 24-01-2008 17:40

Wie deelt er hier gratis Breezer uit?

Ceespop 25-01-2008 18:05

Citaat:

graty schreef: (Bericht 26896614)
haaii
als hij verdrietig doet dan moet je vragen of hij wel gewoon vrienden wil blijven
als hij nee antwoord of door gaat met lullen ...(AANSTELLERIJ):nono:moet je gewoon zeggen dat hij moet kiezen vrienden of niks
ook al is hij opzig een aardige vent vriendscap duurt langer dan liefde je moet eerst afwachten als je echt helemaal zeker weet dat je met hem wil dan pas vraag je hem...

Haaiii,

Jij hebt er veel verstand van zeg!

kusje.

Ellesdee 26-01-2008 03:05

Citaat:

Magican schreef: (Bericht 26896800)
Wie deelt er hier gratis Breezer uit?

:D:D:D:D

TopDrop 26-01-2008 05:31

Citaat:

graty schreef: (Bericht 26896614)
haaii

rofl :D

)Vampje( 29-01-2008 08:45

God wat een moeilijk gedoe weer...:rolleyes:
Als je last hebt van zo iemand, en het is een respectloos type, dan zeg je gewoon 'Pleur op, zak snot' en je blokt hem. Klaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.