![]() |
[GEZ] Kitten
Hai,
Ik ben op zoek naar een kitten (niet ouder dan 12 weken) om mijn vriendin cadeau te doen. Ik weet dat ze er één wilt, dus het is geen gok of zo. Als je me aan een kitten kan helpen, zou dat heel fijn zijn. |
Misschien wat meer info? Kater of poes? Raskat of HTK (= huis, tuin en keukenkat)?
|
Het maakt mij niet uit of het een raskat of een huis tuin en keuken kat is, als ie maar niet duurder is dan 100 euro.
|
Anders blijven we allemaal even netjes ontopic :)
Geen gezeik meer over asiels. @angel90 Als je toch 100 euro te besteden hebt, laat je kitten dan na zes maanden steriliseren/castreren :) |
Citaat:
En ik begin nog eens over asiels, maar met goede bedoelingen hoor ;) In het dierenasiel zitten vaak hele leuke kittens, kijk eens op www.dierenasiels.com, daar kun je precies aangeven waar de kat mee om moet kunnen gaan en of het een kitten of een volwassen kat moet zijn. Lijkt me de moeite waard om eens te kijken. Moet ik er wel aan toevoegen dat 'ie dan alle asiels in nederland en een stukje van belgie pakt, dus niet alles zit misschien bij je in de buurt. |
Niet ouder dan 12 weken is wel een beetje rare eis, kittens moeten minimaal 13 wkn. bij ouders blijven. Liefst iets langer.
Maar kijk eens op marktplaats en neit als bezoeker, maar zet een advertentie met wat je zoekt, dan krijg je veel rare mensen diereageren, maar er zal zeker een leuke tussen zitten! Zo hebben wij het ook gedaan, maar wij hebben dan wel een raskat |
Nou, ik heb er één hoor. Veel te jong welliswaar, 8 weken, maar we gaan er goed voor zorgen!!
Het is een kruizing tussen een maine coon en een huis tuin en keuken kat. Ook te duur, 150 euro, maar we betalen hem samen. Vandaag alle spulletjes al gekocht, kan niet wachten om haar vanavond op te halen. Post gauw wat foto's van d'r. |
voordat er allemaal reacties komen van "8 weken is nog veel te jong :eek:" (lees dit maar eens) sluit ik dit topic :)
foto's en discussie kan verder op Flora&Fauna. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |