![]() |
vis doet raar
Slechte titel, ik weet het, maar sinds een weekje ofzo doet één van mijn twee goudvissen nogal raar. Hij (of zij, geen idee) is minder beweeglijk dan vroeger, de staart hangt de hele tijd naar één kant, lijkt futloos, .. Ze zijn wel verhuisd enkele weken geleden maar dat gebeurt relatief vaak dus ik denk niet dat het probleem daar kan liggen.
Qua eten ed is er volgens mij niets veranderd.. Enig idee wat het kan zijn? |
witte stipziekte?
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb de indruk dat het erger en erger wordt trouwens. Hij gaat op zijn zij liggen op de bodem af en toe, alsof hij gaat sterven.. :( Het ziet er slecht uit.. |
Het kan een teveel aan stress zijn, te snelle verandering van omgeving of temperatuur... Vissen die gek doen gaan meestal vrij snel dood.
|
Misschien is het dat ja.. Kan het kwaad om het licht van de kamer waar het aquarium staat vaak aan en uit te doen?
En hij leeft nog steeds.. :) wat bedoel je met "vrij snel"? |
Ik (en mijn vriend ook) had ook vissen en als ze raar gingen zwemmen (op de kop, alleen maar rondjes) of stil lagen op de bodem waren ze binnen een paar dagen dood...
|
hij leeft nog steeds, en wat het probleem ook was, het lijkt erop dat het verdwenen is nu.. Geen idee waardoor, maar des te beter :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |