![]() |
Baby Te Huur
Citaat:
Eerste aflevering was gisteren. http://www.bnn.nl/page/babytehuur/ |
Vond het leuk gisteren en ik blijf het volgen. (y)
Nico, is echt een verschrikkelijke kakker. (n) Hij is ook echt lui. Jammer van die lesbiënnes die er nu al uit zijn, ze waren een leuk stel. |
Wat een dork die Nico, dat die vriendin dat respectloze gedrag maar allemaal pikt. (n)
Ik vond het wel leuk hoe die vriend van die blonde griet reageerde toen ze die buik omdeed. |
Ja zeg die Nico (n) Je zou er maar me moeten leven...
En idd, die jongen reageerde zó lief! Hoe mooi hij haar er zo uit vond zien en dat hij al helemaal kriebels in zijn buik kreeg. En in het voorstukje zag je hem heel lief doen met een baby <3 Ik vond het wel grappig :) Heb het gekeken met mn oppaskindjes (9 en twee van 11), de jongste bleef maar de fout maken door 'hij' te zeggen tegen die twee lesbische meisjes. :') Maar then again, die kinderen zeggen ook hij tegen hun vrouwelijke hond en hamster... |
Over voorstukjes gesproken, die groene poep. :(
|
Citaat:
|
Geweldig programma, waardoor bij sommige jonge stellen toch weer nagedacht gaat worden;) lijkt mij tenminste
Geweldig idee, goed uitgewerkt:)(y) Wat ik dan erg jammer vind, is dat mensen op telegraaf.nl zeuren over de kinderen die voor dit programma geleend worden. Ik denk dat het juist nodig is om jonge mensen inzicht te geven in het hebben van een baby en wat er allemaal bij komt kijken. Ook leuk dat het allerlei typen mensen zijn. Die kakker vind ik ontzettend grappig. Het is denk ik best een ok jongen, maar zo ballerig en traditioneel opgevoed. Maar daar kan hij weinig aan doen. Als hij dat leert, dat vrouwen meer zijn dan kookmutsen, dan zul je nog eens zien hoe leuk hij kan worden:) |
Zalig programma. Ben benieuwd hoeveel relaties sneuvelen.
|
Zo heerlijk kinderachtig die 2 die eruit zijn 'wat zijn pannenlappen?'
|
ik heb samen met mn vriend gekeken en we hebben smakelijk gelachen (Y) blijf het zeker kijken
|
Wat vreselijk naief zijn sommige mensen zeg :D
En dom ook. Hoe kan je nou niet weten wat een pannelap is?! :D En die Nico is echt vreselijk bekakt :D Zeer vermakelijk, ik blijf het kijken (y) Ik ben benieuwd hoe ze op vieze luiers gaan reageren :D (Altijd leuk om te zien hoe andere (naïeve) mensen leven, voel je je altijd wat beter over hoe je het zelf doet :o ) |
Haha, die Nico, met zijn zinnetjes.
"Die mag je houden", over de bon van het kassameisje. Alsof ze hem dan mee naar huis neemt. "Dit gaat hem niet worden", als het niet wil lukken met het biervat. Mensen die dat soort dingen zeggen. |
hahaha m'n vader kreeg een rolberoerte van die jongen. het was weer gezellig kakkers uitschelden in huize Hoogendoorn. wat een slecht doorgefokt inteeltras is dat. wel een ontzettend grappig programma, die twee meisjes teeering. wat een relnichten.
|
ik vond het leuk (y)
|
Citaat:
|
Ik heb me helemaal slap gelachen om die Nico. Hoe hij met z'n flesje bier quasi-nonchalant tegen de deurpost aan leunt, die manier van praten tegen z'n vriendin... geweldig. Hij is echt duidelijk tof aan het doen voor de camera. De screening had beter gekund, dat met die meisjes ging echt nergens over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik vond het een schandelijke vertoning. Ze waren beide 17 en hadden elkaar nog nooit langer dan een weekend of een middagje gezien. Wat voor zin heeft het dan om ze mee te laten doen aan zo'n programma? Sowieso zijn die stelletjes allemaal wel erg jong.
|
Citaat:
Ik vind het dolkomisch dat half Nederland over dat programma heen valt, terwijl het dus realiteit is dat zulke jonge stelletjes al een kind krijgen en denken dit ook echt aan te kunnen. Iedereen gilt "Oooh maar hoe kun je je kind uitlenen, onveeeiliiig" waarmee het programma dus precies de spijker op zijn kop slaat. In dit programma duurt de boel maar een paar weken en is er constant toezicht, stel je voor dat dergelijke stelletjes echt al een kind zouden krijgen? Dat kind wordt niet in de gaten gehouden en gaat niet na een paar dagen weer terug naar andere ouders en van wat ik begrijp is dat precies wat het programma wil laten zien. Laten we met z'n allen krijsen om de veiligheid van de kinderen die echt ouders hebben die niet weten hoe of wat, in plaats van om de kinderen in dit programma..? |
Maar de vraag blijft: wie leent zn kind nou uit :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah lees net via geenstijl dat die screening echt een grap moet zijn geweest: http://expreszo.nl/forum/viewtopic.p...68343#p1169091
|
Ik las het. :D
|
Citaat:
|
Hmm, dat zou wel jammer zijn... (N)
dat van die screening bedoelde ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg die twee meisjes, wat een idioten. maar wie stopt nou zulke jonge kinderen in een programma... overigens waren zij wel juist het vermakelijkst, jammer dat het nep is ( of niet natuurlijk)
|
Citaat:
|
nouja, ik snap het format prima, maar neem dan mensen van rond de twintig/vijfentwintig die nog niet met hun relatie samenwonen, in plaats van een stel bakvissen. nu zit er geen enkele diepere laag in het programma. alleen maar kakkergeouwehoer en een kneusje uit de goot met een spraakgebrek en omgangsprobleem en meisjes die achter hun vriendje aanhobbelen en hun bek niet open trekken.
|
Citaat:
Citaat:
En verder vind ik het grappig. Serieus al gezeik in de supermarkt, wat voor relatie heb je dan. Zeker als je na één dag al gek van elkaar wordt, jeetje. Oh en ik vind die ongeinteresseerde gamende jongen ook heel irritant trouwens. Maar die Nico, echt. :D Gaat ie Ajax kijken terwijl z'n vriendin gaat koken terwijl hij het eerst wilde doen, maar oh wacht, Ajax! En die vriendin was wel heel afhankelijk toen ie een dag weg was. Grappig ook dat die moeders die kinderen allemaal aarslui vinden en dat ze allemaal niet weten hoe de was moet enzo. :p |
ja echt wat een kutopvoeding heb je dan gehad. en hebben die kinderen nooit les daarin gehad op school? op de middelbare krijg je toch gewoon verzorging? of ben ik de enige?
|
Citaat:
(Ik zou het ook nooit doen hoor :P ) |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast, ook met mama aan de zij-lijn (of wie dan ook) kan zat fout gaan. Want moeders kan bijvoorbeeld niet op tijd van de zijkant komen rennen als zo'n puber vergeet de baby vast te houden als het op de commode ligt en de baby er af rolt. |
Citaat:
Citaat:
|
Wij hebben maar een paar keer verzorging gehad in de jaren dat we het moesten krijgen, gelukkig. :p
|
Citaat:
ik heb op de middelbare wel leren wassen en strijken, ook koken en dergelijke. moesten we zelfs nog kleine overhoringen over maken. maarja, op zich verwacht ik van een goede ouder dat zij hun kinderen zelf hun kleren laten wassen en strijken, je ouderlijk huis is geen hotel zoals die mooie oudhollandse uitdrukking luidt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het programma is wel erg leuk om naar te kijken hoor! :) |
Citaat:
En ze zullen er ook wel geld voor krijgen :P En roem :P En misschien kennen ze de stellen ook wel, zijn het neefjes of nichtjes ofzo; ook wel anders dan een compleet vreemde baby. |
Nico stal weer duidelijk de show met zijn kraag omhoog en z'n "gast" tegen de camera (Y). Verder is die Saphia best wel bitchy en ik vind het apart dat zij en Rick een baby van 3 maanden hebben terwijl de andere kinderen al bijna kunnen lopen en praten.
|
Mja, ze konden vast niet veel baby's van 3 maanden vinden :D
Ik vind dat ze het nog best goed doen, alleen slepen ze telkens met die kinderen ipv ze even in de box te laten spelen of rond te laten kruipen/waggelen. Ik zou ook gaan huilen als iemand me de hele tijd zou vast houden :o |
Ik denk dat de relatie van Rick en Saphia dit niet echt gaat redden..
Van de nieuwelingen heb ik nog niet echt een beeld.. |
Saphia deed echt bitchy :p. En het waren toch bepaalde types die hun kinderen uitleenden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |