![]() |
onderzoekje legalisering van softdrugs
heej,
Ik moet een spreekbeurt maken willen jullie alsjeblieft even deze vragen invullen? alvast bedankt, debbie hoe oud ben je? gebruik je softdrugs? haal je het in de coffeeshop of op straat? wat vind jij van de legalisering van softdrugs? als het legaal word vanaf welke leeftijd verkrijgbaar? als het legaal word moet je het dan gewoon in de supermarkt kunnen halen? |
21
ja coffeeshop prima 18 nee |
20
nee (vroeger wel) coffeeshop goed 18 nee |
21
nee nvt prima 18 nee |
17
Nee - hoeft van mij niet 18 Nee |
Citaat:
|
wordtttttttttttttttttttttttt
18 ja goed 18 nee |
18
Nee. Niet. Goed. 16. Nee. |
hoe oud ben je? 20
gebruik je softdrugs? Af en toe hasj ja. haal je het in de coffeeshop of op straat? Coffeeshop (hihi op straat klinkt wel erg spannend) wat vind jij van de legalisering van softdrugs? (Ik vind het huidige beleid prima zoals 't is, niks aan veranderen.) als het legaal word vanaf welke leeftijd verkrijgbaar? 18. als het legaal word moet je het dan gewoon in de supermarkt kunnen halen? Nee, natuurlijk niet. Gewoon in shops waar je ook niet in mag onder je 18e. Je hoeft het nou ook weer niet te gaan promoten onder kids.. :s |
hoe oud ben je?
22 gebruik je softdrugs? Niet meer. haal je het in de coffeeshop of op straat? Nvt. wat vind jij van de legalisering van softdrugs? Prima plan, zo snel mogelijk doen. als het legaal word vanaf welke leeftijd verkrijgbaar? 16. als het legaal word moet je het dan gewoon in de supermarkt kunnen halen? Nee. PS: ik hoop dat je deze formuleringen van de vragen niet overneemt. |
hoe oud ben je?
16 gebruik je softdrugs? weinig ja dus haal je het in de coffeeshop of op straat? van vrienden wat vind jij van de legalisering van softdrugs? prima als het legaal word vanaf welke leeftijd verkrijgbaar? 18 als het legaal word moet je het dan gewoon in de supermarkt kunnen halen? nee |
hoe oud ben je?
19 gebruik je softdrugs? weinig, maar af en toe. haal je het in de coffeeshop of op straat? Ik haal bijna nooit. In de stad waar ik op kamers zti bij de coffeeshop, in de stad waar mijn ouders wonen op straat/thuisdealer. (er is geen coffeeshop, en de politie heeft afspraken met de dealers) wat vind jij van de legalisering van softdrugs? prima voor wiet/hasj. wat valt er verder onder softdrugs? Met dat onderscheid ben ik het sowieso niet eens. als het legaal word vanaf welke leeftijd verkrijgbaar? 18 als het legaal word moet je het dan gewoon in de supermarkt kunnen halen? nee |
hoe oud ben je?
18 gebruik je softdrugs? Nee haal je het in de coffeeshop of op straat? N.v.t. wat vind jij van de legalisering van softdrugs? Ik ben tegen, omdat ik denk dat veel meer mensen dat dan zullen gaan gebruiken. Best dubbelzinnig, nu met dat rookverbod. als het legaal word vanaf welke leeftijd verkrijgbaar? 18 als het legaal word moet je het dan gewoon in de supermarkt kunnen halen? Dat al helemáál niet! |
hoe oud ben je?
gebruik je softdrugs? haal je het in de coffeeshop of op straat? wat vind jij van de legalisering van softdrugs? als het legaal wordt, vanaf welke leeftijd mag het verkrijgbaar worden? als het legaal wordt, moet je het dan gewoon in de supermarkt kunnen halen? - 18 - nee - - - goed - 21 - nee |
18
Nee Als ik het zou gebruiken; coffeeshop Beter helemaal legaal (maar goed letten op de regels wb leeftijd etc.) dan gedoogbeleid. Lijkt me consequenter :y 18 Nee. |
28.
nee, nooit. nvt. Sigaretten en alcohol zijn ook al toegestaan, dus sta wiet ook maar toe. 18. Nee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |