![]() |
Biseksueel.
Wie is er allemaal biseksueel?
|
Betere vraag: wie niet? ;)
|
Sugar Lee Hooper, Ellen Degeneres en nog zo veel meer mensen.
|
Ik niet?
|
Ik ben in ieder geval nog nooit verliefd geweest op een meisje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
seksueel ben ik geloof ik niet aangetrokken tot andere jongens/mannen.
maar k weet net zo goed schoonheid te herkennen in jongens als in meisjes. k kijk bijna net zo graag naar een mooie jongen, als een mooi meisje. |
Citaat:
OT: Ik niet. |
Wat is het doel van je topic?
|
Citaat:
|
Wil je je sappige ervaringen met ons delen?
|
Citaat:
|
dunno?:o
|
Citaat:
|
Ik. Maar waarom wil je t weten? Discussiewaarde ftw.
|
Citaat:
|
Ik .. maar wat is je doel van dit topic?
|
Citaat:
|
Citaat:
waar jij je gelukkig onder voelt :) |
geen poll?
|
Citaat:
de keer dat ik seks had met een meisje was top(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje en voel me ook niet seksueel tot ze aangetrokken. Toch kan ik een ander meisje wel heel mooi vinden en/of onder de indruk van haar zijn. En ik zit ook vaak aan de borsten van mijn vriendinnen, dat is wel weer lekker ;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit ook altijd vriendschappelijk aan borsten, maar op de één of andere manier wordt dat niet altijd begrepen..;)
|
flauw zeg :p
|
Citaat:
mja je bent een meisje, ik zal je wss nooit snappen. |
Citaat:
|
Citaat:
Apart gebruik van verkleinwoorden. |
Citaat:
|
Er stond eerst nog wat anders bij, maar dat vond ik te intiem..:)
Ik ben gewoon benieuwt wie er allemaal biseksueel is.. Nu valt me pas op dat best wel veel mensen het zijn, terwijl je er eigenlijk nooit mensen over hoort. Daarom deze topic. |
Maar, ben jij bisexueel?
|
Ik niet, denk ik. Op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat ik biseksueel zou zijn, dan eerder hetero. Ik vind het verkeerd van mezelf, maar als ik biseksueel zou zijn, zou ik altijd het gevoel houden dat ik zou moeten kiezen en dat je de keuze gewoon hebt uitgesteld. Wat niet betekent dat ik niet geloof dat er geen biseksuele mensen zijn, integendeel. Volgens mij is het sowieso al zo dat bijna niemand 100% hetero- of homoseksueel is.
|
Ik dacht vroeger dat ik biseksueel was.
|
Citaat:
nou ja, als je het wel bent is het geen probleem, maar je bent het niet, dus is er ook geen probleem. Ergo: er zijn geen problemen met jou. Mooi toch:) |
ik ben niet biseksueel in de zin dat ik sexueel opgewonden kan raken van iemand van hetzelfde geslacht. Ik kan wel heel erg onder de indruk zijn van andere jongens en heb ook zeker een mening over hun uiterlijk etc.
maar aangezien er geen sexuele gevoelens bij komen kijken denk ik dat ik eerder metro, dan bisexueel ben ;) |
Citaat:
|
Citaat:
veel kan, weinig is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze is nu lesbisch ;).
|
Citaat:
|
Zou ook vreemd zijn als je dat wel deed bij iedereen lijkt me :D.
|
Citaat:
|
ik ben nog nooit verliefd geworden op een meisje. ik kan me wel voorstellen dat ik gevoelens zou hebben voor een meisje, maar niet dat ik een relatie met haar zou hebben. een relatie met een vrouw trek ik echt niet volgens mij. en bij de seks ga ik wat missen :o
|
Volgens mij is het op dit moment best hip om bi te zijn. Opeens is iedereen bi. Ga maar eens langs de kroegen langs of loop een keer door de stad of over straat. Of loop gewoon een keer een schoolgebouw in.
Ik ben hetero, heb wel ooit een keer een trio gehad, zat nog een meisje bij, maar dat maakt me niet meteen bi want ik val niet op vrouwen. Ik vind gewoon dat ze prachtige lichamen hebben en ik kijk er graag naar. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |